Nemsokára vége lett az egész fotózásnak és az összegyűlt kis csapat átment egy kajáldába, hogy üres gyomruk telerakják finomabbnál finomabb ételekkel.
Hyunjin meghívta a fiatal Yang-ot is, aki ugyan nehezen, de végül bele egyezett.
Minhoval meg nyilván jött párja, Han.
Changbin pedig a szöszivel ment, de nem úgy mint haverjai azokkal akikkel jöttek.Helyet foglaltak egy több mint 4 személyes asztalnál és az étlapot nézegetik.
- Szerintetek melyik jobb? -kezdte el mutogatni Jin, miket akar enni.
- Szerintem egyiket se. Dagadt leszel. -nevette el magát Minho miközben Jisunggal együtt nézték az itallapot.
- Na de kedves vagy. -vágta be a durcát, amin láthatólag nagyon jól szórakozott Jeongin.
Ám végre 20 perc vita és szenvedés után mindenki tudta mit eszik ezért oda hívták a pincért, aki Felix számára egészen ismerős volt. Nem tudta honnan vagy hogy, de ismerte a fiút.
- Seungmin? -nézett rá el gondolkodva. Nevére a fiú egyből oda nézett.
- ... Honnan tudod a nevem? Várj te nem?... Mi? -akadt ki hisz a lilás hajú pontosan tudja ki is ő, hiába szőke, de tudja.
Az asztalnál ülők egyike se értette. Először arra gondoltak hogy Yongbok biztosan egy youtuber, de nem.
- Uhm, lemaradtam. -adta tudtára a pincérnek Jeongin hogy ő ugyan nincs tisztában a kialakult helyzettel.
- Nem vagy egyedül.. -nézett rá a magas modell, Hyunjin.
- Honnan ismered Yongbok-ot? -kérdezte végül Changbin, nem értett most semmit.
- Nemtudom... Annyira ismerős. Koreai? -kérdezte a szőke ausztrál barátaitól.
- Nem, de azt nem tudjuk honnan jött. -felelte Bin.
- Ausztrália?
- I-igen... -mondta ki meglepetten Felix, hisz erre egyáltalán nem számított.
- Áh, akkor jó tippelő vagyok. Csak azért kérdeztem mert az akcentus amit használsz az tök olyan.
Felix megkönnyebbülve fújta ki a levegőt. Nem akarta hogy Changbin rájöjjön ki is ő valójában. Viszont az aggasztotta, hogy a pincér már valószínűleg tudja kilétét. De az még mindig piszkálta hogy, honnan ismerős ennyire a számára a koreai fiú.
- Várj... Te Kim Seungmin vagy? Az a Seungmin? -jött végre rá.
A többiek persze még mindig azt se tudták hol vannak, de egy valaki tisztában volt miről is beszélt a szeplős. És ez a valaki Min volt.
- Igen, de honnan tudod? Várj te ismered Chant? Bang Chan.
- Igen ismerem.
- Gyerekek de az a Bang Chan vagy ki, ő nem Ausztrália hercegének a legjobb haverja? -vetette fel Han.
- Deee! Na de várj csak... Ti honnan ismeritek? -akadt le ezen a legkisebb.
- Én ismerem hisz vele beszélgetek minden nap. -tette fel kezeit Seungmin.
- És te Bok? -kérdezett rá Changbin.
Minden tekintet rá szegeződött, akik ennél az asztalnál ültek. Főleg Changbiné, hisz nem tudta miért, de igenis zavarta hogy egy két személy által is ismert fiú nevet hall, ráadás hogy az az illető még egy herceg legjobb barátja is.
- Én... Nemtudom... Persze hogy ismerem, ahogy ti is, de nem személyesen. -próbált mentegetőzni, de látta, nem igazán veszik be neki.
- Persze, etesd ezzel azt aki el is hiszi. -forgatta meg szemeit Minho majd az asztalra csapott- Csak valld be hogy elszöktél otthonról és az első dolgod az volt hogy Koreába gyere! Na halljuk! -hangja egyre erőteljesebb lett a fiúnak. Így kissé rá ijesztett a szökére.
- Hey Minho, azért ne ijessz rá. -nyugtatgatta őt párja.
Persze Changbin nagyokat lesett ezekre a feltételezésekre és emiatt felpattant, megragadta az ausztrál csuklóját és elkezdte maga után húzni a kocsijához. Odaérve be ültette és el is hajtott vele.
Pár perc múlva odaértek a fiú házához és ki szállva beángatta és egyből kérdőre vonta.
- KI VAGY TE MI? -kezdett el ordítani mire Felix megrezzent és teljesen le fagyva állt a fiú előtt. Tudta hogy nem hazudhat neki tovább, de ha az igazat mondja el az se sokkal jobb.
Ezalatt a majdnem 2 nap alatt megtudta, hogy a barna hajú egyszerűen utálja azokat, akik könnyed a szemébe hazudnak, és most pontosan Felix is ezek az emberek közé tartozik.
De egyre semejikük nem akart gondolni, hogy bántja a szőkét, de vajon tényleg ez fog történni? Nem fogja bántani?
De ha meg is tenné akkor lenne következménye?
YOU ARE READING
A herceg | changlix
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: A herceg - ChangLix • Korhatár: - • Páros: Lee Felix (StrayKids) x Seo Changbin (StrayKids) = ChangLix • Leírás: Egy herceg aki elszökött otthonából, hogy új életbe kezdhessen ám minden ugyanúgy romba dőlve látszik egészen addig...