2.Bölüm

3.9K 85 20
                                    

Ozan'la odamda sohbet edip özlem giderdikten sonra aşağıya indik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ozan'la odamda sohbet edip özlem giderdikten sonra aşağıya indik. Annem Ozan'ı kendi evladı gibi severdi çünkü Ozan'ın annesiyle annem çocukluk arkadaşıydı ve biz Ozan'la süt kardeştik bu yüzden Ozan'ı görünce benden daha çok sevinmişti.

"Ozancım kaç gün kalacaksın oğlum." dedi annem

"Yarın yolcuyum Nur teyzem." dedi

Melodi ile suratlarımız düştü onu çok özlediğimiz için bir gün bize az geliyordu ve yarın dönecek olması canımızı sıkıyordu.

"Şş güzellerim bozmayın morallerinizi ben yine gelirim siz İzmir'e gelirsiniz dimi Nur Sultan." dedi Ozan

"Aynen öyle oğlum üzmeyin kendinizi vakitli ayrılık çabuk geçer." dedi

"Ee anne Ozan geldi şimdi ben abimlere bakamam ki." dedim

"Ozan'da onların yanına oturur beraber otururlar sende bir güzel bakarsın hiç kaçış arama çünkü ben Minelere gideceğim." dedi

"Ee babam." dedim

"Oda benimle gelecek kızım başka nereye gidecek?" dedi

"Allah bize sabır versin aşkım." dedi Melodi

"Aynen öyle." dedim

O sırada evin kapısı açıldı ya babam ya da abim gelmişti. Mutfak kapısından kafamı uzatıp kimin geldiğine baktım gelen abimdi yüzümü buruşturup kafamı içeri çektim.

"Mert gel oğlum misafirimiz var." dedi annem

Abim mutfaktan içeri girdi ve Ozan'ı gördü.

"Oo süt oğlan gelmiş hoş geldin." dedi abim de Mert'i çok severdi ve çocukluğumuzdan beri "Süt Kardeşler" filmindeki gibi Ozan'a süt oğlan diyordu Ozan halinden memnundu ki sesini çıkarmıyordu.

"Hoşbulduk abi nasılsın?" dedi Ozan

"İyiyim süt oğlan sen nasılsın?" dedi abim gözlerinin arada bana değdiğinin farkındaydım ama pas vermiyordum. Annem fark ederse ikimizi de bir odaya kapatıp barışalım diye uğraşacaktı ama onunla barışmaya hiç niyetim yoktu.

"İyiyim bende abi dedim ne zamandır göremedim sizleri bir geleyim görüneyim." dedi Ozan

"İyi yapmışsın süt oğlan iyi yapmışsın." dedi ve göz kırptı Ozan'a sonra lafına devam etti.

"Anne Yiğitler akşam yemeğinden sonra gelecek ama benim iş arkadaşım Eren yemeğe gelecek." dedi

Annem sinirli bakışlarıyla abime döndü.

"Eşek sıpası erken haber verseydin ya ona göre bir şeyler hazırlardık ah Mert ah koca adamsın demeyeceğim döveceğim seni." dedi annem ve hemen yemek yapmaya koyuldu.

Abim terlik yememek için Ozan'ı da kolunun altına alıp mutfaktan çıkıyordu ki Ozan'ın koluna yapıştım.

"Nereye götürüyorsun arkadaşımı ya beni görmeye geldi seni değil." dedim abime kızdığım için şuan çocukluk yapıyordum normalde yapacağım şey değildi.

ADA MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin