4.Bölüm

2.9K 69 11
                                    

Herkes gittikten sonra annemler eve gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes gittikten sonra annemler eve gelmişti. Ozan'da burada olduğu için Melodi bizde kalacaktı. Hep birlikte evi derleyip topladık tam benim odama çıkıyorduk ki kapı çaldı.

"Siz çıkın ben kapıya bakıp geliyorum." dedim

"Tamam kuzum." dedi Melodi

"Kim o?" dedim

"Benim abla benim." dedi Yaser

Saat gece yarısı olmuştu ne işi vardı bu çocuğun burada. Kapıyı açıp Yaser'e baktım.

"Ne oldu Yaser?" dedim

"Abla sen tatlı yaptın dedin ya ben yatağa yattım bu benim aklıma düşmez mi düşer sağa dön tatlı sola dön tatlı dedim böyle olmayacak ben gideyim Naz ablamdan isteyeyim." dedi Yaser

Ona gülümsedim hiç çekinmiyordu çok atılgandı ve deli halleri çok hoşuma gidiyordu. Bana abla diyordu ama boyumu geçmişti, elimi uzatıp saçlarını karıştırdım.

"Geç içeride üşüme dışarı serin olmuş." dedim

Yaser ayağında ki terlikleri çıkarıp içeri girdi ben de kapıyı kapatıp peşin sıra ilerlemeye başladım beraber mutfağa gittik. Dolaptan yaptığım tiramisuyu çıkardım Yaser'de o sıra annemlere selam veriyordu.

İki farklı tabağa koyup üzerini süsledim Yaser'e vereceğim tabağa çileklerle "Y" harfi yaptım. Hazırladım tabakları elime alıp Yaser'e doğru gittim.

"Al bakalım bak bu Y harfi olan senin kimseye kaptırma." dedim

"Tamam abla tamam kaptırmam kimseye." dedi

"İstiyorsan otur ama gideceğim diyorsan hadi." dedim

"Yok ben gideyim geç oldu zaten Nur teyzeciğim Oğuz amcacığım iyi geceler rahatsızlık verdim ama." dedi

"Ne rahatsızlığı oğlum sende bu evin bir oğlusun." dedi babam

Yaser gülümseyip ilerlemeye başladı onu kapıya yolcu ettim.

"Hadi iyi geceler mavişim." dedim

"İyi geceler Naz ablam." dedi ve alnıma bir öpücük bırakıp kendi evine geçti bende kapıyı kapatıp annemlere iyi geceler diledim ve Ozan ile Melodi'nin yanına çıktım.

Yiğit'ten;

Yaser gelene kadar evin içinde dört dönmüştüm, ben yemeden o tatlıdan kimse yiyemezdi bugün Eren denilen adam onun tatlısından yemek isteyince cinlerim tepeme gelmişti, biraz moralini bozmuştum ama ilk ben yiyecektim bende böyle takıntılı bir adamdım.

"Abi kafam döndü , dönme artık." dedi Yaren

"Sus güzelim sus." dedim

O sırada kapı çaldı gidip kapıyı açtım Yaser gülümseyerek geliyordu elinde iki tabak tatlı vardı. Elinden hemen aldım aldığım tabak çileklerle Y harfi şeklinde süslenmişti.

ADA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin