hos geldınız slayyy
ay yıne lınc yıomusum ama bıldırımlere gırmıyorum WPWQEJKDKAJEQEIQOIEOIDJJFLADJFKADFJADFWPWQEJKDKAJEQEIQOIEOIDJJFLADJFKADFJA
of depresyondan yenı cıktım kımsecıkler benı uzemezz
_
İlle de uğruna ölmem mi gerek?
Noris'i süzdüm.
Ağrım artarken yutkunamadım, sinirliydim fakat tek sinirli olan benmişim gibi gözükmüyordu.
''Sen aklını mı kaçırdın? Ölümü kıl payıyla kaçırdın!'' Bana bağıran Noris'e baktım.
''Sen ne...'' cümlemi tamamlayamadan tekrar bağırdı.
''Ya o an hastanede olmasaydık, ya o an ben burada olmasaydım Ahududu!'' yutkunarak doğruldum, canım çok acıyordu.
''Bir şey olmayacaktı, benden habersiz nasıl beni ameliyat ettirirsin?'' Ölmek istiyordum, neden ölmek istediğimi hatırlamıyordum.
''Ne yapacaktım peki? Doktor 'o ölecek.' dediğinde ne yapmamı bekliyordun sen?'' sinirle bağıran Noris'in arkasından baktım, odadan çıkacaktı.
''İlaçlarını alacaksın, uslu çocuk olursan ödülünü alırsın.'' Benimle alay mı ediyordu bu herif? Sinirle bağıracakken odanın kapısını çarparak çıktı.
Hem suçlu hem güçlüydü.
İç çekerken Alex'le göz göze geldim.
''Onun üstüne fazla gittin.'' gülümser gibi oldum, alt dudağımı ısırdım.
''Benden habersiz beni ameliyat ettirdiniz!''
''Geberse miydin?'' duygusuz gözlerle bakan Alex'e baktım.
''Çık dışarı.'' beni umursamadan kafasını salladı.
''Sen ölmek istiyor olabilirsin ama o senin yaşamanı istiyor.'' nefesim boğazıma tıkandı, aklıma geleni direkt dışa vurdum.
''Amına koyduklarım hayatımdan size ne, sikilmiş kızın hayatı bir de biz mi sikelim dediniz?'' bağırarak konuşmamla ameliyatlı yerim acıdı, bir elim orayı bulurken iç çektim.
''Bağırma canın acıyor.'' panikle ayaklandı.
''Çıkmazsan bu odadan daha çok bağıracağım.'' kararlı ve emin sesim yüzünden yüzüme birkaç saniye bomboş bakıp kafasını salladı.
Alex'de Noris gibi çıkmıştı odadan, bakışlarım yanda duran, hemşirenin içmem için bıraktığı ilaçlara kaydı, derin bir iç çekerken yutkundum, ilacı dudaklarımın arasına götürdüğümde yutkundum.
Titrek ellerim oraya uzanırken yutkundum.
İlaçlarımı içecektim.
_
Karanlığın içinde cenin pozisyonu almış uyanmakla uyumak arasına giderken Kulağıma dolan hışırtılar ile uyandım. birçok gölge tepemde dolaşıyor gibi hissediyordum, burnuma bir koku doldu.
Gözlerimi tam açamazken yutkunarak doğrulduğumda karşımda gördüğüm, ayın yüzüne vurmasıyla kim olduğu belli olan Noris'e baktım.
Elindeki torbayla bana sırıtıyordu.
''Ne var?'' uyku sersemi çatallaşmış sesimle sormuştum.
''İlaçlarını almışsın.'' Kafamı diğer tarafa çevirdim, görmek istemiyordum onu, yatağa oturdu.
''Beni dinlemeyecek misin?'' kafamı iki yana salladım, bunun açıklaması olamazdı. Bunu açıklayamazdı.
''Beni dinle sonra söz, geri alacağım senden organımı.'' doğru söylüyor mu diye ona baktım. Doğru söylüyor gibi duruyordu.
''Alacak mısın?''' karanlıktan hissettim, göz devirdi.
''Evet alacağım ama önce,'' elini torbanın içine atıp içinden dondurma çıkardı. Gözümün önüne soktuğu dondurma ile kenara çekilip ofladım.
''Bu ne?'' gülümsedi.
''Aferin küçük kızıma, ilaçlarını almışsın.'' Ödül dediği dondurma mıydı?
Iyy varoş.
Şaka yaptım.
''Dondurma mı aldın bana?'' kafasını sallayarak paketi açtı, elime tutuşturduğu dondurmaya baktım.
''Ama sen bakma bana yiyemem öyle.'' dediğim şeyle sırıtır gibi oldu. Üstüme eğilerek bedenimi biraz yana çekip, orta büyüklükteki yatakta yanıma uzandı.
''Rahat mısın böyle?'' kafamı sallayarak onayladım.
''Çok!'' bir eli omzumu buldu.
''Anlatmayacak mısın artık?'' dediğim şey ile boğazını temizleyip yutkundu.
''Anlatacağım...'' Neden yaşamama izin vermiştin Noris? Bu hakkı kendinde nasıl görmüştün?
''Ahududu'm...'' Bana yaklaşımını yumuşak tutma Noris, yalvarırım.
''Seni her şeyden koruyup kollamayı o kadar çok istiyorum ki...'' Konuya gir Noris.
''Aceleye gelmedi, 45 bölümdür seni tanıyorum. Acılarına girdim, mutluluğunu, saflığını, doğallığını, heyecanını, korkunu...'' Duraksadı.
''Her şeyini görmüşken senin yaşamanı istemem doğal değil mi?'' Bunlar bir bahane olamazdı Noris.
''Değil, görmen yaşatacağın anlamına gelmiyor.'' sırıttı, gülümsedi.
''Ben bunlardan mahrum kalamam Ahududu'm inan bunlardan uzak kalırsam kafayı yerim ben.'' Bunca yıl ben yedim.
''Ben ilk defa böyle hissediyorum, özür dilerim belki bencillik ama kendime söz verdim.''
''Nasıl hissediyorsun?'' elimdeki dondurmamı ısırdım, zengin işte.
''Ben senin istemediğin şeyi yaptım sana hayatını verdim ama ödemek için bir şeyi daha vereceğim.''
bakışlarım yüzünde gezindi, bir parmağını kaldırıp yanağıma sürttü. Sanırım dondurmayı siliyordu.
''Ne vereceksin?'' dudaklarında güzel bir gerilme oldu.
''Ben sana akciğerimi verdim bunun karşılığında kalbini vermelisin önce.'' Bu nasıl anlaşma pezevenk?
Ne?
''Kalp mi?'' Kalp hastası mıydı?
''Kalp hastası mısın?'' tatlı bir kıkırtı döküldü dudaklarından.
''Sen bana aşık olmayı denersen ben sana çocukluğunu vereceğim Ahududu'm''
_
BÖLÜM SONU
VOTE ATMADAN GEÇMİYORUZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
19 km uzaklıkta - Yarı Texting✔️
HumorTamamlandı Siz: Medya* Siz: Sen benim adresimi nereden biliyorsun aq? Siz: Hayır abi madem biliyorsun beni mi sikeceksin? Siz: Yemin ederim saygım var desteklerim ama o gruba dahil değilim. Siz: Netflix alacak param yok diye 1 aydır kaçak sitele...