Csodálatos napok, hetek, hónapok teltek el azóta hogy Lee Felix lemondott az őt illető trónról Ausztráliában.
Rengeteg jó és kevésbé jó dolog történet azóta.
A jók közé tartozik hogy a 8 fiú együtt szoros baráti viszonyt alakított ki.
Jeongin továbbra is fodrászként dolgozott a JYP-nek, hogy szerelme haját tudja beállítani, igazgatni.
Hyunjin továbbra is modell maradt, rengeteg sikerrel és díjjal. Rengeteg munkája van de örül hogy szerelme mindig mellette van minden egyes fotózáson vagy forgatáson.
Chan is elköltözött Koreába, csak azért hogy párjával minél több időt tölthessen. Igaz néha honvágya van de megbeszélték Seungmin-nel hogy majd mennek oda nyáron nyaralni.
Seungmin pincérként folytatta a kávézóban a munkáját. Sokat van bent de igencsak jól keres, így párjával sikeresen fizetik ketten időben a lakbért és egyebeket.
Han és Minho külön tészta. Míg Minho folytatta a már eddig is hatalmas sikerrel rendelkező karrierjét, addig Han végre belekezdett és hamar népszerűvé vált.
Főleg akkor amikor együtt kollaboráltak. A JYP-nek hatalmas sikere van ezek szerint.Ám el is érkeztünk a két főszereplőnkhöz.
Felix és Changbin.Mivel Changbin-nek már így is volt munkája ő azt tökéletesítette úgy, hogy személyes modellje volt párja, Felix. IIga, az ausztrál fiúnak más munkája volt, de gyakorlás képpen szívesen segített párjának azzal, hogy modellkedik neki.
Felix YouTube-on dolgozik egy részt, a másik munkája pedig angoltanár egy alsó tagozatos iskolában.Egy szóval mindenhol tökéletes minden.
A családok megismerték azóta egymást. Igen voltak Ausztráliában.
Oh és még valami.
Nem számította meg Felix a szüleivel a kapcsolatot, se a tesoival. Sőt! Mondhatni jobban kijönnek így mint amikor még herceg volt a fiú.De hogy mik azok a dolgok amik azóta rosszul sültek el?
Például amikor Felix majdnem magára gyújtotta a konyhát, vagy amikor Hyunjin-re majdnem rá nem dőlt a díszlet.
Vagy az amikor Minho-t majdnem elrabolta valaki. Igen a hírességek élete nem éppen egy habos torta.De ezt most inkább félre tesszük hisz most egy eléggé fontos pillanat zajlik le a 8 fiú életében.
Changbin szülinapja.
- Boldog szüli~napot, boldog szülinapot, boldog szülinapot Changbin, boldog szülinapot! -énekelték végig ezt az egyszerű dalt együtt amint a fiú belépett fáradtan a házba.
Meglepődött a fiú de nagyon örült ennek a meglepetésnek. Főleg akkor mosolyodott el igazán amikor meglátta kedvesét a tortával a kezében. Nem a torta volt neki a lényeg hanem Felix.
- Köszönöm fiúk. -mosolygott az idősebb majd adott egy csókot párjának mire mindenki tapsolt és éljenezett.
- Majd az esküvőn is legyen ez. -mondta Hyunjin miközben huzogatta a szemöldökét.
- Még azóta is menthetetlen az urad Jeongin. -mondta Felix.
- Tudom, de így szeretem. -nézett rá kedvesére a maknae.
- Tudtam hogy szeretsz.
- Már egy jó ideje te bolond. -csapta meg a magas fiú vállát.
- Khm, fiúk! -köszörülte meg a torkát Han mire mindenki rá nézett- Hozzátok a dobozokat.
- Yeyy! -ugrált máris a a hét fiú azokért a dobozokért.
Changbin ajándékai voltak benne. Mindenki vett neki valamit.
Miután átadták a dobozokat Changbin elkezdte őket kinyitni.Jeongin egy okosórát vett neki, hisz tudta hogy a hyungja órája igencsak tönkrement a legutolsó fotózás során.
Seungmin-től egy könyvet kapott, amit az idősebb már régóta meg akart magának venni csak alkalma nem volt rá.
Han nem számolt sok mindenre. Vett neki kép kereteket, nyomtatott képeket amin ők nyolcan vannak rajta. Emellé pedig még bekereteztette neki azt a képet is amin Felix és az idősebb van rajta. Persze ez egy lesifotó volt róluk.
Hyunjin nem vitte túlzásba a nasikat, a haverja kedvenceiből vett egy nagy karton doboznyit. Meg azért volt az alapján egy köszönet levél is azért amit munka téren adott neki. A rengeteg képet.
Minho nem a szavak embere, sem a hatalmas értékű ajándekoké. Így a fiútól néhány új ruhát és egy cipőt kapott. Tipikus módon mellé vágta azt is, azért mert, hogy egy csóró. De mind tudják hogy viccelt.
Végül Chan aki ugyan tökéletesen nem ismerte ki a fiút de vett neki egy egész félévi bérletet a kondi terembe, mert tudja mostanában is sokat jár oda a fiú.Végül a finálé.. Felix ajándéka. Mindenki kíváncsi volt. Hisz egymás ajándékát tudták ki mit ad a fiúnak, kivéve azt amit Felix ad. Az titok volt még a fiúk számára is.
Amint Changbin kinyitotta konkrétan bekönnyezett. Nemcsak egy egész fotó albumot kapott a kicsitől amiben róluk vannak képek ki díszítve és üzenetekkel, de hogy még az ami mellette volt. Egy kamera amire Changbin már évek óta vágyik, objektívekkel és mindennel. De volt még valami. Vagyis kettő.
Két darab kulcs.
Így érdeklődve nézett rájuk. Az egyik kulcson kettő kulcs volt míg a másikon csak egy.- Ez. -mutatott a szimpla kulcsra- Egy kulcs a szívemhez. Mert mondtad hogy kérsz egy kulcsot a szívemhez hogy örökre bezárd magad oda. Amit már régóta megtettél de akkor már megkapod. És azok. -mutatott Felix a másik kettőre- Az egyik az új autód kulcsa.. És a másik pedig az új házunké, hisz régóta szerettél volna ezekből újat. -mosolygott továbbra is az ausztrál fiú mire Bin a nyakába ugrott és bőgni kezdett.
Meghatotta.
Régóta gyűjtött új házra, új kocsira, új kamerára és ráadásul mindezt csakis Felix miatt akarta. Hogy bizonyítson neki. De most hogy megkapta őket gyűjthet arra amire főleg akart. Ami egyenlőre még benne se igazolódott le teljesen hogy szeretné. De tudta hogy közelebb kerülhetnek majd egymáshoz.
- Köszönöm Lixie... Annyira szeretlek. -törölte le könyveit majd csókolta meg szerelmét.
- Én is szeretlek. -mosolygott rá miután elváltak egymástól.
- Ez azt jelenti költözni fogtok? -nézett rájuk Jeongin, mire igenként egy bólintást kapott- Akkor segítünk majd pakolni meg minden.
Nevettek együtt, jóízűen.
Sokmindent csináltak a nap további részében. Kisebb buli is volt. Nagyon jól érezték magukat. Nem gondoltak semmiféle munkára vagy rosszra. Jól érezték magukat.
YOU ARE READING
A herceg | changlix
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: A herceg - ChangLix • Korhatár: - • Páros: Lee Felix (StrayKids) x Seo Changbin (StrayKids) = ChangLix • Leírás: Egy herceg aki elszökött otthonából, hogy új életbe kezdhessen ám minden ugyanúgy romba dőlve látszik egészen addig...