Keyifli okumalar dilerim 🦋
~•~Sabah çok geç saatler kadar gözlerimi açmadım. Ama artık uyanamam gerekiyordu çünkü yatak baya bir rahatsız hissetmiştim. Bu gün okula gitmeyecektim bu yüzden çok rahattım. Telefonuma bakmadan mutfağa girdim. Karnım baya bir acıkmıştı. Kendime sandiviç ekmeke hazırladım ve afiyetle yedim. Evi de derleyip topladım. Bu süre zarfında saat baya bir ilerledi. Pijamalımı değiştirmeden önce bir duşa girdim. Oradan odama geçtim ve kıyafetlerimi giyindim. Kışlık giyebileceğim bir mavi elbise vardı. Onu üzerime geçirdim ve beyaz çoraplarımı ayağıma geçirdim. Saçlarımı kurutup düzleştirdim. Hafif bir makyaj yaptım ve dudaklarıma nemlendirici sürdüm. Son olarak dedorantımı da sıktıktan sonra salona geçtim. Salak gibi evde öylesine hazırlanıyordum. Sıkıntıdan ne yaptığımı bilmiyordum işte. Telefonumu daha fazla meraklanmadan elime aldım. 30 cevapsız arama. Annemden ve babamdan arama! Yuh! Abim bile aramış. Kesin bizimkiler onları doldurdu.
BABAM❤️
**Kızım ne yapıyorsun? Okula da gitmemişsin. Bak korkutma beni bir şey mi oldu.***Hayır baba bir şey olmadı. Biraz başım ağrıdı o da geçti zaten. Beni merak etmeyin.
**Abin yanında mı?
***Şey o yeni çıktı.
**Tamam dikkat edin.
***Peki baba.
Hemen abimin mesajına baktım. Ah Abi yaktın beni. Senin yüzünden babama yalan söyledim ya!
Abim👹☠️
Gülsu babam beni sorarsa evde de! Yada ne bileyim işe gitti de.***niye öyle bir şey diyeyim.
**Kızım deli etme adamı. Bak eve geliyorum güzel kardeşim ona göre.
***Tehtit ha! Hemde benim gibi birine. Babama dün akşam arkadaşında kaldığını söylerim.
**Söyle
***Zeynep'e kız arkadaşlarıyla kaldığını söylerim.
**Sakın güllü. Gelirken ne alayım sana?
***🙂 Çikolata, cipsi, kola , jelebon, süt, kek al. Aklıma ilk gelen bunlar sonra yine bakarız.
**Tamam tamam alırız.
***Dikkatli gel abicim
**Başımın belası 😒
=============================Yazmıştı. Birazda olsa keyfim yerine gelirken balkona çıktım hava almak için. Abim dediği gibi gelmişti. Çınar abinin arabasından inip ikisi de bizim binaya girdi. Ama şoför koltuğuna oturan her kimse o çıkmadı. Çok da umursamadım ve salona geri döndüm. Bizimkileri kapıda karşılamak için onlar gelmeden açtım. Asansörün sesi bizim katta dururken kapısı açıldı. İçinden Çınar ve abim çıktı. Bana tebessüm ederek sarılan çınar abiye aynı şekilde sarıldım. Abim de bana nereye der gibi baktığında omuz silktim.
"Hadi geç çınar." Diye içeriye davet eden abime çevirdim bakışlarımı.
"Ben kıyafetimi değiştirip geliyorum. Bu arada güllü sen niye okula gitmedin?" Diye azarlamaya başlayan abime karşı Çınar abi aramıza girdi.
"Oğlum bırak kızı ya! Demek ki canı istememiş. Hadi sen hazırlanda çıkalım. Şimdi bizimki arabada delirir basar gider." Dedi gülerek.
"Nereye gideceksiniz?" Abim beni umursamadan odasına giderken çınar abiye döndüm.
"Çınar abi hayırdır yine ne işler peşindesiniz?" Dedim alayla.
"Yok kızım ya. Öyle işler değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Aşk Şarkısı (TAMAMLANDI)
ספרות נוער-"zamansız çalan bir aşk şarkısı gibiydin..." -"Ansızın dilimde dolanan." Hepimiz farklı yol izler kendine ama o yolun sonunda bir gün herkes buluşacaktı. Bizimkisi tesadüf mü desem? yoksa şans mı? ama en doğrusu bizi birleştiren aşktı... iki okul...