7. Bölüm

5.2K 269 2
                                    

Yorum yapmayı ve yıldızlamayı unutmayın <3

0554 *** ** **: Korkma hayatına girmeyi planlamıyorum.

 0554 *** ** **: Hem ben çıkmıştım zaten.

Özgür: Sen onlardan da önce hayatımdaymışsın çakma melek. 

Özgür: Ha birde o konuya gelirsek hala sinirliyim laf döndü diye unuttum sanma.

0554 *** ** **: Merak etme konu polise de taşındı. Kolay kolay gazabımdan kurtulamayacak. 

0554 *** ** **: Sadece okulun ilk günleri olduğu için olayın üstüne düşemedim. Bir de korktum. 

 Özgür: Neyden korktun.

0554 *** ** **: Tek yaşıyorum ve yalnızım. Bu şehirde destek alacağım biri yok. Bana bulaşmasından korktum. 

Özgür: Ne değişti hala tek yaşayıp yalnız değil misin?  

0554 *** ** **: Tek yaşıyorum ama yalnız değilim. Hem ben yapmasaydım okul hayatın son bulacaktı. Okuldan o it atıldığı için soruşturma kapandı.

Özgür: Yalnız değilsin yani arkadaş mı yaptın?

 0554 *** ** **: Evet, Taha yanında kalmam konusunda ısrar etti. Korkuyordum zaten iyi oldu.

Özgür: Güvenilirdir umarım sevindim yalnız olmamana.

0554 *** ** **: Güvenilir çocukluk arkadaşım. Yeni geldi bu şehre iş için taşındı. 

0554 *** ** **: Senden sonra onunda bu şehirde olması beni daha iyi hissettiriyor. 

 0554 *** ** **: Buraya komple taşındı. Bırak evi beraber yaşarız diyor ama o kesin evlenir bende evinde kedi gibi kalırım. 

0554 *** ** **: Yaşı geldi zaten evlenmeli de. Çocukluk arkadaşım dediğime bakma benden 5 yaş büyük. Abim gibidir. Bu sene ayrı kalacağız derken tayini  buraya çıktı. Tarih öğretmeni kendisi. 

0554 *** ** **: Ama bunlardan sana ne değil mi çenem açıldı kusura bakma. Canım sıkıldı ondan galiba.

Özgür: Evde değil mi Taha ABİN? 

0554 *** ** **: Yok iş arkadaşlarıyla yemeğe çıktı tek kaldım  bende. 

0554 *** ** **: Film önersene izleyeyim. 

Özgür: Love and Other Drugs

 0554 *** ** **: Teşekkür ederim hemen izlemeye gidiyorum. 

Özgür: Kızım konu nasıl benim sana film önermeme geldi. 

Özgür: Ben en son o itin sonu olmayı planlıyordum ne ara film seçmeye başladım.

0554 *** ** **: Bebeğim sen hala orada mısın ya. Ben de o iş.

0554 *** ** **: Ay sana ilk defa başka bir şekilde hitap ettim o da öküz gibi bebeğim oldu. 

Özgür: Biraz öyle oldu. Konu kapanmadı sadece moralimi bozmak istemiyorum. O it cezasını alana kadar da peşindeyim. 

0554 *** ** **: Alacak merak etme sen. Hadi benim mısırım da hazır tutma beni. 

Özgür: Benim de izleyesim geldi.

0554 *** ** **: Aynı filmi mi?

Özgür: Evet olamaz mı? 

0554 *** ** **: Olabilir tabii. 

0554 *** ** **: Değişik hissettirdi. 

Özgür: Nasıl?

0554 *** ** **: Eskiden hayal edip asla gerçek olmayacağını bildiğim düşler gibi.

MELEK KARİNESİ | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin