- Csak nem el gondolkodtál valamin? -húzogatja szemöldökét Minho miközben a fiatalabb arcát nézi, ami kissé már vöröses árnyalatot vett fel.
- Mi? Nem! -hazudott a szőke, hisz igenis belegondolt, nem is rossz dolgokba.
- Nem illik hazudni hyung. -biggyesztette le ajkait a maknae.
- Én nem hazudok... Csak... Melegem van! -mondta, majd gyorsan ment is a szekrényéhez, hogy ki vegyen onnan egy normális pólót, ami nem ing, mint, ami most rajta van.
- Persze persze.... De inkább azt mondja meg nekem valaki, hol fogunk aludni? -tette fel az igazán jogos kérdést a kis mókus arcú Jisung.
- Tényleg... Ezt senki se kérdezte eddig. -gondolkodott el ezen Chan- Van néhány vendég szoba ahol tudnátok aludni, de nem egyesével. Hisz azok francia ágyas szobák.
- A legjobb, ugye Sungie? -nézett párjára a modell fiú.
- Tökéletes. Jobbat nem is kívánhatnék. -aranyos hangjától az idősebb majdnem itt teperte le de tűrtőztetnie kellett magát. Hisz itt mások is vannak és még nincsenek a szobában.
- Akkor mutatom nekik a szobá..kat, hoppá.
- Mi a baj? -nézett hirtelen aggódó tekintettel Seungmin.
- Nincsen elég hely... Így Changbin itt alszik Felix-szel. Persze ha ez jó Lixnek.
- Hát.. Nekem oké. -mondta alig hallhatóan a szeplős fiú, majd a többiekre nézett- Akkor mutasd meg Chanie a többieknek a szobát én meg addig megmutatom a szobám Changbinnek. -mondta mire a fiú bolintott és már se ő se a többiek nem tartózkodtak a szobában.
Persze Changbin és ő itt voltak, nem vitás. De a többiek mint valami szél úgy suhantak ki a szobából.
- És... Mit hol találok. Mármint fürdő meg ilyenek. -törte meg a csendet az alacsony fiú aki végig nézett Felix alakján.
- Oh igen, mutatom. -indult meg a fürdő ajtaja irányába, ezzel arra késztetve a másikat hogy kövesse őt- Itt a fürdő. -nyitotta ki az ajtót és előre engedte az izmos fiút.
A fürdő gyönyörű szép volt. Fehér márvány padló volt, gyönyörű fehér és díszes falakkal. A boltív gyönyörűen ki volt aranyozva. A csillár maga annyit ért, mint Changbin egész háza. Az ablakok hatalmasak voltak, melyeket bársony függöny takart. Volt egy hatalmas kád, mely lehetett vagy 4 személynek elegendő. Volt egy több funkciós zuhanyzó kabin is, egy mosdó kagyló, ami magában többet ért, legalábbis drágábbnak látszott, mint az alacsony fiú teljes ruhatára.
Emellett a szekrények, polcok és gyönyörű szoba növények adtak mégegy hangulatot az egész fürdőben.
Teljesen tökéletes ez a látvány, mint a filmekben vagy éppen a fantasy mesékben, nem is. Ez gyönyörűbb, sokkal. Hisz ez valódi és nem csak egy berendezett díszlet, hamis arannyal, hamis berendezésekkel. Nem.
Ez mind igazi, csakúgy mint a fiú, aki mellette áll. Az aki itt élte le egész eddigi életét. Aki minden nap, vagy minden másnap itt fürdött, itt öltözött. Hihetetlen volt Changbin számára ez az egész, olyan volt mintha álom lenne, egy olyan álom, amiből nem akar felébredni.De ennél is tökéletesebb lenne, ha a fiút sajátjának tudhatná.
Hisz hiába hazudott neki a szőke, hiába verte át. Hiába kiabált vele, hiába érezte magát rosszul a történtek miatt. Be kellett vallania magának, hogy amit érzett akkor az első közös együtt töltött éjszakán, az szerelem. Az az érdeklődés, kíváncsiság oka igenis az volt, hogy tetszik neki a fiú.
És ezt tagadni nem tudná, mégha akarná sem.
- Na hogy tetszik? Mutassam mi merre van? -zökkentette ki ámulásából Felix mély, de egyben lágy hangja.
- Jah, öhm, igen. -válaszolt szűk három szóval.
Ezután Felix mindent elmondott, mit merre talál a fiú. Mihez nyúlhat és mihez nem. Ezt Changbin próbálta mind memorizálni, természetesen több-kevesebb sikerrel.
- Na megjegyezted? -nézett rá a szőke.
- Uhm, nem. -vakarta meg a tarkóját.
- Gondoltam, de sebaj. -kuncogott majd meg fogva az idősebb csuklóját kihúzta a fürdőből, vissza a szoba részlegbe- Na most ezeket jegyezd meg inkább. Szóval ott balra vannak a szekrények, ahová majd te is le tudod tenni a cuccaid. Aztán ott a szekrények mellett van igyekezett a kanapé, a TV és egy "dohányzó asztal", de én azt tea asztalnak hívom. Aztán jobbra vannak a kicsit személyesebb dolgok: az íróasztal, az ágy, az éjjeli szekrény, a könyvespolc ami tele van amúgy twice albumokkal és mangákkal... És persze azért könyvek is vannak. Uhmm... Aztán ugye van ezt a nagy tér itt középen egy bazinagy szőnyeggel. Van itt ugye festmény... Oh igen. Az a sarok ott az alkotó sarok. Ott rajzolok, festek és egyebek. Persze lenne rá külön helyiség, de már ígyis eléggé nagy ez a szoba egy embernek szóval miért ne lehetne itt, nem?
Bin épphogy elraktározta ezt a sok információt, amit a szőke elhadart neki, mutogatva. Épphogy eljutott az agyáig, de már válaszolni kellett egy feltett kérdésre.
- Uhm, persze. Biztos igazad van.. Felix épphogy fel fogtam, miket mondtál. -mondta az idősebb miközben leült a szobában lévő 8 személyes hatalmas kanapéra mely már irritálóan tökéletesen passzolt a szoba hangulatához.
- Oh bocsánat.. Legközelebb lassabban magyarázok.. De szeretnél menni fürdeni? -váltott inkább témát.
- Igen, de remélem nem vagy szégyenlős, mert nem fogunk külön menni. -mondta Bin amire a szőke nem látványosan, de mégis zavarba jött.
Hisz ki ne jönne zavarba, ha arról van szó, hogy valakivel, akit nemrég ismersz, azzal kell együtt fürödj? Szerintem mindenki zavarba jönne.
- Uhm. Nem..
És így történt az hogy a két fiú, pizsamával a kezében mentek be együtt a fürdőbe.
YOU ARE READING
A herceg | changlix
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: A herceg - ChangLix • Korhatár: - • Páros: Lee Felix (StrayKids) x Seo Changbin (StrayKids) = ChangLix • Leírás: Egy herceg aki elszökött otthonából, hogy új életbe kezdhessen ám minden ugyanúgy romba dőlve látszik egészen addig...