- KI VAGY TE MI? -kezdett el ordítani mire Felix megrezzent és teljesen le fagyva állt a fiú előtt. Tudta hogy nem hazudhat neki tovább, de ha az igazat mondja el az se sokkal jobb.
- É-én... -remegett meg a szőkének a hangja, miközben kiejtette ezt az egyetlen szót.
- VÁLASZOLJ BAZDMEG! -ragadta meg az inget és közelebb rántotta magához.
- Felix.... Felix az igazi nevem.. -ejtette ki nagy nehezen majd lehajtotta a fejét.
- Tudtam... Tudtam hogy hazudsz... És abban is hazudtál hogy a szüleid kibasztak vagy Minhonak volt igaza? HMM? -kezdte el rángatni a megszeppent fiút aki már könnyeit tartja vissza, nehogy el sírja magát.
- I-igen... Igaza volt... Tényleg el szöktem otthonról.. De... Nem akartam hazudni neked. -mondta már tényleg a sírás szélén.
- BEFOGADTALAK A KIBASZOTT HÁZAMBA! ETETTELEK! MEGVÉDTEM A SEGGED ERREFEL HAZUDSZ? Milyen ember vagy te mi? -próbálta magát nyugtatni a fiú de nem nagyon ment neki. Átverve érezte magát. Azonban a kicsi annyira megrémült, hogy sírni kezdett. Ezt észrevéve az idősebb elengedte őt és lassan eltávolodott tőle- Takarodj.... Takarodj a házamból. MOST! -mondtata végére a fiú lábai megremegtek és könnyeivel küszködve hagyta el a házat.
Changbin feszülten ült le a kanapéra, majd újra játszotta a fejében a nemrég történt jelenetet. Átverte őt a kicsi, pedig tök kedvesnek látszott. Changbin képes lett volna elárulni a szőkének olyat, amit még a legjobb barátjának se árulna el.
Miközben Bin azon töri a fejét mi történt az életében, addig Felix az utcákat szeli miközben nem törődve könnyeivel fárasztja saját magát.
Ám ekkor nyílt a koreai fiú bejárati ajtaja és a barátai léptek be rajta a felszolgáló fiúval.
- Hol van Yongbok? -kérdezte egyből Jeongin miközben körbe nézett a nappaliban.
A barna hajú sokáig nem válaszolt, csak némán ült.
- HOL AZ A KIBASZOTT GYEREK? -ordított rá Minho és Hyunjin egyszerre, amin meglepődött a fiú és végre felemelte a fejét.
- Nemtudom... Nem az én bajom...
- Normális vagy ember? Elzavartad? De ugye nem bántottad? -tette fel folyamatosan a kérdéseit a pincér fiú amire igazán várta a választ.
- Dehogy bántottam... De az én házam és azt dobok ki innen akit csak akarok.
- Tudod te ki az a gyerek akit te most elküldtél egy idegen országban? Hmm? Ausztrália hercege ember! Kibaszott Lee Felix! -akadt ki Minho miközben párjára nézett. Várta hogy a kicsi nyugtassa őt, aki így is tett.
Nemsokkal később körülbelül 5 perccel később realizálódott a fiúban barátainak és a két idegennek a szava.
Hogy tessék? -kérdezte magában.
Nagyon meglepődött, hogy mégse valami hülye story az ami ban, hanem valóban igaz is. És a tény hogy az ausztrál fiút elzavarta az idegen utcákra.. Tudta hogy hibát követett el.
De ez akkor realizálódott benne végképp amikor valakik berúgták a bejárati ajtót és fegyveres férfiak rontottak be.
- Hands up, nobody can move! -mondta az egyik idegen angolul.
- Uhm... Excuse me...Who are you? And what do you want? -kérdezett rá remegő hangon Han, aki innen szinte az egyetlen aki itt jól tud angolul.
- We're searching for someone, who is here. -nézték bosszúsan Changbint, aki most kellőképpen megijedt és meglepett volt.
- His name is Felix? -kérdezte halkan mire mindenki rá fogta a fegyvert- Hey! This is just a question. I Don't know where he is.
- But his phone is here! -mutatta a radaron miszerint tényleg a fiú házában van.
Ekkor Changbin fel szaladt az emeletre és ment mindegyik utána. Kezébe vette a telefont ami az éjjeli szekrényre volt rá helyezve. Meglepődve mutatta a fegyvereseknek akik elvették tőle.
- Hol van? -hallott még valakit koreaiul megszólalni és levette az egyik a maszkot.
- Christopher Bang? A herceg legjobb barátja? -hallotta meg a pincér fiú hangját mire az említett hátra kapta a fejét.
- Seungmin? -kerekedtek el a szemei.
- Várj te ismered tényleg? -kérdezte tőle Bin miközben az ágyára ült.
- Igen... Még szép... De inkább azt mondd, hogy hol van Felix. -mondta majd a másik ausztrál fiúra nézett.
- Igen mert tényleg fontos lenne őt megtalálni. Rengetegen vadásznak rá mint valami vadra. És amint egyedül lesz, lecsapnak rá. -magyarázta Chan mire a barna hajú még inkább elvesztette az eszét.
- Tényleg nemtudom hol van.. Elfutott..
- Mi? Miért? Ha bántottad akkor lelőlek, mint egy kutyát bazdmeg! -dühödt be a fiú és gyilkos szemekkel nézte a nála alacsonyabbat.
Ám ekkor felcserrent a fiú telefonja és felvette.
- Halo? Igen én... MI? -Changbin meglepődve hallgatta miszerint egy fiú a kórházba került és kérte hogy értesítsék őt. Mikor rákérdezett a névre végképp lesokkolt majd bontotta a vonalat- Irány a kórház. Most vitték be Felixet mert valami idióta barom elütötte! -kezdte el kapkodva elővenni a szükséges dolgokat és már rohant is, mindenki követte őt.
Autóba szállt mindaz aki a házban volt akkor és egyenesen a főtéri kórházba tartottak ahol a szőke éppen eszméletét vesztve fekszik egy kórházi ágyban azon reménykedve hogyha meg is hal akkor még utoljára látja legjobb barátját.
De hogy mi fog ezután történni?
Vajon meggyógyul majd a fiú vagy egy egész ország fog érte sírni, hogy nem lehet már az élők között?
YOU ARE READING
A herceg | changlix
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: A herceg - ChangLix • Korhatár: - • Páros: Lee Felix (StrayKids) x Seo Changbin (StrayKids) = ChangLix • Leírás: Egy herceg aki elszökött otthonából, hogy új életbe kezdhessen ám minden ugyanúgy romba dőlve látszik egészen addig...