Pastamı üfledikten sonra en yakınımda olan Melodi'ye sarıldım.
"Oscar'ı hak ediyorsun kızım bir insan hiç mi belli etmez ya." dedim
"O bizde de böyle şekerim." dedi
"Teşekkür ederim iyi ki kız kardeşimsin." dedim
"İyiki sende benim kız kardeşimsin iyiki doğdun Nazlı kızım nice deli yıllara." dedi ve benden ayrıldı. Hemen yanında ki Ozan'a baktım demek ki doğum günüm için gelmişti İstanbul'a.
"Ozan." dedim ve dudak bükerek sarıldım ona.
"İyiki doğdun benim güzel nazlı kızım hep hayatımda ol olur mu doğum günün kutlu olsun." dedi ve saçlarımın arasına bir öpücük bıraktı.
"Çok teşekkür ederim kardeşim iyiki hayatımdasın iyiki." dedim ve ondan ayrılıp anneme gittim. Ağlamamalıyım ağlamamalıyım her doğum günümde aynı şey oluyordu.
"Gel buraya benim deli kızım." dedi ve bana sıkıca sırıldı.
"İyiki beni doğurmuşsun iyiki annem olmuşsun sultanım." dedim
"Sende iyiki benim kızımsın canımıniçi iyiki doğdun." dedi ve ayrıldı benden.
Annemden sonra babamla göz göze geldik ve ben daha çok ağlamaya başladım.
"Gel buraya nazlım benim." dedi ve kanatlarının altına aldı babam beni.
"Çok seviyorum seni baba." dedim
"Bende seni çok seviyorum Nazlı kızım benim şu 21 yıl boyunca hiç boynumu eğdirmedin ya benim çok teşekkür ederim sana iyiki doğdun iyiki varsın." dedi babam ve benden ayrılıp alnıma bir öpücük bıraktı.
Nil girdi kollarımın arasına o da benim gibi fazlasıyla duygusaldı.
"İyiki benim ablamsın beni hep dinlediğin için en yakın arkadaşım olduğun için çok teşekkür ederim iyiki doğdun abla." dedi sıkı sıkı sarılıp saçlarını öptüm.
"Sende iyiki benim kardeşimsin güzelim." dedim ve Nil'den ayrılıp ikinci babama gittim kırgındım ona ama daha fazla sürdürmedim kırgınlığımızı gidip koca dağ gibi olan gövdesine sarıldım.
"Özür dilerim kırdım seni içini biliyorum ben seni ama sende beni biliyorsun sinirlenince tutamıyorum kendimi. İyiki doğdun ay parçam çok seviyorum seni." dedi ve saçlarımı öptü.
"Ay yeter bende sarılacağım." dedi Yaser ve abimin kollarından çekip bana sıkı sıkı sarıldı. Bu deli çocuğu çok seviyordum kanı deli akıyordu ama can yakmıyordu aksine insanı mutlu ediyordu.
"Naz abla benim ablam yok ama sen bana az ablalık etmedin çok seviyorum ben seni iyiki doğdun iyiki ablamsın." dedi
"Teşekkür ederim maviş gözlüm benim." dedim ve ayrıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA MAHALLESİ
Lãng mạnGözlerini ilk açtığında kara gözlerine vurgun olduğu bir kız vardı ama kardeşi olarak bakmak zorundaydı ona. Çok istiyordu onunda kendisini sol yanı yapmasını ama kız abi biliyordu onu, dayanamadı göz göze geldikleri an başladı konuşmaya; "Vazgeç ar...