Keyifli okumalar dilerim 🦋
~•~
Müjdemi isterim. Eve geldim sonunda. Canım anne ve babam beni iki gündür Müge de olduğumu biliyorlarmış. Oysa bu yalanı abim uydurmuştu. Ona kızmasınlar diye! HA abim demişken onun gidişinin tek sebebi Zeynepmiş. Vallahi nedenini sormadım. Çünkü biliyordum her kötü zamanında sevdiği kızın yanında olmak ister. Zeynep'e ne oldu hiç bir fikrim yok ama abim kısaca bir özet geçtiğinde ağlayıp onu çağırdığını söylemiş. Bizi niye aramadı diye düşünmeden edemedim. Belki de bize söyleyemeceği bir şeydir. Neyse ne artık evdeydim ya ona bakalım. Aslında direk eve gelmedim. Ömer beni alıp evine getirdi. Orada temizlendim. Bizimkilerin karşısına bu halde çıkamazdım. Halim sanki Mağradan kaçmış ilk insan gibiydi. Bir daha o duruma düşmek istemem açıkçası. Biraz Ömer ile oturduk konuştuk. Sonra bizim kızlar geldi. Olanları onlara baştan baştan anlatmaktan o kadar yorgun düştüm ki artık eve gitmek için ayaklandım. Ve şimdi yatağıma sarılmış bir halde uyuyordum. Bu gün olanlar aklıma gelince gülümsedim. Vay be ne yaşadık öyle. Duyda inanma. Baş ucumda ki telefonumu elime aldım. Çağrıya yazma fikri aklıma geldiğinde vazgeçmiştim. Yok canım zaten bu gün birbirimizden bıktık. Olmaz! Geri telefonu masanın üzerine koydum. Kafamı yastığa koyduğum sıra telefonumdan bir bildirim geldi. Kimden diye bakmaya kalktığımda gözlerime Çağrı kişisinden yeni mesajlar ilişti. Ne! Nasıl ya! Şaşkınlığımı umursamadan elime aldığım telefonun ekranını açtım.Çağrı~ Yarın size geliyormuşuz! Sevindin mi?
Siz~ sen de mi gelcen???
Çağrı~ maalesef 😢
Siz~ hiç çekilmezsin sen ya!
Çağrı~ Bende onu diyecektim sana. Sen iki saat şu sümüklü arkadaşlarında kal tamam mı?
Siz~ Hayır evde kalacağım inadına.
Çağrı~ Yüzümü görmeye bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum.
Siz~ ne demezsin seni görmek için ölüyorum.
Çağrı~ 🥺bak nasıl duygulandım.
Siz~ neyse ben şimdi gidiyorum yarın sana ne kadar güzel planlar yapacağımı tahmin bile edemezsin.😉
Çağrı~ bırak şu oyunları. Zaten bu gün olanlar hep senin yüzündendi. Yani bir iş yapıyorsun adam akıllı yap. Hep eline yüzüne bulaştırıyorsun. Eziksin işte😒
Siz~ Tuvalete kitlediğimde hiç de öyle demiyordun." Güllü ayağının altına kurban olayım çıkar beni burdan" diyen ben değildim.
Çağrı~ boş hayaller kurma ben sana mı yalvaracağım? Çok komiksin köylü güzeli.
Siz~ hakikaten ya sen nasıl çıktın oradan? Elini deliğe mi soktun.
Çağrı~ hayır tabi ki!!! Temizlik görevlisi açtı kapıyı.
Siz~ Keşke biraz daha kalsaydın orada 😆
Çağrı~ sana gelirken bir doz beyin alayım olur mu?
Siz~ bana gerek olduğunu düşünmüyorum en iyisi sen kendine al.
Çağrı~ 🙄😒
Siz~ binlerece kez kötü geceler sana.
Çağrı~ binlerce kez beter olsun gece senin ışığın varsa :)
°°°
Konuşmalarımıza gülüp geçerken bizim çocukları merak ettim. Onları özlemiştim vallahi! Şimdi onlarla oturup sohbet etmek vardı ama işte... Saat baya geç olurken odamda ki ledleri tek seferde kapattım rahat bir o kadar huzurluydum.
•••Yarın~ 5.30~
Okula gitmiş, yarım saat prova yapmış ve eve gelmiştim. Çok yorgundum ama bu canım annemi ilgilendirmiyordu. Neymiş efendim eve misafir geliyormuş da, pis görünmesinde bana yardım et de...Ölme eşeğim ölme! Oflayıp durmama rağmen anneme kıyamıyordum. Bu yüzden temizlikte yardım edecektim. Elime elektrikli süpürgeyi aldım o yana bu yana süpürmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Aşk Şarkısı (TAMAMLANDI)
Jugendliteratur-"zamansız çalan bir aşk şarkısı gibiydin..." -"Ansızın dilimde dolanan." Hepimiz farklı yol izler kendine ama o yolun sonunda bir gün herkes buluşacaktı. Bizimkisi tesadüf mü desem? yoksa şans mı? ama en doğrusu bizi birleştiren aşktı... iki okul...