Első közös percek

158 16 8
                                    

Lassan földet ért a repülőtéren a gép melyről a király, a királyné és a két hercegnő, Felix herceg és 7 barátja plusz a kísérők szálltak le.

Lassan egy limuzinba ültek melyet egy rendőri illetve kisebb katonai kíséret vezetett el a palotához melynek gyönyörű kinézetétől Changbin, Hyunjin, Minho, Han, Seungmin és Jeongin szája tátva maradt.
Christopher és Felix pedig először egymásra néztek majd arra a hatalmas épületre ahol egészen eddig együtt éltek.

- Te is arra gondolsz amire én? -kérdezte Chan vigyorogva.

- Na még szép. -vigyorodott el a fiú majd ketten fogták szaladásba.

Persze a szülők hitetlenkedtek majd fejüket fogva sétáltak be a palotába.
Eközben a két hercegnő és a 6 fiú őket követték.

Belépve egy hatalmas csarnok avagy előtér tárult a fiúk szeme elé, akik ámulva néztek körbe a gyönyörűen, de egyben modern díszítésű és berendezett téren.

- Ha valaki nekem 2 hónappal ezelőtt azt mondta volna hogy Ausztráliában a királyi Palotában leszek egyenesen képen röhögtem volna.. -mondta Han ámult tekintettel.

- Nyugi drága én úgy is bejuttattalak volna ha szerettél volna jönni -mondta Minho miközben át ölelte párja derekát.

- Jajj srácok... Én simán bekerülnék. -mondta viccelődve Hyunjin ami láthatólag egyáltalán nem tetszett Jeonginnek.

És ezt a fiatal inkább csak egy szem forgatással adta hyungja tudtára.

- Hohoho~ és ezt neked ki mondta? -nézett rá a dráma királynőre Changbin. Szeretett volna békét ezért inkább  beszállt a viccelődésbe miközben azért védte a nála kisebbnek a reakcióját. Nehogy véletlenül veszekedni kezdjenek.

- Hát... Senki... De Jeongin drága ne forgasd azokat a gyönyörű szemeidet mert még a végén kiesnek a helyükről és nem lesz mit nézzek. -mondta a magas fiú mire a kisebb egyből elpirult.

Hisz hiába nem jönnek ki jól, de Jeongin azóta is ugyanolyan elvetemülten szerelmes az idősebb fiúba, és Hyunjin még mindig szerelmes újdonsült kis rókájába, aki elrabolta szívét nem is olyan túl régen.

- Pirul! -mondta tök komolyan Han mire Jinie el vigyorodott.

- Azért ne rontsd majd meg a kicsit. -mondta mindent sejtő nézéssel az itt tartózkodók közül legidősebb Minho.

- Hey! Már megint témánál vagytok? -ért vissza Chan a megmentő, ki megmentette a legkisebbet attól hogy még jobban zavarba hozzák őt hyungjai.

- Ezek szerint igen, hát látod. -ért mellé mosolyogva Felix is, aki időközben már saját ruhájában volt.

- Úristen Lix ez nagyon jól áll neked! -csúszott ki Changbin ajkain egy ártatlannak tűnő mondat.

Ám Felix szívét ez az ártatlan mondat is annyira megdobogtatta hogy a fiú konkrétan most tudatosította magában hogy ő ugyan teljesen bele zúgott Seo Changbinbe.
És ez most kívülről is látszik hisz arca felvette a pirosas árnyalatot.

- Zavarba jöttél? -vigyorgott most már Jeongin aki nem híres arról hogy perverz legyen.

Ehhez mostmár csatlakozott Seungmin is majd később az itt lévők közük mindenki, maga Changbin is. Persze Felix duzzogva fordított nekik hátat.

- Fiatalok. -ám a király szava hamar kizökkentette őket ebből.

- Igen fenség? -kérdezte Chan, egyből kihúzva magát. Ezt követte mindenki.

- Arra jutottunk a tanáccsal ebben a 20 percben, hogy Felix lemondhat egy feltétellel.

- Mi az? -kérdezett egyből rá Felix, hisz tényleg nagyon meg akart szabadulni ettől az élettől.

- Hogy keresned kell Oliviának egy párt, vagyis egy korona herceget vagy egy nemes származású fiút aki alkalmas lenne a hugod mellé, egyben a trónra. -az apa szavai elgondolkodtatták a fiút... Hisz ezek szerint rajta múlik húga boldogsága egyben jövője is.

- Dehát ez... Nehéz feladat.. Ezzel a döntéssel elronthatom az életét is... Várjunk... Van egy személy aki szerintem alkalmas lenne rá! -jutott eszébe Lixnek az a fiú akivel titokban flörtöl Olivia, hisz látta már őket együtt sétálni, kezén fogva, amikor az hitték senki se látja őket.

- És ki lenne az? -nézett rá édesanyja is, aki közben hallotta az eseményeket annak ellenére is hogy nemrég csatlakozott lányaival együtt.

- Hát... Nem szeretnék árulkodó lenni de... Van egy fiú akivel Olivia igencsak jól kijön.

- Felix! Te erről honnan tudsz? -kérdezte egyből a lány amivel bebizonyosodott az hogy bátyja állítása igenis valós- Mármint...

- Nem kell terelni. -szólalt meg az anyuka- Úgyis sejtettem. Mostanában eléggé sokszor látlak titeket kettesben. Az első közös percetek után láttam már azt hogy lesz valami köztetek. És úgy gondolom hogy az a fiú tényleg alkalmas lenne Olivia mellé. -nézett a nő férjére aki megfontoltan nézett hol feleségére hol pedig említett lányára illetve egyetlen fiára.

- Hát jó... Akkor hivatom azt a fiút és kezdetét veszi Felix a rendes 3 órás érvelő lemondási megbeszélés amin neked is részt kell vegyél. -mondta a király mire Felix kénytelen volt annak érdekében beleegyezni ha már csak egy aprócska reményét és esélyét is látja annak hogy megszabadulhat ettől az élettől.

Tehát így kerültek abba a helyzetbe a fiúk hogy Felix szobájában ülnek Chan felügyelete alatt, míg maga a szoba tulajdonosa a most kezdődő megbeszélésen vesz részt hugaival illetve szüleivel.

- Remélem Felix bölcs érveket hoz fel.. -szólal meg a beállt csend megtörése érdekében az ausztrál fiú.

- Én is... Nem látszik itt túl boldognak. Mármint a táj szép, a körülmények jók.. Hisz pénzből nincsen hiány és legjobb barátja is van dehát... Mégiscsak szigorú szabályok kötik ide. -Changbin szavai igazak voltak hisz tényleg így van.

Megvan a körülmény, a táj, a barát, minden, de a fiú a nyomás, a stressz miatt nem akarja ezt az egészet. Éppen ezért küzd most is igazáért.

Így a 7 fiú most tárgyalja ki egymás között a saját szempondjuk által felállított gondolataikat.

És az ember azt hinné filmekből és vagy mesékben látott  dolgok alapján érvelnek de nem.
Megvan a saját néző pontjuk, gondolatuk és ötletük is.

Bár idővel inkább úgy döntöttek megint a csend van.

A herceg | changlixWhere stories live. Discover now