Elmenni otthonról, veled

181 20 3
                                    

Felix elmosogatott mielőtt Changbin akár pislogni tudott volna. Hisz a szőke meg szeretné azt hálálni, hogy a nagy befogadta őt. Ráadásul el is kényezteti, persze nem félreértett értelemben.

Mire a banda hajúnak leesett hogy a szöszi már nincsen előtte, késő volt. Tudja, hogy indulnia kéne mert a haverjai várnak rá.

Apropó barátok. Changbin legjobb barátja Lee Minho, vele volt a kávézóban mielőtt találkozott volna Lix-szel. Aztán ott van Hwang Hyunjin a dráma láma, aki folyamatosan tolja a drámát, nevéből adódóan. De amúgy vicces fazon, Bin szerint. És végül, de nem utolsó sorban ott van még néhány fiú az osztályból akikkel jóban van vagy éppen közelebb állnak egymáshoz.
De leginkább a szívében most egyetlen egy ember foglalja el azt a helyet mint barát, ez pedig nem más mint Yongbok.

Számára jelen helyzetben ő a barát, ő az aki mellette ébred. A fiú nem tudja mennyire fog még a jövőben kialakulni az idegennel szoros kapcsolata.

De egyet tud, semmiképpen nem szeretné megbántani a törékeny fiút. Semmiképpen sem, különben örök életre megutálná magát, amiért olyat tett.
De most lépjünk is tovább csak úgy, mint maga a barna hajú, hisz neki már régen készülődni kéne. Várja őt a munka, ami pedig kötelező hisz nincs itt anyuci aki mindent állna helyette. Hisz magának fizeti a számlákat.

Pontosan ezért indult meg a szobájába, hogy találjon magának egy ruhát amit szívesen fel is venne. Felix pedig követte őt mint egy jól nevelt pincsikutya.

- Uhm... Miért követsz Bokie? -kérdezte amint elővette az az napra kiválasztott ruháit.

- Semmi csak.... El szeretnék menni... Veled. -motyogta halkan, de eléggé hallhatóan hogy azt a vele szemben álló meg is értse.

- De a munkahelyemre nem jöhetsz szöszi. Nem tudnám ki magyarázni mit csinálsz te ott. -tette karba kezeit és gondolkodni kezdett.

- De esküszöm, nem lennék útban. Tényleg nem. -kérlelte tovább a banrnát, aki végül beadva a derekát bele is egyezett.

- Jól van de ha valami probléma lesz veled vagy szólnak miattad akkor mérges leszek. -mondta majd kutakodni kezdett a kicsinek is valami elfogadható ruha reményében.

Nem volt igazán olyan ami Changbin szerint jól is állt volna a vékonyka fiún.

Felix azonban kiszemelt magának egy eléggé jól kinéző felsőt, ami fel volt akasztva a sarokban. Nem volt nagy szám de az ausztrál fiúnak nagyon megtetszett így arra mutogatott hogy azt szeretné. Bin oda nézett és meglepődve mérte fel mit is szeretne felvenni a kisebb. Hisz a koreai fiú pontosan tudta miért van az a ruha félre téve, míg vendége már kevésbé.

- Azt szeretném, lehet? -nézett kiskutya szemekkel az idősebbre.

- Te tudod Yongbok, de utána ne halljam a szád, hogy mégse ezt szeretnéd felvenni. -adta a kezébe a felsőt és hozzá adott neki egy fekete feszülő farmert is, mert csak ez volt ami tán jó is a másikra.
De természetesen kapott a kicsi egy tiszta alsót és egy vékonyabb zoknit is. Meg persze keres majd egy cipőt is neki, hisz amibe a fiatal jött az nem igazán illik ehhez az öltözékhez.

Az ausztrál boldogan ment be a fürdőbe és kezdett öltözködni. De nem lepődött meg annyira a ruhán. Hisz rengeteg alkalommal -vagyis pontosabban szinte minden nap- ilyenekben van a fiú, legalábbis volt.

- Kész. -ment ki a folyosóra ahol a barna hajú már készenlétben volt valami táskával az oldalán- Mi van nálad? Szét esz a kíváncsiság.

- Csak néhány felszerelés ami a munkámhoz kell, de induljunk, mert ha tovább cseszekedünk el is kések. -kezdett kapkodni majd végül a szőke társaságában hagyta el a lakást amit gondosan le is zárt.

Felszálltak egy buszra is, nyilván szokatlan a kicsinek, de nem kellett sokat menni és már le is szálltak a metró állomásnál.

Lementek a lépcsőn és megvárták míg a szerelvény megérkezik és azzal az úti céljukhoz élhessenek.
Kiérve az alagútból pár perc sétát követően odaértek egy hatalmas épület elé amire azt volt írva :

JYP ENTERTAINMENT

Felix egyből elgondolkodott és egyből eszébe jutott mit olvasott erről.

Akkor most Changbin egy idol? De hát az képtelenség lenne, nem igaz? Hisz nem rohanták le az utcán.

De ha nem idol akkor mégis mi lehetne? Vajon a fiú takarít ott vagy esetleg valami papír munkát végez? Akármi is legyen Lix számára mégse ez a rejtély, hanem az, mégis kik lehetnek a barátai a koreai fiúnak. Szeretné tudni hogy kikkel barátkozik az újonnan szerzett barátja.

A herceg | changlixWhere stories live. Discover now