49.Bölüm

114 6 2
                                    

Sevdiğiniz bir şarkıyı dinleyerek okuyun derim :)

Keyifli okumalar dilerim 🦋
~•~

"Gerçekten mi?" Dedi Zeynep şaşkınca.

"Allah kahretsin o çağrı'yı ya bir kurtulamadık." Dedi müge bıkınlıkla.

"Güllü vallahi sizin aşkınıza nazar değdi." Dedi Aslı elinde ki çekirdeği çitlemekle meşguldü.

"Ya ne nazarı ne çağrısı? Beni gerçekten seveseydi eğer-" dediğimde Zeynep sözümü kesti.

"Hop be güllü vur dedik öldürdün be kızım. Tamam Ömer o konuda haksız, sonuç olarak orada aranızda geçen konuşmayı bilmiyor fakat sorunda tam olarak bu bilmediği için bu tavırı." Dedi elini omzuma atarak okşadı.
Gözlerimi mutsuzca devirdim. Aradan kaç saat geçmişti ve beni ne arıyor ne de soruyordu. Acaba orada ki bir kızla falan mı konuşuyordu? Şu stantta gördüklerim. Of ya ne saçmalıyorum ben?! Ömer'im böyle şeyler yapmaz.

"Peki neden aramıyor?" Dedim kırgınlıkla.

"Kırılmış demek ki." Dedi müge elindeki çekirdek kabuklarını tabağa atarken.

"O zaman ne yapmam gerekiyor?" Dedim merakla kızlara doğru.

"Beklemelisin." Dedi Zeynep derin bir iç çekerken.

"Sen Ara."

"Git konuş." Aslı ve müge aklımdakileri bana dillerine dökerken kararsız kaldım. Şimdi ne yapamam gerekiyor? Eğer konuşursam daha da pişman olur muyum? Beklemek.... Daha kolaydı. Neyi beklediğimi de bilmiyorum fakat bekliyordum. Belki de zaman geçtikçe yaralarımız kabuk bağladığı için acılarımızı, kırgınlıklarımızı hemen unutuyoruz. Benim derin düşüncelere dalmaktan kurtaran Aslı'ya solgun bakışlarımı çevirdim.

"Ne?! Acilen okul grubuna bakın gençlik!" Diye şaşkınca konuşan Aslı hepimizi telaşlandırmıştı. Telefonumu sweat'imin cebinden çekip çıkardım ve okul grubuna girdim.

Müdür bir kaç liste atmıştı ve altında şöyle yazıyordu.

TURKUAZ KOLEJİ ~

Müdür~ 5 fotoğraf gönderdi...

Sevgili 12. Sınıf öğrencilerimize duyurulur!
Okulumuzda kavga ve birbirinize yapılan zorbalığın önüne geçmek için bütün öğrencilerin sınıfı değiştirdik. Bundan sonra düşman değil kardeş olmanız umuduyla sağlıcalıkla kalın.
NOT: Kimse bu konu hakkında itiraz etmesin aksi taktirde okuldan atılırsınız.

Müdür'ün attığı mesaja kısa bir bakış attıktan sonra hemen listede kendi ismimi aradım.

11.Numara Gülsu Demirbaş yazısını gördüğümde gözlerim bu sefer geri kalan kişilerin isimleri üzerinde dolandı. 

Kendimden sonra ki aradığım isim tabi ki Ömer oldu. Düşüncesi bile güzel ya!
Allah'ım n'olur bu sefer olsun... n'olur?

20.Numara Ömer Acar
Sevinçle küçük bir kalp krizi yaşarken
Parmaklarım ekranın diğer taraflarında hızla hareket etmeye devam ederken aniden gördüğüm şahısların ismiyle durdum.

Tat-tam!

8.Numara Çağla Sayer
9.Numara Çağrı Sayer

Yuh ya! Bu kadar da olmaz be kardeşim. Bir dakika şurada  ki kişide Melisa mı? Hayır! Müdür herhalde sınıfta katliam yaşayalım diye böyle bir liste düzenlemiş olmalı.
Yüzüm mutsuzlukla asılırken bakmaya devam ettim.

Bizim tayfa tam takır şeklinde sıralanmıştı. Bu durum keyfimi az da olsa yerine getirmişti ama velâkin sevmediğim kişiler de dolup taşmıştı bu yeni listede.

Zamansız Aşk Şarkısı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin