Delalemin 22. Bölüm

33.2K 1.4K 294
                                    

Kitapta şöyle olsun dediğiniz birşey var mı?

Seviliyorsunuz, var olun! ☀️

İyi okumalar..

İyi okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Alaz Bars..


Duştan çıktığımda Alaz kapıya omuzunu dayamış bana bakıyordu. Dün geceden sonra sabah kalkmış ilk iş olarak banyo yapmıştık. Onunki çabuk bittiği için erken çıkmıştı banyodan ama beni kapının önünde bekleyeceğini tahmin etmiyordum.

Bana yaklaşmış ellerini belime sarmıştı. Dudağıma bir öpücük kondururken gülümsüyordu. "Kahvaltı hazır, üzerini değiştir de gel hadi." Dedi elimi tutarak.

"Sen mi hazırladın?" Dedim şaşırarak. Başını salladı.

'hanımcılık kazanacak Asmin!'

"Tamam o zaman sen in aşağı ben geliyorum." Diyerek bornozun iplerini açmaya başladım. Ama Alaz hâlâ orada duruyordu.

"Hadisene." Dedim kapıyı işaret ederek.

"Yoo, hiç kusura bakma ama böyle bir manzarayı kaçırmayacağım karıcığım." Dedi sırıtarak.

"İyi, sen bilirsin." Dedim bende sırıtarak.
Bornozun ipini yavaşça açtım. Aynı yavaşlıkla omuzumdan attığımda Alaz içine derin bir nefes çekti. Yavaşça dolaba ilerledim. İç çamaşırlarından tanga seçtiğimde gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Tangayı da aynı yavaşlıkla giydim.

'sen az değilsin Asmin.'

Alaz boğazını temizledi, ona arkam dönük olsa da yutkunduğunu hissedebiliyordum. Dantelli bir sütyen seçerek elime aldım. Kollarımdan geçirerek yavaşça Alaz'a döndüm.

"Kancayı takar mısın sevgilim?" Dedim gözlerine bakarak. Yutkundu.

Dudaklarını yalayarak yanıma geldi. Arkamı döndüğümde ellerini belimden sürterek kancayı eline aldı. Kancayı takarken kesik kesik nefesler alıp veriyordu. Bir adım arkaya atarak kendimi ona yasladım.

"Siktir, Asmin." Dedi boğuk bir sesle. Gülerek geri çekildiğimde, koşar adımlarla odadan çıkmıştı. Arkasından hâlâ kahkaha atmaya devam ediyordum.

Hızla üzerimi giydim. Havlu ile saçlarımın ıslaklığını aldım ve hızla aşağı indim.

Kahvaltımızı yapmıştık, Alaz'ın telefonu çalması ile elime telefonu aldı. İlk önce şaşkınlıkla baksa da en sonunda açmıştı. Karşı tarafı dinledikten sonra birden
sinirle ayağa kalktı.

"Ne oldu?" Dedim ama sinirden gözü hiçbir şey görmüyordu.

Neden bir günüm olaysız geçmiyordu?

Ben eski olaysız günlerimi özlemiştim..

Çekmecede ki silahı aldığını gördüğümde, bende peşinden fırlamıştım. Sorularıma asla cevap vermiyordu. Hızla arabaya bindiğinde bende peşinden gittim.

D E L A L E M İ N Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin