57.Bölüm

93 3 0
                                    

Keyifli okumalar dilerim 🦋
~•~

Hababam'ın ikinci eli 💥🧿🍾🧚🏻‍♀️💄

Memo~ Güllü, Ömer ölüyor  kardeşim🥺

Görüldü...

Fırat~ Aşkından ölüyor çocuk yanımızda.

Memo~ İster inan ister inanma çocuğun dudaklarını çamaşır suyuna bastık be kızım daha ne istiyorsun??

Müge~ Pardon da burada aldatılan kişi güllü. Affetmese haklı 🤷🏻‍♀️

Aslı~ Müge'ye binlerce kez katılıyorum. Önce kızların dudaklarına yapış sonra af dile! Oldu paşam🙄

Sadece Ömer~ Lan ben kızı öpmedim! Kız beni öptü, kız!

Müge~ Ama öpüştünüz.

Memo~ Sevgilim yangına körükle gitmesene sende, Allah Allah.

Fırat~ Allah sizi inandırsın adamın dudaklarına kömür döküp yakmadığımız kaldı.

Siz~ Boş verin gerek yok. O kendi dudaklarına çakmak dayadı zaten.

Sadece Ömer~ Kaç kere aradım açmadın, bana bir açıklama  yaptırmadın be Gülüm. İnan göründüğü gibi değil.

Siz~ Dalga geçer gibi bir de karşıma gelip açıklamamı yapacaksın! Kız'ın dudaklarını mı anlatacaksın bana?!

Sadece Ömer~ Özür dilerim özür dilerim ama benim hiç bir suçum yok Gülüm. Yemin ederim.

Siz~ Yemin etme Ömercik çarpılırsın sonra.

Memo~ Doğru senin çarptığın gibi.

Fırat~ Kızım çocuğun yüzünde el izin çıkmış lan 😂

Aslı~Az bile yaptığını düşünüyorum.

Müge~ Bende

Siz~ Kimi öpersen öp, kime gökyüzü gibi bakan gözlerinle bakarsan bak, bundan sonra umrumda değilsin artık Ömer.

Sadece Ömer~ Benim gökyüzümde senden başka bulut yok Gülüm, yok. Sen varsın. Yanımda, aklımda ve kalbimde...  Sadece sen.

Siz~ Görüldü...
°°°

Telefonumu bir kenara fırlattıktan sonra yine 
sinirle tırnak etlerimi koparmaya başladım. Dün olanlardan sonra Ömer ile ilk konuşmamız buydu. Oturduğum çalışma masamda ki beyaz çalar saat'e çevirdim bakışlarımı.

08.00  olduğunu gördüğümde ofladım. Zaman neden çok yavaş ilerliyordu? Gözlerimi kapatmadan önce  kafamı kollarımın arasına aldım.

Ömerden böyle bir şey beklemezdim... Kalbimi çok kırdı. Tek kalbimi değil ona olan güvenimi de yerle bir etti. Yeni yıla böyle mi girecektik gerçekten?! Keşke hiç yeni yıla girmeseydik de hep aynı kalsaydık. Abim de haklı çıktı. İki gün sonra senin aşkını sevgini unutur. Elde edince bırakır demişti. Doğru muydu? Bilmiyorum. Nedense hâlâ ona  inanıyordum. Bu ona olan aşkım mıydı yoksa yıllardır bana hiç yalan söylememesi miydi?

Odamın kapısı iki kere tıklanınca homurdandım. Beni yalnız bırakın  kardeşim! Kendimle iyiyim yav ben.

"Abi yeter git zıbar. Beni niye rahatsız ediyorsun? Ders çalışıyorum farkında mısın?" Diye kızarak konuştuğumda odamın kapısı ağır ağır açıldı. İçimden sabır diledim. Abimin aklı beş yaşında ki bir çocukla eşit değerdedir kesin. Hatta beş yaşın altıda olabilir. Sinirle kafamı kaldırdım ve odamın kapısına çevirdim bakışlarımı.

Zamansız Aşk Şarkısı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin