Ez meg mi volt?

169 19 28
                                    

Lassan az ausztrál fiú szépen felfedezte a barna hajú munkáját és rá kellett jöjjön hogy a fiú egy eléggé híres fotós. Ráadásul hírességeket fotóz csak, ami annyit tesz hogy tényleg mindenki ismeri a munkáját.

Ezért is van az hogy Changbin sűrű napirenddel rendelkezik.

Ám nem sokáig maradtak szótlanok hisz a fiú által ismert 2 modell oda tévedt hozzájuk.

- Áh helló Bin. -fogtak kezet a fiúk egymással majd végül Felixre tekintettek.

- Ez meg ki? -kérdezte Hyunjin felvont szemöldökkel.

- Jah, ő itt Yongbok. Tegnap ismertem meg, mondhatni egy új barát. -mutatta be a szőkét a fotós.

- Nem tűnik nekem sima barátnak. -jegyezte meg Minho miközben a párjával irogat.

Igen a fiúnak volt párja és nem is olyan régóta. Minho igencsak szereti a kis mókus arcút, hisz teljesen kiegészítik egymást. Amióta ismeri a kicsit azóta sokkal boldogabb.

- Ha ha ha, te meg nem igazán tűnsz heteronak. -vágott vissza Bin miközben gépét elhelyezte az állványra.

- Nagyon vicces. De nekem legalább van valakim. -grimaszával pedig már el is tűnt a tömegben hisz menedzsere félre hívta.

- Na mindegy... Üdv a baráti körünkben Yongbok. -mosolyodott el Hyunjin majd szóltak, hogy mostmár ideje lenne kezdeni a fotózást ezért beállt az első helyre.

- Na akkor nézz a kamerába szokásosan és csak csábítsd el a kamerát. -közölte Bin a kamera mögött és el is kezdte csinálni a képeket.

Ám valami nem stimmelt. A fiú nem igazán tudott ma mit kezdeni magával. Más volt mint a többi alkalommal. Tán baj van? Nem érzi jól magát? Ezt többen is észre véve leállították és kérdőre vonta őt a menedzser, de csak annyit felelt hogy szeretné, ha valaki fontos itt lenne vele.

Először mindenki arra gondolt, hogy a fiúnak párja van vagy éppen a családjáról beszél, de nem.

Hyunjin csak szerelmes lett valakibe, akit ma látott először. Valakibe akiért már most odaadna mindent. Nem Felix volt, hisz a fiúról mit tudna mondani? Ráadásul nem is az esete. De akkor mégis ki hiányozhat ennyire neki?

- Tényleg kell ide az a valaki... Egy nevet mondasz? -kérdezi tőle barátja de nem válaszol. Vagyis válaszol, csak nem úgy ahogy számítottak rá.

- Nem tudom a nevét... De el tudom mondani hogy néz ki. -emelte fel tekintetét és amint kiszúrta a tömegben az illetőt egyből felcsillantak szemei.

- Na mit látsz? -próbálták kideríteni, hogy hirtelen ki öntött életet a magas szőkébe.

Hyunjin egy magasabb fiút nézett, akinek haja eltakarta az apró szemeit. Vékony alakja volt, aranyos öltözékben. Changbin elvigyorodott és rá nézet barátjára.

- Csak nem a fodrász?

- Mi? Nem! -próbálta tagadni a nyilvánvalót.

- Persze persze. Hey! Yang! Lécci. -intett Bin a fiúnak aki egyből lábait szedve ért oda a két modell, Lix és Bin társaságába.

- Igen? -nézett a fotósra.

- Léccives meg tudnád igazítani Hyunjin haját?

- Persze. -bólintott és elő véve a fésűt és a hajlakkot próbálta rendezni az amúgy sértetlen haját a szőkének.

Hyunjin nem is tudja miért, de kissé tényleg zavarban volt. Ez volt erre a legelső alkalom. De mi az ennél is meglepőbb, nem az hogy zavarban van, hanem hogy a kicsi egy elvetemült rajongója az idolnak. Bármire képes lenne, de azért nem sasaeng.

Miután készen lett a haja, Bin megkérte őt, hogy maradjon itt a kicsi, hisz ő az oka annak hogy Jin újra önmaga.

Körülbelül 1,5 órával később át is tértek Minhora, aki szokásához híven tökéletesen teljesítette az első felvonást.
Ám a szünetben megjelent egy alacsony fiú, aki egyből át ölelte a modellt.

- Manó~ -mosolyodott el Minho.

- Szia nyuszi. -adott egy csókot majd hozzá bújt párjához. És igen. Minho párja eljött meglátogatni.

- Szóval ő itt az a fiú akiért annyira oda vagy? -kérdezte Hyunjin miközben már az utcai ruháját kiegészítő sapkáját veszi fejére.

- Uhum... De szemet le róla! Sungie csak az enyém. -nézett gyilkosan haverjára.

- Jajj már szívem... Senkinek se kellek rajtad kívül. Tudod jól hogy minden barátodnak más az ideális típusa... De hey. Őt nem ismerem. -vezette Sung a szemeit az ausztrál fiúra.

- Oh szia. Yongbok vagyok. Az új barátjuk. -köszönt illedelmesen.

- Najó mostmár féltem a pozícióm.. -motyogta Han.

- Ahjj Jisung nem az esetem ez a fiú. -nyugtatta párját.

És igaz is volt hisz nem Minho, hanem Changbin ideális típusának felelt meg Felix.

De, hogy ebből a társalgásból mi lett....

A herceg | changlixWhere stories live. Discover now