"tanıtım"

221 55 9
                                    

Hayat dolu olmak bazen işime fazlasıyla yarıyordu.

Hayat beni nasıl karşılar ilerleyen zamanlarda bilmiyorum ama yapmak istediğim herşeyi yapmaya çalışıyorum tabi her ne kadar aksilikler üst üste bilerek yapılıyormuş gibi beni bulsada.

Evimde küçük bir oda vardı aslında orasına oda demem mümkün olmaz.

Orası benim dünyamdı,orada binlerce çok özel ve güzel kitaplarım vardı okuduklarımın hepsinden farklı hikâyeler öğreniyor ve kimisine şaşırıyor kimisine hayran kalıyordum.

Küçüklüğümden beri hayalimdi kitaplarla dolu tıka basa bir oda farklı bir dünya.

Yaptığım çizimler sayesinde kazandığım paralarımın bir çoğunu kitaplarım için harcıyordum.

Odamdan çıktım,banyoya doğru ilerliyordum, içeriden bir tıkırtı duydum.

Ah tabi en az kitaplarım kadar değer verdiğim kedim "Mor".

Evet belki ismini garip buldunuz ama o ismi koymam için herşeyi yaptı.

Nerede mor renkli bir şey görse yerinde duramıyor,heyecanlanıyor ve mutlu oluyordu bende bunu keşfettikten bir süre sonra ismini Mor koymaya karar verdim.

"Günaydın Mor kafa"
Her ne kadar onu sevsemde ona ara sıra böyle hitap ederdim pek hoşlandığı söylenemezdi.
hemen çemkirdi zaten eğilip yanına
okşadım kafasını.

Sonra banyoya ilerledim,girdim ve yüzümü yıkadım.

Mutfağa girdim ve her zaman ki gibi dolabı açıp baktım ne olurdu bir kere de kendiliğinden şu dolaba lezzetli pastalar dolsaydı.

Kendime hemen bir sandviç hazırladım.

Ağzıma tıkıştırıp hemen bitirdim.

Odama girip telefonumu elime aldım, ne güzel yine hiç bir bildirim yoktu.

"ne bekliyordun ki oğlum" diyerek dışımdan söylendim.

Etrafı topladım ve üzerimi değiştirdim.

Sırt çantamı alıp içine okuduğum kitabı koydum.

Odadan çıktım, kapıya doğru ilerledim ve ayakkabılarımı giyip çantamı sırtıma taktım Moru kucağıma aldım ve kapıyı kilitlemeye başladım.

Merdivenlerden indim ve apartmanın kapısına doğru ilerlerken

"Allahım nolur bugün de başıma abuk subuk bir şey gelmesin" dedim.

Ve adımımı attım dışarı.



                              ~

Yazar: ayşe akbaharer

Bu daha başlangıç ilk bölümü yayınlamadan tanıtım bölümüde yazmak istemiştim.

Yazmak en az okumak kadar keyifli bir şey.

Düşüncelerinizi ve desteklerinizi bekliyorum.

                               ~

"Her An Her Şey"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin