Keyifli okumalar dilerim 🦋
~•~Elimdeki telefona dikkatle baktığımı yeni fark ederek ekranı kapattım. Boğazımda oluşan düğümü, yutkunursam geçecek düşüncesiyle yuttum. Ama geçmedi. Geçmezdi de... Ellerim titriyor, gözlerimin önünden gitmeyen o fotoğraf karesine lanet ediyordum. Bizimkilerle salonda oturmaya daha fazla devam etmeden mutfağa koştum. Elimde ki telefonun ekranını tekrar açtım. Gördüklerimle gözlerim dolarken, ellerimi yumruk şeklinde yaparak sıktım.
Çağrı'nın bende bulmadağı daha doğrusu bulmak istemediği Âşk'ı şu an manken gibi bir kızla attığı fotoğrafta görüyordum.
Fotoğrafta kıza öyle güzel bakıyordu ki içim acımıştı. En azından yanlız olmak yanlış bir kalpte olmaktan iyidir diyerek gözyaşlarımı içime attım.Ama o öyle bir histi ki... Anlatsam bile anlamayacaksınız.
Odama sakin adımlarla varıp kapıyı üzerime kilitledim. Kendimi de kapıya yasladım. Oturduğum yerde bin bir türlü düşünce geçti aklımdan.
Onu düşündüm, kendimi düşündüm.
Değmez be böyle üzülmeme. Beni hiç sevmemiş birine böylesine üzülmek aptallıktı. Aptal olmasam beni bu şekilde oyuna getirir miydi?Kendime güldüm. Öyle kısık sesle de değil. Haykırırcasına... Bir gün bu yaptığından çok pişman olursa eğer onu asla affetmeyeceğim. Çünkü içimde ki bu sevgiyi bir tek cümlesiyle alıp götürmüştü benden.
Bundan sonrası onunla olunmazdı. Olamazdı.Telefonum ardı arkasına ötünce tedirginlikle elime aldım. Hayırdır inşallah!
Kendimi toparladıktan sonra gelen son bildirimlere baktım.~TURKUAZ KOLEJİ~
~ sevgili öğrencilerimiz;
Okulumuz'un daha hijyenik ve temiz olması için üç gün boyunca görevli arkadaşlar temizlik yapacaklar. Bu süre zarfında okula gelmemenizi fakat futbol takımında olan öğrencilerimizi ve yarışmalara hazırlayacak öğretmenlerimizi ek binada çalışması gerektiğini bildirmek istiyoruz.
Sevgiler okul müdürü.
•••İçimde ki "oh be rahatladık" sesine sırıttım. Neyse biz de kafa dinleriz üç gün. Zaten iki gün de hafta sonuna denk geliyor toplam beş gün okuldan muaf olacaktık. Öpüp anlıma koyarım lan ben bu haberi! İlk defa güzel bir haber vermişti pişmaniye saçlı müdür. Helal vallahi.
Hemen ardından bizimkilerin bulunduğu gruba girdim. Orası da baya bir coşmuştu.
Hababam'ın ikinci eli 💥🧿🍾🧚🏻♀️💄
ÖMER~ Duydunuz müdürü. Yarın okula gelceksiniz tamam mı lan?
MEMO~ Oğlum ben çıksam mı bu futbol takımından yeminle bıktım. Ebemizi ağlatıyor lan o spor hocası.
İBO~ kardeşim sen bir de takım kaptanı olarak gruba yaz salaklar anlamamış herhalde. Güzel bir açıklama yap. İki saat yaza yaza sinirlerim bozuldu.
FIRAT~ İbo sinirlenince biliyorsunuz ne olduğunu değil mi gençlik?😂
MEMO~😂
ASLI~ e biz ne yapacağız bu arada kızlar?
MÜGE~ Gecelere akacağız 😌😂
FIRAT~ Evde oturacaksınız AslıCım.
MEMO~ Ne geceleri kızım? Bak ya müge. Sinirlendirme beni.
ZEYNO~ Evdeyim ben👄
SİZ~bende 🙄
•••Yazdığım kısa mesajla gruptan çıktım. Daha sonra salona tekrar döndüm. Annem de okulun üç günlüğüne kapalı olduğunu söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Aşk Şarkısı (TAMAMLANDI)
Novela Juvenil-"zamansız çalan bir aşk şarkısı gibiydin..." -"Ansızın dilimde dolanan." Hepimiz farklı yol izler kendine ama o yolun sonunda bir gün herkes buluşacaktı. Bizimkisi tesadüf mü desem? yoksa şans mı? ama en doğrusu bizi birleştiren aşktı... iki okul...