Meghaltam

203 23 2
                                    

Lassan Changbin végzett a fürdéssel és elkezdett felöltözni. Miután ez megtörtént vizes hajával visszament a konyhába.

Felix erre egyből felfigyelt, de gondolta, bár ne tette volna hisz majdnem ott ájult el.
A barna testét egy fekete póló, egy fekete alsó takarta csak és a vizes haja csak egy plusz ráadás volt a gyönyörűen kidolgozott izmos testéhez. A combjairól nem is beszélve.

- Látom visszajöttél. -mondta kissé kipirult arccal majd lezárta a vacsora alatt az indukciós főző lapot.

- Igen és pont időben. -nézett az asztalra- Látom nem bírtál nyugiban maradni. Sebaj, köszönöm. -mosolygott rá és elővett egy merőkanalat majd elkezdte kiszedni a vacsorát.

Az pedig nem más volt mint egy hatalmas adag jjajangmyeon. A tészta mivel pár perce lett készen ezért azzal már nem kellett vesződni így egyszerűen a tányérba rakta azt és rá a szószt is végül a két adagot a terített asztalra helyezte.

- Szuper, milyen inni valót lesz hozzá? -kérdezte lelkesen a szeplős fiú és kezébe vette a Changbinnak szánt poharat.

- Hmm... Egy kóla jó lesz köszönöm. -válaszolt a szöszi kérdésére majd helyet foglalt. Amint megkapta a szénsavas üdítőt azt meg is köszönte és vártam hogy le üljön a vendége.

Felix töltött magának is egy keveset és leült, majd kezébe vette az evőpálcikát- Jó étvágyat.

- Jó étvágyat.

Pár perc múlva nyoma se volt annak hogy az ausztrál és a koreai fiú együtt vacsoráztak volna. Mindent el pakoltak és most készül Changbin a mosogatáshoz.

- Had segítsek. -lépett oda mögé a kicsi és kérlelte a nagyobbat had segíthessen neki.

- Nem Bokie. -nézett rá de vigyorgott is egyben. Tudta hogy a semmittevés az rossz Yongbok számára. De közben nem szeretné ha ő dolgozna itt akármit is.

- De miért nem? -nyafogott Felix, hisz tudja, hogy nem szereti ezt Changbin.

- Jajj ne nyafogj. Kérlek. Inkább hagylak segíteni. -adta be a derekát a barna hajú.

- Na azért. -mosolyodott el Felix és egyből neki is állt a mosogatáshoz.

Nyilván nem volt benne profi mert csak ha alkalma adódott tudott csak leszökni a konyhába segíteni valamit, de most végre tudja hogy fixen hasznára válik az amit sunyiban gyakorolgatott.
Mindig is tudta, hogy valamilyen úton módon alkalmazni fogja úgy, hogy a szülei fixen nem fognak róla tudomást szerezni. Jó érzés töltötte őt el emiatt, de közben a családja hiánya miatt szomorú lett. Hiányzott neki emellett legjobb barátja is.

Hisz Christopher már tényleg régóta a barátja és szinte mindent tudnak egymásról, persze ami nem olyan magán dolog.

Felix azonban most újból arra koncentrál, hogy végre szabad és nem tartja őt szemmel senki sem. Azt csinál amit akar, azzal találkozik akivel csak szeretne és akkor amikor kedve tartja. És pluszban nincsen napi rendje se amit be kéne tartani szorosan.

- Hey, jól vagy? Kissé epbambultál. -hallotta meg a fiú Changbin hangját és rögtön visszatért a valóságba.

- Jah persze. Csak megint eszembe jutott valami, de semmi érdemleges. Köszi hogy aggódsz. -folytatta a mosogatást az ausztrál és közben érezte hogy arca újból vöröses árnyalatú lett.

Hisz kinek ne lenne az ha meleg létére egy annyira szexi fiúval lenne összezárva egy lakásba, mint amilyen Seo Changbin. És az plusz ráadás hogy  a szöszi mögött állva, kissé átölelve őt kérdezte meg.
Gondolom mindenki zavarban lenne.

- Jajj Yongbokie. Inkább csüccsenj le, majd én befejezem. -mondta majd egy székhez tolta a kicsit és le ültette arra majd befejezte a mosogatást ahogy mondta.
Meg törölte a kezét és mindent szépen rendbe rakott. Majd rá nézett a nemrég leültetett fiúra- Szeretnél elmenni zuhanyozni vagy fürdeni?

- Igen szeretnék. -pattant fel egyből és már keresni is kezdte a fürdőszobát.

- Khm a másik oldalon van, de ruha és törülköző nélkül nehéz lesz Bokie. -mondta Bin végül mindketten a fiú szobájába kötöttek ki a szekrény előtt- Huh hát... Remélem legalább az egyik ruhám jó lesz rád. Rajtad minden nagy lenne.

- Annyira nem is~ , de szerintem ez jó lesz. -vett ki egy bő fehér pólót Lix miközben Changbin pedig adott mellé egy alsót is.

- Rövid nadrág is kell vagy hosszú esetleg? -nézett a kicsire.

- Egy rövid jó lesz, hisz meleg van. -válaszolt az imént feltett kérdésre végül megkapta a kívánt ruhadarabot és egy törölközőt is.

Eztán elment és elkezdett magának fürdő vizet engedni.

De álmában se gondolta volna hogy még a nemrég történt dolog után még jobban zavarba tud majd jönni.

A herceg | changlixWhere stories live. Discover now