Igaz ez?

190 15 11
                                    

- Igaz ez? -kérdezte egy ismeretlen hang.

- M-mi-micsoda? -nézett értetlenül a szőke fiú ahogy az ismeretlen feltette igencsak határozatlan kérdését.

- Az hogy hazudtál, hazudtál annak aki befogadott! Igaz? -amint az ismeretlen megkérdezte mostmár érthetőbben a dolgot a szeplős fiú lehajtotta a fejét.

- I-igen, de nem akartam..

- Az nem számít! Hazudtál neki és sose fogja neked megbocsátani mert egy kibírhatatlan szemét alak vagy!

A szeplős fiú arcán elkezdtek lefolyni a sós könny cseppek. Tudta hogy az ismeretlennek igaza van mégis fájt neki. Hisz nagyon megkedvelte Changbint és nem tudja miért de úgy érzi fontos számára. De a tudat hogy a hang tulajdonosának igaza lehet sötét gondolatokat adott a kisebbnek.
Ám ekkor megfordult és mit látott? Changbint ahogyan véresen áll mostmár előtte egy késsel a kezében ahonnan a vörös nedű folyik le. A szőke ijedten nyúlna a kés után hogy elvegye tőle de nem ment neki...

És ekkor riadt fel Felix és könnyes szemeivel nézett végig a körülötte lévő helyszínen. Rájött hogy egy kórházban van és azok a személyek veszik körül akiket nemrég ismert meg. Ám a sok újonnan megismert személy között volt egy akiért most nagyon sírni tudott volna, a legjobb barátja.

- C-Chan! -ejtette ki halkan és akadozva a nevét a szőke mire a másik ausztrál és vele együtt mindenki rá kapta a fejét.

- Felix! Úristen. -ment oda a fiúhoz- Már azt hittük nem kelsz fel, jól vagy? -nézte aggódva legjobb barátját Chan.

- Igen, de.... Hogy érted hogy azt hitted nem kelek fel? -nézett értetlenül a fiú.

- Azért Lix mert... 1 hónapja kómában vagy.

- Tessék? -kerekedtek el a fiú szemei.

Egy hónap? Dehát hogyan? -kérdezte magában a fiú miközben körbe nézett újból a szobában válaszra várva.

- El ütöttek téged Felix... Aztán behoztak téged, értesítették Changbint és ide jöttünk. -mondta a választ Jeongin mire mindenki rábólintott miszerint igazat mond a kicsi.

- Ki volt? -érdeklődött a kisebb ausztrál fiú de senki se adott neki választ- Nem tudjátok? -kérdezett megint mire Minho szólalt meg.

- Sajnos nem.... Viszont ez az egy hónap alatt elkezdtem nyomozni illetve az érdekedben feljelentést tettünk. Viszont eddig egy két ember tudott csak szemtanúként nyilatkozni. Eddig 5 gyanúsított van akiket addig házi őrizetbe tettek. Úgyhogy majd meg kéne őket nézni.. Viszont miattnuk ne aggódj az idő alatt amíg nem voltál magadnál a helyzet összehozott minket és most barátok lettünk. És ha te is gondolod mindenki barátja lehetsz.. -mosolyodott el a végére mire Felix is ugyanezt tette.

- Fura ilyen kedves szavakat Minho szájából hallani de tulajdonképpen igaza van. -mondta Han mire a párja csak kuncogott egyet hisz a fiú tényleg nem szokott valami kedvesen viselkedni senkivel sem, csak Hannal, a párjával.

- Végre értem miért szerettél volna Koreába jönni, viszont otthon nagyon aggódnak ám érted Lix. Anyukádék tudják hogy itt vagy, vissza kéne menni... -jegyezte meg Christopher mire a trónörökös tudta nagyon jól hogy igaza van viszont egyáltalán nem akart visszamenni otthonába, ugyanis itt otthon érzi magát.

- És... Nem lehet olyat hogy lemondok? Végülis ott vannak Oliviáék akik átvehetik a trónt.. Nem?

- Felix... Ez nem ilyen egyszerű. Tudod hogy ahoz hogy átvegyék házasodni kéne, eléggé fiatalok még mindig, úgy ahogyan te is. -mondta Chris, barátjának.

- Ajj, tényleg... Nem akarom elrontani az ő életük dehát... Nem akarok én abba élni, nagyon nem. -hajtotta le a fejét a fiú majd elkezdett játszani az ujjaival.

Changbin ezt nagyon aranyosak találta ezért akaratlanul is ugyan de el mosolyodott az ausztrál herceg arányosságán.

Ezt az illető kivételével mindenki észrevette, Han és Minho kuncogtak, Jeongin és Seungmin csak megmosolyogták a dolgot mit Chan és Hyunjin elperverzült tekintettel nézték barátjuk reakcióját Yongbok aranyos mivoltát illetően.

- Mit mit kulcogtok? -nézett fel a fiú érdeklődve hisz az amit mondott egyáltalán nem vicces. De ha tudná, hogy miért ez a reakció.

- Nem rajtad, nyugi. -mondta Han legyintve ugyanis tudja hogy ha veszekedni kéne akkor se akarna.

- Jó mindegy... De amúgy... Nem akarnak kiengedni innen?

- Lix el volt törve a kezed, el ütöttek és kómában voltál... Most ébredtél csak fel.

- De Chan...

- Nincsen de Chan, mert tényleg nem mehetsz még. -szólalt meg végre Changbin is mire a szeplős sértődötten nézte őt.

Még magát se értette miért sértődött be, dehát mi valószínűleg sejtjük mi zajlódhat le a fiúban.

- Hogy be sértődött. -tette szóvá Seungmin nevetve mire mindenki nevetésbe kezdett, természetesen Felixet leszámítva.

- Na~ ez egyáltalán nem vicces... Már teljesen ellustultam. A jó testemnek annyi... Hogy fogok én így táncolni? -kérdezte meg mire Chan egyből rá nézett.

- Tudsz táncolni?

- Igen, de... Te nem is tudtad? -kérdezett vissza miközben mégjobban be sértődött- Na szép kis legjobb barát vagy Christopher Bang.

- Hey! Én jó barát vagyok.... Végig itt voltam veled, ahogyan a fiúk is. Pedig Changbin fotós, Hyunjin és Minho modell, Han és Seungmin dolgozik és Jeongin pedig Minhoék fodrásza. -játszotta el a sértődöttet Chris is amit a szeplős nem tudott megállni mosolygás nélkül.

- Csak mosolyog azért. -vigyorgott Hyunjin- Tudom hogy jó társaság vagyok, nem kell mondani.

- Na valakinek egoból nem adott keveset az élet. -forgatta meg szemeit a csapat maknaeja.

- Jajj drága Jeongin valld be hogy így szereted a hyungod. -pimasz vigyirral nézett az említett fiúra a modell.

- Hwang! Viselkedj már! -szólt rá Chan apuka módján.

- Hagyd Chan úgyse fog változni. -sohajtott Minho.

- Csúcs mennyire összehozott titeket a sors.

- Nem Felix nem a sors hanem te. -mosolygott a barna hajú a kicsire. Changbin ha akarná se tudná tagadni a tényt hogy tényleg a szeplős fiú hozta őket össze igazán.

Hisz ha nem jött volna el Koreába akkor se ő, se barátai nem ismerhették volna meg a kedves szavait, mosolyát és barátját Christ.

Bár leszámítva ezt a jót ott van az is hogy a fiú most két nap és egy hónap múlva a kórházban van és ez volt az ok arra amiért ennyit együtt vannak.

Hisz amíg Felixben reménykedtek, abban hogy felépül, rengeteg idő telt el. Így ismerkedtek meg egymással.

Ha az ausztrál nem szökik meg most nem lenne ilyen szoros kapcsolata a 7 fiúnak.

A herceg | changlixWhere stories live. Discover now