Már egy hét telt el azóta amióta Felix magához tért. Azóta rengeteg vizsgálat volt ez ügyben. Szerencsére már majdnem felépült a fiú hisz a karja is jól van már, már csak gézlapos kötés van rajta. Bár a fiúnak nem ez a fontos, hanem az hogy barátai bent vannak amíg csak tudnak. Bár Jeongin és Seungmin hamarabb mennek haza, hisz ők még szüleikkel élnek.
Bár Hyunjin és Minho kevesebbet tudnak ott lenni mégis Yongboknak ez nagyon fontos és sokat jelent. Persze legjobb barátja jelenléte ad neki leginkább energiát.Sokat szokott például mosolyogni azon, hogy Han és Seungmin ketten mennyit viccelődnek. Hogy Hyunjin mennyit drámázik, miközben Jeongin őt szidja. Közben Minho és Chan a fejüket fogva hitetlenkednek azon, mennyire gyerekesek. Changbin eközben meg társaságot adott a kicsinek. Felix őt becsüli a legjobban, hisz félretette az idősebbazt hogy Lix hazugságokat mondott neki és kibékültek.
- Oh van egy ötletem. -szólalt fel Hyunjin miközben abbahagyta a veszekedést a maknaeval.
- Csak azt ne. Neked mindig fura ötleteid vannak.
- Hagyj már~. Tulajdonképpen miért is veszekedsz te velem Jeongin? -kérdezte teljesen jogosan amit már tényleg mindenki érdeklődő tekintettel figyelt.
Hisz Jeongin és Hyunjin amikor csak a haverokkal vannak mindig leállnak egymással veszekedni, vagyis Jeongin köt bele hyungjába.
- Mert idegesítő az hogy ennyire hisztis, drámázó és egoista vagy. -mondta Jeongin majd egyszerűen felállt az eddigi ülőhelyét szolgáló székről és kiment a kórteremből.
- Hisztis kis... Fhuu. És még én vagyok a dráma királynő, chh. -durcizott be a modell majd elő véve telefonját kezdte azt el nyomkodni.
- Akkor nem mondod az ötleted? -nézett rá Changbin kedden mire a többiektől is ugyanezt a reakciót kapta.
- Hát jó... Annyit akartam csak, hogyha Felixet kiengedik akkor el mehetnénk együtt Ausztráliába, hisz ügyi akartam már régóta odamenni... De persze Yang Jeonginnek megint be kell szólni. Tény hogy nem mindig vannak jó ötleteim de na. -tette telefonját a zsebébe majd a többieken végig nézve sohajtott egyet.
- Tudom hogy szeretnéd ha a kis róka nemcsak a barátod lenne. De azért gondkozzatok mindketten Aton hogy akartok-e barátok lenni vagy több mert ez így egyáltalán nem lesz jó. -okitotta őt Chan mire Hyunjin rá is helyeselt, azonban nem akart a mai nap folyamán beszélni a kicsivel.
- Jó inkább hagyjátok a témát. Annyira azért én is ismerem Hyunjint hogy lássam nem akar róla beszélni. -mondta Felix miközben már készült volna mosdóba menni.
Legalábbis csak készült, hisz az orvos pont ebben a pillanatban jött be az ajtón mire mindenki udvariasan köszönt.
- Szóval először is sziasztok. Másodszor pedig az eredmények alapján úgy döntöttünk hogy haza mehetsz Felix. Remélem van aki haza kísér. Bár az őröket és a barátaid tekintve van. -mosolyodott el Mr. Park Seonghwa majd folytatta mondanivalóját- Szóval megírom a záró jelentést, el végzek még egy alap vizsgálatot, aláírod és már mehettek is.
- Ez jó~ -örült meg ennek a fiú és rögtön át is ölelte legjobb barátját.
- Szóval végre kijuthat a kórházból. -mondja inkább magának Changbin az imént elmondott dolgokat eléggé röviden.
- Igen, pontosan. -mondta az orvos majd elköszönt és valószínűleg ment a dolgát végezni, ezzel magára hagyva a 7 fiút akik egyből elkezdték az azóta ide hozott dolgokat össze pakolni.
- Végre ki mehetek innen -lett hirtelen ragyogó a kicsi és bár öröme nagy volt de nagyon pisilnie kellett, éppen ezért rohant is a mosdóba.
Először mindenki nézett, hátha baja van de aztán hamar rájöttek arra, csak mosdóba megy.
Nemsokára visszaért úgy ahogy a doktor is, aki elvégezte a vizsgálatot, alá íratta a záró jelentés 2 példányát majd az egyiket a "beteg" kezébe adta. Így a 7 fiú már el is hagyhatta a kórház teljes területét immár Felix is utcai ruhában. Ám a kórház előtti parkolóba érve az ausztrál a családját vélte felfedezni akik vele együtt könnyes szemekkel indultak meg felé. Egy szoros, de óvatos ölelésben volt ezután része Yongbok gyönyörű mivoltának.
- Anya, apa, Rachel, Olivia. -nézett rájuk hihetetlenkedve.
- Bátyó te bolond, annyira aggódtunk érted. -mondta végig mérve bátyját Olivia.
- Sose fogsz változni... De miért nem mondtad hogy meg akarsz szökni... Talán jöttem is volna veled. -kun fogott Rachel, mire az anyja szóvá tette hogy ez nem vicces és igencsak komoly dolog.
Persze utána hamar megbeszélték és most ugyan testőrökkel de legalább beültek abban kávézóba ahol minden kezdődött Felix és Changbin történetében. Az a kávézó ahol Seungmin dolgozik, az a kávézó ahol először találkozott az ausztrál a rejtélyes fiúval aki asztalához engedte, az a kávézó ahol Minho, Hyunjin és Changbin megismerkedtek, az a kávézó ahol kiderült hogy ki is valójában Yongbok és most így együtt, mostmár Felix családjával itt vannak és szépen nyugodtan beszélgetnek.
Egészen addig a pontig amíg szóba nem került az hogy ideje lenne visszamenni Ausztráliába.
- De apa.... Nem lehetne azt hogy... Mondjuk,.. Lemondjak? -valójában félt kimondani ötletét a fiú de mégis megtette, de csak úgy volt hozzá messze hogy Chan a bal és Changbin a jobb oldalán ült.
- Jajj Felix.... Hihetetlen egy fiú vagy. Mindig is mondtam anyádnak hogy egészen hiperaktív vagy. Sose hitt nekem igazán... De a kérdésedre a válaszom... Át gondolom. Hisz te is tisztában vagy azzal hogy mivel jár az ha te lemondasz a jogodról, hogy a trón örököse lehess. -mondta az apja mire a fiú el gondolkodott.
- Ez igaz apa... De... Én is átvehetem nem? -kérdezte Olivia mire mindenki rá nézett- Hisz úgyis én vagyok Felix után a jogos örökös, max ti felügyeltek rám addig amíg nem házasodhatok meg hogy hivatalosan átvegyem a trónt. -érvei igazak voltak a lánynak ami apjukat igazán gondolkodóba merítette.
- Látom elgondolkodtál. -jegyezte meg a 3 örökös anyja, egyben a királyné.
És így is volt, el gondolkodott ám a válaszát nem osztotta meg az őt körülvevő személyekkel hisz ezt nem egyedül dönti el, hanem egy legalább 12 fős tanáccsal kell megtárgyalnia.
Így azért mondott egyenlőre csak egy talán választ.
Bár azt már biztosan közölte fiával hogy ha le is akar mondani és megengedi vagy sem, de ahhoz akkor is a szülőhazájában kell legyen. Ezért mihamarabb útnak kell induljanak.
Így jutottak el oda hogy a beszélgetést követő 2 napra rá a királyi család magán gépével utaztak Ausztrália felé.
És nemcsak Felix és családja hanem nagy nehezen ugyan de sikerült összehozni azt hogy a fiú barátai is jöhessenek. Ugyan Hyunjin és Jeongin ügye még nem oldódott meg de valahogyan mintha nem is létezett volna az utazás során.Ám rengeteg érdekes dologban lesz része a 8 fiúnak és fix családjának.
YOU ARE READING
A herceg | changlix
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: A herceg - ChangLix • Korhatár: - • Páros: Lee Felix (StrayKids) x Seo Changbin (StrayKids) = ChangLix • Leírás: Egy herceg aki elszökött otthonából, hogy új életbe kezdhessen ám minden ugyanúgy romba dőlve látszik egészen addig...