1/3 Giriş
Yorum yapmayı ve yıldızlamayı unutmayın <3
0554 *** ** **: Salaksın ama farkında değilsin.
0554 *** ** **: Bu hiçbir şey umurumda değil havaları yormuyor mu seni?
0554 *** ** **: Bazen gözlerin kıpkırmızı oluyor gün boyu onların bir açıklaması var mı?
0554 *** ** **: Her gün içki storysi atınca havalı olmuyorsun. Zil zurna sarhoş hallerin kimsenin umurunda değil.
0554 *** ** **: Olmasın da zaten benim yeteri kadar umurumda.
0554 *** ** **: Salak saçma hareketler yapıyorsun. Bu dünya da sevgilisinden ayrılan tek insan sen değilsin.
0554 *** ** **: Bende bazen senin haberin olmadan sana küsüp barışıyorum ama içkiye vurmuyorum.
0554 *** ** **: Tamam çok aşık olabilirsin ama canının hiç mi kıymeti yok?
0554 *** ** **: Çok saçma tamam mı, hayatın normalken biriyle sevgili olup hayatını bok etmen çok saçma.
0554 *** ** **: Ayrılık sebebin ne? Ne bu kadar seni mahvetti?
0554 *** ** **: Ben bakmaya çekiniyorum sana kim seni paramparça etti?
0554 *** ** **: Birilerine anlat artık kendi içinde kendini yiyorsun. Biraz kendine acıman olsun. Okulu da boşladın. Kalacaksın ilk senende.
0554 *** ** **: Emek emek çalıştın bu bölüm için şimdi yaptığına bak.
0554 *** ** **: Götüm çıkıyor her gün senin yerine imza atacağım diye.
0554 *** ** **: Bu gün Faruk hocaya yakalanıyorum. Allahtan adamın b12si eksik. Adım Özgür dedim de inandı.
0554 *** ** **: Allahtan kimlik falan sormadı ama bu bir dahaki sefere sormayacağı anlamına gelmiyor.
0554 *** ** **: O yüzden çık şu ergen aşk acısı triplerinden okula gel geri zekalı.
0554 *** ** **: Hayır yani ne var aldatılıp orta da kaldıysan. Sonuçta ortada çocukla kalmadın iyi yönden bak. İnsanlar ne acılar çekiyor senin takıldığın konuya bak.
0554 *** ** **: Tamam biraz koymuş olabilir ama neler geçmiyor ki bu da geçer.
0554 *** ** **: Sana şarkı öneriyim hemen.
0554 *** ** **: Derya Bedavacı = Ama geçecek. (Görüldü)
Özgür: Kim olduğunu sormadan önce tek bir şeyi merak ediyorum. İşsiz misin bu kadar mesaj ne?
0554 *** ** **: Aaa merhaba. İyiydim ben böyle zahmet edip bakmasaydın. İnsan bir merak eder bu kadar bildirim niye geliyor diye.
Özgür: Kimsin?
0554 *** ** **: İşsizim.
Özgür: O ikinci sorum.
0554 *** ** **: Yo önce işsiz misin diye soracağım dedin. Ben de onu cevapladım.
Özgür: Tamam şimdi 'kimsin' sorusunu cevapla.
0554 *** ** **: Bu günkü soru kotan doldu.
Özgür: Dalga mı geçiyorsun benimle. Hem ne o yazdıkların? Baktım, iki haftadır okula gitmeme rağmen gerçekten var yazılmışım. Bu yaptığın suç.
0554 *** ** **: %70 devamlılık zorunluluğumuz var geri zekalı bıraksaydın da dersten mi kalsaydın.
Özgür: Evet. Sana ne? Kimsin de umursadın bu kadar beni.
0554 *** ** **: Kim olduğumu öğrendiğinde hayatında tam olarak ne değişecek.
Özgür: Merakımın gitmesi için bile yeterli.
0554 *** ** **: Meraklı günler diliyorum o zaman sana.
Özgür: Tamam kendini tanıtma. En azından neden bu kadar beni düşündüğünü söyle.
0554 *** ** **: Körsün. Beni görmedin tamam da bu kadar mesajıma rağmen hala körsün.
0554 *** ** **: Tek merakım. Bu körlüğü sadece bana mı yoksa herkese karşı mı böylesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK KARİNESİ | TEXTİNG
Teen Fiction0551 *** ** **: 2 yıl 3 ay 17 gün. 0551 *** ** **: Sana aşık olarak geçirdiğim süre. 0551 *** ** **: Bence yetti ve arttı bile. 0551 *** ** **: Eziyetime bu gün son vermek istedim. 0551 *** ** **: İyiki doğdun sevgilim. 0551 *** ** **: Ve merhaba.