4.2

27.8K 2.1K 1.3K
                                    

Hoş geldiniz.

ağlayarak mızah kıtabı yazıyorum WPWQEJKDKAJEQEIQOIEOIDJJFLADJFKADFJADFWPWQEJKDKAJEQEIQOIEOIDJJFLADJFKADFJADFWPWQEJKDKAJEQEIQOIEOIDJJFLADJFKADFJADF

*

Noris

Boğazında düğümlenen hıçkırık olayım, unutma beni.

İlk defa değildi, ilk kez değildi, denk, tesadüf veya kader değildi.

''Bir çocuk için mesleğinden vazgeçtin.'' sırıtır gibi oldum, bir elim camı buldu.

''O çocuk için canımdan da vazgeçerdim.'' yatakta yatan Ahududu'ya baktım.

''O çocuk benim için bilmeden de olsa kendini feda etti.'' Alex yanımda belirdi.

Her şey planlanmıştı, onunla karşılaşmam tesadüf değildi.

''Onu benden uzak tutmak için, korkutmak için silah fotoğrafı atan sendin.'' şaşırdı, bildiğimi bilmediği aşikardı.

''Senin yaşamana nasıl izin veriyorum?'' bakışları içeride yatan bebeğime döndü.

''Onun için konsolosluktan vazgeçtin.'' sırıtır gibi oldum.

''Akciğer nakli ile konsolosluğa geri girebileceğini mi sanıyorsun?'' tek omzumu silktim.

''Yedi sülaleme yetecek param varken neden bu küçük şeylerle uğraşayım?'' kafasını iki yana salladı.

''Konsolosluk için kendi babasından vazgeçen adamsın, içeride yatan küçük bir çocuk için...'' canımın acısını umursamadan sertçe boğazından tutup duvara ittim.

Cama itseydim çıkan sesle Ahududu uyanabilirdi.

''Onun babasını öldürdün!'' ben öldürmeseydim babası Ahududu'yu öldürecekti.

''Ben yapmasaydım babası onun ruhunu öldürdüğü gibi bedenini de öldürecekti!'' Alex, boğazını temizledi.

''Bir gün, elbet bir gün bunu öğrenecek. Yaptığın hiçbir şey gizli kalmayacak.'' dudağımın kenarını dişlerimin arasına aldım.

''Bunu ikimizden başkasına söylemediğime göre nasıl öğrenecek?'' şüphe ile gözlerimi üzerinde gezdirdim.

''Dost katili olmayalım, değil mi?'' kafasını iki yana salladı.

''Sana çok şey borçluyum Noris ama ona bunu yapmaya hakkın var mı?'' Ben nasıl bir adammışım hiç sevilmemişim.

''Anlamıyor musun sen? Babasının ona ne yaptıklarını gördüm! Babası yüzünden taciz edildi lan benim kızım.'' bağırmamla bir adım geriledi, gözlerim bulanıklaştı.

Ağlama Noris, sen koca adam oldun.

''Babasının ona yaptığı şeyi biz düşman askerlerine yapıyoruz, aklın alıyor mu senin? Öldürdüm geberdi gitti,'' gözümden akan yaşı sildim.

''Bilmeyecek, canını kazanacak. Şu ana kadar çektiği bütün eziyetleri ben unutturacağım anladın mı? Gerekirse ben de unuturum ama onun yüzü artık gülecek.'' kabuslarla uyanmayacaktı, babası yüzünden korkuyla yaklaşmayacaktı.

Ne olur ört üstümü baba, üşüyorum.

''Babasını sorgulamayacak mı bu kız?'' Israrla anlamıyordu.

Ben babası olacağım, ben abisi, ablası, annesi, kullanacağı bir herif gerektiği yerde kölesi olacaktım.

''Çok çekti, istemiyorum. Anlamıyor musun amına koyduğum anlamıyor musun? Çok çekti o kız çok! Öldürecekti.'' O gün babasını görmemesi lazımdı, temizlemeye giden ekip kaza geçirdiği için görmüştü.

Görmemesi gerekiyordu, biliyordum ama görmüştü.

Ben Ahu'mun hayatına bir şekilde girmeliydim, nasıl gireceğimi bilmiyor olsam da girmeliydim.

Onun için mesleğimden, canımdan, yerimden, her şeyimden vazgeçerdim.

''Alex, yalvarıyorum sana...'' Cama döndü bakışlarım.

''Çok üzdüler onu, üzülsün istemiyorum. Ben onun yumuşak tenine dokunamıyorken babası ona vuruyordu, elimden bir şey gelmiyordu ne yapacaktım?'' Kimliğimi kullanarak Türkiye vatandaşını alamazdım, devletler arası problem çıkardı.

Bu benim umurumda olmazdı ama ülkem o adamın ailesine, Ahududu'yu öldürürdü.

''O halde babasını görmeseydi daha iyi olacaktı her şey.'' bana yazması tesadüf değildi, salağa yatmıştım.

Geçtiği durağa bile afiş olarak numaramı yazdırmıştım ama görmemişti.

Her şekilde hayatına dahil olmaya çalışmıştım, başaramamıştım.

''Uyanınca ameliyat olduğunu anlayacak, o zaman ne diyeceksin?'' alt dudağımı dişledim, burnumu çektim sertçe.

''Bilmiyorum, kızar mı bana?'' ses tonum o kadar kısık ve nahif çıkmıştı. Korkuyordum, kızar mıydı?

''İyice şu hint dizilerindeki Janvi'nin kocası gibi paranoyak oldun, sorun yok.'' Bana yaklaşımına baktım.

''Onunla konuşmalı mıyım?'' kafasını iki yana salladı.

''Şu an bunu düşünme düşünmen gereken tek şey uyandığında ona yapacağın açıklama, ilaç verecek...'' Göz göze geldik, sessizlik oldu.

''Onu ölüme itmeyi teklik ediyorsun.'' kafasını iki yana salladı.

''Seni öldürürüm Alex.'' 

''Fevri davranma, ona yapacağın açıklamayı düşünmemiz gerekiyor.'' kafamı aşağı yukarı sallayarak onayladım onu.

''Evet, evet öyle yapacağız.''

Ben senden vazgeçmem, ışıkları söndürseler bile.

*

Bölüm sonu

ig: kubranurmune

19 km uzaklıkta - Yarı Texting✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin