Miután Felix beteggé gondolkodott vajon mi lehet itt a fiúnak a munkája szorosan követte őt az épület bejárata irányába.
- Azta... Itt dolgozol? -kérdezett rá végre a kicsi halkan amint beléptek az élő csarnokba vagy más néven előtérbe.
- Igen, de hamarosan úgyis megtudod hogy mit, hisz velem jössz. -mondta a kicsinek majd a pulthoz lépett és köszönt a biztonsági őrnek- Jó reggelt. A fiú velem jött. -írt alá néhány papírt és már mehetett is.
Changbin nevét és arcát itt rengeteg ember ismeri, hisz régóta itt van. És itt már az egy év is rengetegnek számít, főleg egy ilyen helyen mint ahol ő van.
De a szeplősnek még mindig piszkálta a gondolatait, mégis mi lehet itt a feladata a másiknak.
A szembejövő emberek mind köszöntek neki, mármint az idősebbnek. Felix pedig pislogott csak, hogy itt mennyire ismert a fiú. Ám ekkor szembe jött vele egy olyan banda akikre Felix egyáltalán nem számított. És ez nem más volt mint maga az ITZY. A szőkének leesett az álla, ők voltak a kicsi egyik kedvenc bandája. Sőt inkább a kedvenc lány bandája. El se hitte, hogy valaha élőben látni fogja a lányokat.
- Úristen... Úristen... Jesszusom én ezt nem... Lia, Yeji, Ryujin, Chaeryeong, Yuna... Itzy.. Na neeeem. -nézett végig az összes lányon akik éppen az új barátjával beszélgetnek.
- Áh és ő ki? -hallotta meg biasa hangját és egyből rá nézett az összes lány.
- Ő Yongbok, az új barátom. -moslyodott el az idősebb miközben bemutatta a barátját.
- Áh szia Yongbok én Yeji vagyok. -kuncogott a lány és a kezét az említett felé nyújtotta.
Felix szinte ájulva fogott vele kezet sorban az összes lánnyal. Áldotta az eget hogy elszökött otthonról és Dél-Koreába utazott és elment abba a bizonyos kávézóba ami számára örökre is egy fontos hely marad attól a pillanattól kezdve hogy találkozott a mellette álló barna hajúval.
- Annyira örülök hogy találkoztam veletek.. A kedvenc lány bandám vagytok. -mondta ki Lix mire mindegyik lány kuncogott egyet majd rá is mosolygott.
- Tényleg? Hát köszönjük. -szólalt meg elsőnek a csapat maknae-ja, Yuna.
- Jajj már gyerekek így kell köszönteni egy fant? -kérdezte felvont szemöldökkel Ryujin majd véve a lapot úgy köszöntek Felixnek mintha egy kamera előtt lennének.
- Amúgy ki a biasod? -kérdezte poénból Yuna mire a többi tag szúrós szemekkel nézett rá.
- Hagyd már szegényt. Nem kell azt tudnod. És nekünk sem. -szólalt meg Chae.
- Jó jó. -mentegetőzött a lány majd egy köszönés után elindultak a kijelölt próbáljukra.
Bin csak meglepődve nézett a kicsire és rá is kérdezett arra, amire annyira kíváncsi volt.
- Nem is mondtad, hogy szereted az Itzy-t. -nézett a kicsire miközben megindultak a folyosón.
- Nem is kérdezted. -kuncogott rá, majd szemeit végig vezette az idősebb izmain melyek gyönyörűen látszódtak a feszülős fekete pólóban, ami őszinte legyen, tetszett a fiúnak.
Lix zavarba jött, ezért inkább a folyosó vált érdekesebbé, mint a mellette sétáló fiú.
- Hát mostmár legalább tudom, hogy melyik az a lány banda akikért úgy odavagy. De amúgy sejtettem mert van egy Itzy-s kulcstartó volt a nadrágodon.
- Wow, végre észrevetted mester. -kuncogott hisz végre leesett neki az amúgy nyilvánvaló jelekből.
- Jó jó, nade kedves Yongbok inkább gyere mert már 2 perces késésben vagyok és rám egyáltalán nem kéne váljanak mert szoros napi rendje van mindenkinek. -közölte az idősebb majd bement egy hatalmas terembe ahol gyönyörűen be volt rendezve már minden.
Felix tátott szájjal nézett körbe a rengeteg emberen, ahogy a munkájukat végzik. Minden ki világítás és berendezett helyszín gyönyörű volt. Maga az összkép. De amint beljebb értek végképp lesokkolt.
Maga a híres modell Hwang Hyunjin és Lee Minho állt ott egy ruhában tetőtől talpig készen.- Az ott Lee Minho és Hwang Hyunjin? -kérdezte a mellette lévőt.
- Igen, de honnan tudtad? -nézett rá miközben már rengeteg papírt nézett át és írt alá.
- Viccelsz velem? A leghíresebb modellek Dél-Koreában és még ahonnan én jöttem, ott is hatalmas hírnevük van. Persze hogy tudom kik ők. -nézte meg jól a két magas fiút azon gondolkodva, hogy lehet ennyire szerencsés egy nap alatt.
De hogy ezen a napon még mennyi meglepetésben lesz része mindkét fiúnak.
Egyikük sem számított arra, ami történt, hisz senki se tudhatja előre mi lesz a jövőben.
ESTÁS LEYENDO
A herceg | changlix
Fanfic[BEFEJEZETT] • Cím: A herceg - ChangLix • Korhatár: - • Páros: Lee Felix (StrayKids) x Seo Changbin (StrayKids) = ChangLix • Leírás: Egy herceg aki elszökött otthonából, hogy új életbe kezdhessen ám minden ugyanúgy romba dőlve látszik egészen addig...