Yorum yapmayı ve yıldızlamayı unutmayın <3
Masaya sırayla gelen rakı şişeleri, buzlu bardaklara doldurulmaya başladı. Uzun ve yorucu günün ardından yemek için sessiz bir mekana gelmiştik.
Mezelerle dolu masaya yemeklerin gelmesinin ardından rakılarda gelmişti. Herkes keyifle rakılarını eline aldığında onlara uyup kadehime parmaklarımı sardım.
"Bugün ve gelecekte bizi yalnız bırakmayacağınız şerefine." Harun kadehini ortaya uzattığın da hepimiz tokuşturmak için uzandık.
Herkesin sabahki halinden eser kalmamıştı. Erkekler beyaz ve siyah gömlekleriyle kalırken ben ve Zeynep spor ayakkabılara geçmiştik.
Aklım bir an önce yemeğin bitmesindeydi. Aslında keyif alacağım şuan, aklımın anonimde olmasından dolayı keyif vermiyordu. "Asya sana diyorum. Hey duyuyor musun?" Bekirin sesiyle yanıma ne zaman geldiğini anlamadığım Bekire döndüm.
"Efendim, duymadım."
"Rakına diyorum su ister misin?" Herkes su gibi berrak rakısını beyaza çevirmişti. Özgürün elindeki kadehle beraber benim kadehim berrak kalmıştı.
Asla sek içemezdim. "Doldurursan sevinirim." Bekir elindeki sürahi ile kadehimi doldurdu. Kısa teşekkürümün ardından yerine geçti.
Yemekten önce rakımı yudumlamaya başladım. Belli bir saatten sonra yemek yiyemediğimi bildiğim için kaşık ve çatala dokunmadım .
"Eee düğün ne zaman?" Üveysin sesi ortama yayıldı.
"Okullar bitince tabii ki hatta belki okul bittikten bir kaç sene sonra." Harunun cevabını Zeynep tasdikledi.
"İş sahibi olup biraz para biriktirdikten sonra ev kurmayı düşündük. Aileler destek olacak ama yine de evi biz geçindireceğiz."
"Çok güzel düşünmüşsünüz Zeyno. Harunu ev hanımı yap sen çalış aşkım." Zeynep öpücük atarak kelimelerime karşılık verirken Harun tabii ki durmadı.
"Olurum, ben onun evinin hanımı da direği de olurum bee." Zeynep hemen eriyip kollarının arasında yer aldı. "Sen kendine bak evde kaldın."
"Yalnız aranızda 2-3 yaş var birader." Özgürün çaprazdan gelen sesi ona dönmemi sağladı. Elinde biten rakıyı yeniliyordu.
"O zaman sen evde kaldın birader."
"Tıp okuyorum oğlum ben. Okul bitene kadar bekleyecek kız bulmak zor, malum bizim okul bitmiyor." Bundan oldukça şikayetçiydi. Bir kez telefon konuşmasında artık okumaktan sıkıldığını duymuştum.
"Bekarlık sultanlıktır gençler boşverin." Berke çakırkeyif olduğu belli olan sesiyle konuştu.
"2 kadehte sarhoş olan tek mal." Bekir Berkenin elindeki rakıyı suyla değiştirdi. "Al bunu iç sığır."
O sırada Özgür bir kez daha sek rakısını bitirip yenisini doldurdu. Herkes sohbet etmeye koyulurken o yanına aldığı yetmişlik rakıyı doldurup doldurup içti.
Takmamaya çalışıp sohbete katılırken saatin geç olmaya başladığını fark ettim. Anonimi yoklamak adına telefonu elime alıp yazdım.
Asya: Birazdan yemek biter.
Masada bir telefon titredi.
Asya: Kaçta nerde olmalıyım?
Telefon bir kez daha titredi. Masaya göz gezdirdiğimde Özgürün önündeki telefonun ışığının yandığını fark ettim.
Asya: ???
Bir titreşim daha.
Asya: ???
Ve bir daha...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK KARİNESİ | TEXTİNG
Teen Fiction0551 *** ** **: 2 yıl 3 ay 17 gün. 0551 *** ** **: Sana aşık olarak geçirdiğim süre. 0551 *** ** **: Bence yetti ve arttı bile. 0551 *** ** **: Eziyetime bu gün son vermek istedim. 0551 *** ** **: İyiki doğdun sevgilim. 0551 *** ** **: Ve merhaba.