Delalemin 9. Bölüm

54.4K 2.3K 214
                                    



Seviliyorsunuz! ♥️

Multimedya: Asmin Arslan BARS..

İyi okumalar..

Hayat çok değişikti, mutluyum dediğiniz anda mutlaka üzüleceginiz birşey olurdu. Üzgünüm dediğinizde ise biri gelir sizi tek bir cümlesi ile güldürürdü.

Bende tam konakta herşey çok normal, artık Ayliz Hanım bile bana bulaşmıyor derken, kendimi hastanede bulmuştum. Onun yaptığına emindim. Çünkü herhangi bir hastalığım yoktu ve her sabah yediğim yumurtayı yemiştim. Ben o haldeyken Ayliz Hanım'ın dudaklarındaki gülümseme de bunu doğruluyordu zaten.

Bu kadar mı nefret ediyordu benden? Ya da bu kadar kötü bir insan mıydı? Bir insan, bir insana onun canına kast edecek kadar kin duyar mıydı?

Duyarmış.

Alaz odadan çıkalı bir saat olmuştu. Benden hoşlandığının farkındaydım salak değildim. Ama bana dört yıldır aşık olması afallamama sebep olmuştu. Onun bu büyük aşkına nasıl karşılık verebilirdim? Korkuyordum, onun sevgisi çok büyüktü. Benimkisi ise küçük bir hoşlanma. Onun sevgisine karşılık verememekten korkuyordum. Böylesine güzel seven birini üzmekten korkuyordum..

İçeri doktor girdiğinde, gülümsedi. "Asmin hanım uyanmışsınız." Hafifçe başımı salladığımda, yanıma gelip serumu kontrol etti. Yanındaki hemşireye döndü. "Ailesini çağırabilirsiniz." Dediğinde kalbim sanki yerinden çıkacak gibi atmaya başlamıştı. Alaz'a nasıl bakacağımı bilmiyordum. Kapı açıldı, önce annem, babam,abim girdi. Sonra Berzan ağa ve Zümra hanım. İkizler ve Asel de girdiğinde, kapıya doğru baktım. Annem "kızım." Diye bana sarılmaya gelirken, Alaz da kapıdan girmişti. Gözlerini gözlerimden çekmiyordu.

Gözleri kızarmıştı. Omuzları çöküktü. Ondan gözlerimi alıp, anneme sarıldım. Diğerlerinin de geçmiş olsunlarına teşekkür ettikten sonra doktor boğazını dikkat çekmek ister gibi temizledi. Elindeki dosyadan da birşeylere baktıktan sonra derin bir nefes aldı.

"Asmin hanım, öncelikle zehirlenmişsiniz. Bu ilacı bilinçli yutmadığınızı düşünüyorum. Çünkü yeme içme yolu ile olmuş. Midenizi yıkadık fakat, bir sorunumuz var."

D E L A L E M İ N Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin