Hoş geldiniz whatsap grubu için ig son gönderinin sabitli yorumuna gelmissinizdir umarım alımlar kapanıoo
_
''Bu ne sıcak pezevenk? Dönüşte burada olma.'' güneşe doğru bağırırken iç çektim, Noris yanımdan telefonla konuşmak için giderken Alex güneşin altında elindeki topu tutuyordu.
Evet, bu saatte top oynamaya çıkarmıştım.
''Ayarlıyorum, hesaplıyorum, ölçüyorum..'' Elimle güneşin tam yüzüne gelecek şekilde ayarladığım yeri gösterdim.
''Alex sen kaleye geçiyorsun.'' Alex kaşlarını çatmış şekilde elindeki topu sertçe yere çarpıp geri tuttu.
''Neden ben kaleye geçiyorum?'' Ben öyle istediğim için.
''Noris rica etti.'' sırıttım, şimdi itlik ve serserilik zamanıydı.
''Ama önce...'' boğazımı temizleyip karşısına geçtim.
''Önce ne?'' Bana korkuyla bakan Alex'e sırıttım.
''Maçlardan önce milli marş okunur, ben de okuyacağım.'' yüzü düştü.
Boğazımı temizledim,
''Erdoğan'ı çok seviyoruz, onunla gurur duyuyoruz. Reisimizi çok seviyoruz, onu her yerde destekliyoruz, Türkiye'yi yönetebilecek başka hiç kimse göremiyoruz, ülkeyi yönetecek başka hiç kimseyi göremiyoruz.'' ezberlediğim şey ile Alex bana şokla bakarken ayağımın altındaki topa sertçe vurdum.
''Gol!'' Gol ulan gol.
''Aklımı karıştırdın.'' üstüne yürüdüm.
''EĞEĞEĞEĞEĞ ağlayacaksan oynamayalım!'' göğsümle karnına sertçe vurarak ittirdim.
''Bak kızım sen bana!'' o da beni iterken sırıttım.
''Baksana sen bana! Efendim Halilişko?'' geri adımladı.
''Yemin ederim ben seni anlamıyorum!'' yutkundum.
''Şike yapmayacaksan oynayalım.''
''Asıl sen yapıyorsun!'' ameliyatlı yerimi tuttum ve alttan alttan Alex'e baktım.
''Hey iyi misin?'' korkmuş gibi duruyordu kafamı salladım.
''Canım acıyor.'' acımıyordu. Az önce bana doğru attığı topla bakıştım.
''Neresi acıyor?'' elini yarama uzatınca topa hızlıca vurup tekrar kale yaptığım yerden geçmesini sağladım.
''Gol!'' hırsla Alex'in üstüne yürüdüm.
''Girdi mi lan hı girdi mi?'' Derin bir nefes alırken koyulaşan gözlerine baktım, azdı kaçın.
''Bir şey diyeceğim olmayacak, sadece sabır.'' elimle yeri gösterdim.
''Bak sabır,'' Alex merakla yere bakınca parmağım ile burnuna vurup;
''Hoppala!'' diyerek sırıttım.
''Bücür! Dua et Noris seninle oyun oynamamı istedi.'' dediği şeye kafamı salladım.
''He aynen aynen...'' cümlemi tamamlayamadan Noris'in sesini duydum.
''Ne oluyor burada?'' Noris yanıma gelip koluma girerken Alex'e baktı.
''Bu kız neden ayakta? Hasta değil mi?'' Alex'e karşı konuşurken Alex'in ağzı hafif açıldı.
''Sen dememiş miydin?'' Noris kaşlarını çattığında kafamı göğsüne gömdüm.
''Küçük şeytan...'' Alex'in aksanlı konuşması hoşuma giderken Noris boğazını temizledi.
''Tamam, neyse...'' Kolumu çekiştirerek beni diğer tarafına aldı.
''Alex sen git benim bu küçük şeytanla konuşmam gereken bir şey var.'' yutkundum.
Bismillah.
_
Gerçekten Bismillah, bu sefer kaçışım yok gibiydi.
''Otur bakalım şuraya.'' Noris'in gösterdiği banka, keşke kucak olsaydı, banka oturdum.
''Bana emir vermeyi kes!'' sinirle mırıldanırken iç çekti.
''İki dakikada konuşacağız, dün üstüne dondurma döküp kaçtın ama bu sefer kaçacak yerin yok.'' Noris yemin ederim aklımdan seni öpmek geçiyordu, anlık libidom yükselmişti yani bilerek yapmamıştım.
''Tamam, konuşalım.'' Oturmaktan kalçama ağrılar giriyordu.
''Bak ben artık her seferinde detaylı anlatmayacağım, direkt gireceğim konuya.'' dün de detaylı anlatmamıştın zaten.
''Gir,'' alt dudağımı ısırdım.
''Konuya.'' Salak değildim, Noris'in benden hoşlandığı için bunu yaptığını dün gece o gittikten sonra anlamıştım.
Beni mutlu etmek istiyordu fakat başarabilecek miydi?
''Bak Ahududu'm küçük çocuklar değiliz,'' değiliz, evet.
''Hislerimden eminim, bunu kanıtladığımı düşünüyorum.'' Bana organ verdin sonra geri almakla benle konuştun, eminliğinden eminim.
''Direkt konuya dalıyorum.'' kafamı salladım.
''Bize şans ver Ahududu'm.'' Sen yaşam için bana yol sunmuştun, emin değildim.
Olur muydu? Hafızam eksik gibi hissediyordum.
''Eğer sen bana onay verirsen yemin ederim çok mutlu edeceğim, yemin ederim.'' Noris sen Müslüman mıydın?
_
Bölüm sonu
yarın yb gelcek öpim
dudak verın
ig bioda var buyurun cıkın cıkın gelın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
19 km uzaklıkta - Yarı Texting✔️
HumorTamamlandı Siz: Medya* Siz: Sen benim adresimi nereden biliyorsun aq? Siz: Hayır abi madem biliyorsun beni mi sikeceksin? Siz: Yemin ederim saygım var desteklerim ama o gruba dahil değilim. Siz: Netflix alacak param yok diye 1 aydır kaçak sitele...