3.6

38K 2.8K 1.1K
                                    

Hoş geldiniz :)

Voteler atıldıysa başlıyoruz.

-

NorisZub:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

NorisZub:

192.112 beğeni
Yorumlar kapalı

-

'Senin kollarında başlayan sabahlara, biten gecelere...'

Gülmemek için kendimi sıkarken ağzımdan çıkan tuhaf sesle toparlandım.

''Beyefendi, beyefendi.... Şu karşıki dağları siz mi yarattınız?'' Noris'e yaklaşırken sırıttım.

''Ahududu neden buradasın?'' sert sesine karşılık önünde bekledim.

Verecek cevabım yoktu, bir şeyi hatırlamıyordum. Oldu ve bitmişti her şey benim için.

''Bir şey deme lütfen.'' etrafına bakındı.

İlk defa yüz yüze gelmiştik, beni azarlayacak mıydı?

''Etrafına bak! Bu ıssız yerde tek başına ne yaptığını sanıyorsun sen, neden yurtta değilsin?'' etrafıma bakındım.

''İstemiyorum.'' ilk defa karşılaştığımızı ne zaman fark edecekti? Beni her gün görüyormuş gibi heyecanlı değildi.

Onu uğraştırıyor muyum?

''İlk defa karşılaştığımızı fark edecek misin? Uzun zamandır konuşuyorduk.'' vücudumu süzdü, uzun boynunu geriye atıp gülümsedi.

Gülümsemesinden hafif korkarken omuzlarımdan tutup kendine çekip kollarını belime doladı.

Hafif sarsaklıkla kaskatı kesildim.

''Sana bir şey olacak sandım.''

''Endişelendim.'' huzursuz hissediyordum.

''İyiyim...'' hafif geri çekildim.

Çok güzel kokuyordu.

Hayır, sigarayla karışık vanilya ve tuhaf meyve, orman, yemek kokusu falan değil.

Yurtdışının şampuanı bile mi güzel olur ya?

Allah'ım nasip et.

''Şimdi yeni gördün beni...'' hınzırca sözünü kestim.

''Sanki daha önce gördün beni...'' resimlerimi tek görmüştü.

''Daha sonra konuşacağız, o zaman tam detaylı tanışacağız, inceleyeceğim seni fakat uyuman lazım.'' kaşlarım çatıldı.

''Tam on yedi saattir uykusuzsun.'' gözümü devirdim.

''O yüzden ben yanına geldim şimdi arabama gidiyoruz yolumuz uzun gidene kadar uyuyacaksın.'' kaşlarım çatıldı, birkaç adım geriledim.

''Seni tanımıyorum.'' gitmeyecektim.

''Nedeni ne?'' bakışları tuhaflaştı.

''Sadece seni tanıdığım için istemiştim, nereye gideceğiz?'' gülümser gibi oldu.

''Korkuyor musun?'' cevap vermedim, iç çekti.

''Pekala...'' sırtında olan çantasını önüne getirerek açtı, çantasının içinden çıkardığı yuvarlak, siyah bilekliği bileğine taktı.

Ne yaptığını anlamazken çantasından bir kumanda çıkararak bana uzattı.

''Al bunu.'' kaşlarımı çattım.

''Bu ne?'' kaşlarıyla kırmızı düğmeyi işaret etti.

''O düğmeye bas bakalım.'' dediğinde düğmeye bastım ve basmamla bileğine taktığı bileklikten ses gelince acıyla yüzünü buruşturan Noris'e baktım.

''Şok cihazı, en acılısına ayarlı. Şimdi geliyor musun?'' 

Ona güvenmem için kendine elektrikli bileklik bağlayıp kumandasını bana vermişti hem de sadece uyumam için...

_

bölüm sonu

19 km uzaklıkta - Yarı Texting✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin