Hoş geldiniz :)
Başlıyoruz.
-
Sıkıntıyla kollarımı birbirine doladığımda elimdeki telefonun kararan ekranında yüzüme baktım.
Boş boş yüzümü incelerken burnumdaki izle elim refleksle burnuma gitti. Kurumuş kanla kaşlarım çatılırken yaz ayında olmamıza rağmen soğuk havadan dolayı hissetmemiştim.
''Kanamış...'' kendi kendime mırıldanmamla oflayarak cebimden çıkarttığım peçete ile burnumu silip yanda duran çöp kovasına attım.
Geri yerime geçerken çöpte gördüğüm ÖSYM kalemleriyle burukça gülümsedim, sınava girememiştim.
Hayırlısı olsun.
Cırcır böceklerinin sesi kulağıma gelirken parkta tam ortada oturduğumu fark edip kaydırağa doğru hareketlendim.
Orada oturursam hem kimse görmez hem de üstüme böcek gelmezdi.
Telefonumu avucum içinde sıkarak aklıma getirdiğim başka düşüncelerle ağlamamak için kendimi sıkarken gülümsedim.
Böyle hayatı sikeyim.
Merdivenleri tek tek çıkarak silindir şeklindeki alana geçip içine girdim sırtımı yaslayarak kafamı dayadığımda burnumu çektim.
Evden atılmıştım.
Evet, Rus sugar daddy olarak kullandığım eleman... Çocukların bu saatte evinde, sıcak yatağında olması gerekiyor.
Telefonu geriye bıraktığımda tişörtüme damlayan şeyle bakışlarım oraya kaydı.
Tekrar kanıyordu.
''Ebesinin a-'' çıtırdama sesi kulağımda çınladı, sesimi direkt kestim.
Bismillahirrahmanırrahim....
Sakin ol dudu, sorun yok.
Birkaç dakika öylece kalmamla iç çektim gelen kişi gitmişti. Şarjımın az kaldığı telefonuma baktığımda sabah ezanına az kaldığını gördüm.
''Hah'' kafamı geriye sertçe vurmamla alt dudağımı ısırdım.
''Sabır, sadece sabır.''
- - -
3 gün sonra
YARI RUS YARI KORELİ ARKADASTAN DEVAM
Siz: 3 gündür cevap vermiyorsun.
Siz: Her şey yoluna mı?
Siz: Geliyorum Ahududu.
Siz: Türkiyeye geliyorum.
BÖLÜM SONU
İG:KUBRANURMUNE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
19 km uzaklıkta - Yarı Texting✔️
HumorTamamlandı Siz: Medya* Siz: Sen benim adresimi nereden biliyorsun aq? Siz: Hayır abi madem biliyorsun beni mi sikeceksin? Siz: Yemin ederim saygım var desteklerim ama o gruba dahil değilim. Siz: Netflix alacak param yok diye 1 aydır kaçak sitele...