Hoş geldiniz başlıyorum.
*
ÖNEMLİ OKU LÜTFEN
*Arkadaşlar mutlu olmanız için bir şeyleri bilmemeniz, unutmanız veya görmezden gelmeniz lazım. O yüzden bu kız ne ara unuttu, Noris katil vs vs yapıştırmaları yapmayın, daha kitap bitmedi.
Birkaç bölüm sonra her şeyi öğreneceksiniz o yüzden bir kesim var onlara sesleniyorum 'saçma, yazar konu bulamadı tıkandı, kitap romana dönüşüyor vs vs yorumlarını lütfen düzgün yapın, hakaret ile değil. Bu benim yaklaşık 15. kitabım falan o yüzden konudan bağımsız saçma, olanaksız şeyler yazmayacak kadar deneyimliyim lütfen daha kibar olalım ve mantıksız bulup bırakmak isteyenler... Bir şey diyemiyorum kitabın ortasından nasıl bir mantıksızlığı kabullendiniz ki? AHHAHAAHHA neyse devam edelim aşk bahçelerim yakında bxb kurgumuz sizlerle c3*
ÖNEMLİ YAZI BİTTİ*
* * *
''Günaydın'' yaz ayında olmamıza rağmen ormanlık alandaki yere gelmemiz üşümeme sebebiyet vermişti.
''Günaydın...'' mırıldanırcasına cevap vermemle Noris sırıttı, karşısındaki koltuğa oturdum, b
''Düşmanınla konuşmuyorsun kızım.'' dediği şeyle sırıtır gibi oldum.
''Hazır kelepçeliyken şu düşmanımdan kurtulsam mı?'' Uykumu aldığımdan mı bilmiyorum ama üstümde büyük bir rahatlık vardı.
''Kumandanı umarım kaybetmemişsindir,'' bakışlarım onda sabitlendi.
''Çünkü gece yatakta dönerken kumandaya birkaç kez bastın.'' imalı şeyle söylenmesiyle bileğine baktım kıpkırmızı duruyordu.
''İyisin iyi bundan bir şey olmaz.'' daha sonra önemli bir şey söyleyecekmiş gibi elindeki gazeteyi köşeye bıraktı.
''Hem kelepçeli olmamı istiyorsan arada sırada izin verebilirim...'' gözlerim büyürken yanımdaki yastığı ona fırlattım.
''Hoşt!'' onun gülerek ayaklanmış bedenine baktım.
Saçlarını kesmişti.
''Sen fotoğraflarda bu kadar hayvan gibi durmuyordun.'' Benim şu an üzgün olmam gerekmiyor muydu?
''Sen de bu kadar minik durmuyordun, sıkıntı çıkaracağa benziyor.'' ne sıkıntı çıkaracaktı?
''Bütün gece uyumadın mı?'' Gözleri kızarıktı, bütün gece gözünü kırpmamış gibi.
''Hadi hazırlan balık tutmaya gideceğiz.''
''Soruma cevap vermedin.'' kaşlarını çatarak gazeteyi düzeltti.
''Hem balık tutacağız hem de senin şu okul mevzunu konuşacağız.'' aklıma dolan mevzularla yutkundum.
Ne yapacaktım?
* * *
Sor iyisi çıkacak mı?
''Kızım bak yolacağım saçını az kaldı!'' Noris'in mırıldanmasıyla elimdeki oltayla ona vurdum.
''Oltanın ucunu suya atacaksın, oltayı değil!'' tamam niye bağırıyorsun?
''Tamam anladık!'' oltayı tekrar atmamla yere oturdum.
''Sıkıldım, balık falanda gelmiyor! Enayi gibi bekletiyorsun bizi burada!''
''Madem balık gelmiyor geç şuraya şu okul mevzunu konuşalım.'' huzursuzluğum baş gösterdi, istemiyordum.
''Yüzünü hiç asma Ahududu! Eğitimini en iyi şekilde nazlanmadan yapacaksın, senin için geldim bak.'' sonlara doğru sesi yumuşarken kaşlarımı çattım.
''Tamam Busecim kızma!'' sırıtarak konuşunca Noris kaşlarını çattı.
''El kadar bebenin diline düştük ya.'' onun dediği şeyle daha çok sırıttım.
''Şimdi gelelim asıl konuya...'' gerilirken aklıma dahi gelmeyen meselelerle ona odaklandım.
''O okula ne olursa olsun gideceksin eğer gitmeyeceğim diyorsan sen bilirsin falan demeyeceğim, eğitimini tamamlayacaksın.'' başımın ağrımasıyla yere çökerek daha rahat bir duruş alıp kafamı dizlerime yasladım.
''Tamam ba-'' alayla konuşacağım zaman son anda duraksadım, diyeceğim kelime kaşlarımı çatmama sebep oldu, zihnimde babamla olan anlar canlandı.
Hiç hoş anlar değildi fakat tam hatırlayamıyordum bile.
Şakaklarımı ovduğumda Noris yanıma oturdu.
''İyi misin?'' kafamı olumlu anlamda salladım.
''Baban mı geldi aklına?'' yutkunarak tekrar kafamı salladım.
''Babamın nerede olduğunu biliyor musun?''
Rüya sandığı hiçbir şeyi hatırlamıyordu.
''Baban mektubu sana bırakıp gitti, artık hayatında yok. Lütfen artık hayatına odaklan, geçmişine değil. Biliyorum kolay değil fakat yapacak bir şeyin kalmadı. Sevinmen gerekmiyor mu?'' Hayatı bana zindan eden adamın gidişini neden araştırıyordum?
Noris konuştukça bazı şeyler bana daha mantıklı geliyordu.
''Yurtta kalmak istemiyorsan benimle burada kalabilirsin ki ben varken bir zahmet yurtta kalma.''
-
Bölüm sonu
Unutmayın mutlu olmak istiyorsanız bazı şeyleri unutmak, öğrenmemek ve salağa yatmak gerekmektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
19 km uzaklıkta - Yarı Texting✔️
HumorTamamlandı Siz: Medya* Siz: Sen benim adresimi nereden biliyorsun aq? Siz: Hayır abi madem biliyorsun beni mi sikeceksin? Siz: Yemin ederim saygım var desteklerim ama o gruba dahil değilim. Siz: Netflix alacak param yok diye 1 aydır kaçak sitele...