Okula gelip bir şekilde eksik kaldığım derslerin notlarını adam akıllı toplamıştım. Hiç kolay olmamıştı millete yalvarmaktan dilimde tüy bitmişti. Ama en sonunda notları toplayıp son derse girip okuldan çıkıp canım güzel evime varabilmiştim. Şimdi de bismillah deyip sakat halimle temizlik yapacaktım. Önce üstümü değiştirdim siyah bir tayt ve askılı siyah bir body giydim. Evin içi hamam gibiydi. Saçlarımıda ördükten sonra temizliğe hazırdım. Önce aşağıya indim banyoda vilada suyunu hazırladım ve salona girdim. Televizyonu açıp youtube girdim ve hareketli bir parça başlatıp sesini açtım iyice ve temizliğe giriştim. Yavaş yavaş yapıyordum sol koluma çok yüklenemiyordum omzum acıyordu. Dağınıklıkları toplayıp toz aldım ve süpürüp viledaladım. Mutfağa geçtim bulaşıkları makineye yerleştirip makineyi çalıştırdım etrafı bir güzel paklayıp süpürgeledim ve viledalım. Annemlerin odası zaten temizdi. Banyoya girdim lavaboyla tuvalete deterjan döktüm güzelce sinmesini beklerken elime sepeti aldım ve üst kata çıktım. Önce Nil'in odasına girdim kirli sepetini boşalttım kendi odama geçtim kirli sepetimi boşalttım sonrada abimin odasında ki kirli sepetini boşalttıp aşağıya indim ve renklerine göre ayırıp onları makineye attım. Banyoya geri dönüp yarım bıraktıklarımı güzelce temizledim ve vileda attım. Sıra bizim odalardaydı. Önce viledamı çıkardım arkasından süpürgemi çıkarıp Nil'in odasından başladım. Dağınıkları topladım yatağını düzelttim eski beyaz atletle tozları aldım ve süpürüp viledalayıp çıktım. Aynı işlemleri abimle kendi odama da yaptım tabi abimin pis banyosu vardı bide onuda temizleyip çöpünü aldım eşyaları aşağıya götürüp bütün her yerdeki çöpleri topladım ve büyük çöpü atmak için şipidik terliklerimi giyip mahalleye çıktım ve gidip çöpü attım avlu tepesinde oturan kırolardan biri laf attı.
"Üf be ablama bak." Dedi
"Bana bak paralarım seni." Dedim ve ayağımda ki terliği çıkarıp bir anne edasıyla attım.
"Tamam abla ya." Dedi
"Geri at terliğimi utanmıyor musun sen mahallenin kızına laf atmayı terbiyesiz kaybolun bakim kaybolun." Dedim avludan zıplayıp ayaklarını kıçlarına vura vura kaçtılar. Onları kaçırmanın verdiği keyifle evime dönüyordum ki yakışıklı bir bey önümü kesti."Pişt mahalle güzeli nereye böyle?" Dedi
"Evime." Dedim
"Aa bana mı geliyordun bende sana geliyordum." Dedi yaptığı ima hoşuma gitmişti utanıp gülümsedim.
"Bu Ada mahallesinin kızları hep böyle bal mı oluyor ya sevdiğim kız, kardeşim baldızlarım falan çok çekeceğimiz var." Dedi
"Hem ballı hem nazlıyızdır ona göre." Dedim
"Senin için adı gibi nazlıdır diyorlar nazlımısındır naz kız?" Dedi
Şuan bu durum o kadar garipti ki Yiğit'le mahallenin ortasında durmuş cilveleşiyorduk.
"Bilmem nazlıyım demek ki babam adımı Naz koymuş." Dedim
"Yiğit diye bir çocuk varmış Ada mahallesinden senin nazın ona bal gelirmiş öyle dediler öyle duydum." Dedi
"Öyle miymiş Allah Allah." Dedim ve güldüm kendimi tutamayıp oda bana ayak uydurup güldü. Konu değişip ciddileşmişti.
"Bu halin ne üşüteceksin daha yaz gelmedi." Dedi
Bunları söylerken bir yandan da beni kesiyordu üzerimdeki askılı biraz dekolteli ve askılıydı ne yapayım temizlik yaparken terliyordum ve üzerime bir şeyler yapışması hoşuma gitmiyordu.
"Ne yapayım temizlik yaparken basıyorlar." Dedim
"Hm bir ara temizlik yaparken çağırda izleyeyim seni." Dedi
"Ya git şurdan uydum sana durdum mahallenin ortasında biri görecek." Dedim
"Kaç bakalım mahallemin en güzeli kaç." Dedi ve güldü.
Bahçeye girip kapıyı kapattım ve arkamı dönüp ona el salladıktan sonra eve girdim. Evde yiyecek yemek yoktu o yüzden mutfağa girmek şarttı. Et kavurma pilav birde salata yapsam yeterdi herhalde diye düşünüp pirinç ıslattım ve dondurucan çıkardığım eti soğuk suya koyup duş almak için yukarı çıktım. Siyah bir eşofman takımı ve iç çamaşırlarımı ayarlayıp aşağıya indim ve kendimi duşa attım. Güzelce yıkandıktan sonra duştan çıktım kollarımdaki bandajlara özellikle dikkat etmiştim. Kurulandım ve kıyafetlerimi giydim saçlarımı havluya sarıp banyoya topladım ve mutfağa geçip yemek yapmaya başladım. Müzik çalmaya devam ediyordu ki telefonumun sesini duydum ellerimi kurulayıp telefonumu açtım Nil arıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA MAHALLESİ
RomanceGözlerini ilk açtığında kara gözlerine vurgun olduğu bir kız vardı ama kardeşi olarak bakmak zorundaydı ona. Çok istiyordu onunda kendisini sol yanı yapmasını ama kız abi biliyordu onu, dayanamadı göz göze geldikleri an başladı konuşmaya; "Vazgeç ar...