10. Bölüm

4.9K 256 3
                                    

Yorum yapmayı ve yıldızlamayı unutmayın <3

Özgür: Artık planın ne peki? Bizim için.

Çakma Melek: Aslında bakarsan 2 senedir yaptığımı yapacağım. Yakınında bile olsan uzak kalacağım.

Çakma Melek: Ben galiba fazla eskinin etkisindeyim. Hala 17 yaşındaki deli dolu Özgürün arkasını toplamak istiyordum.

Özgür: 22 olacağım.

Çakma Melek: Evet olacaksın ve yaptığın şeylerin nedenleri artık kabul edilebilir.

Özgür: Lisedeki Özgür kendi isteğiyle okula gitmezdi ama şimdi sebeplerim vardı.

Çakma Melek: Öyleymiş. Bu olay bana bunu öğretti.

Çakma Melek: İlk başlarda aşk acını küçümsediğim içinde kusura bakma.

Çakma Melek: Ben seni ilk defa o kadar sarhoş gördüm. O kadar üzgündün ki sebebi Cemre sandım.

Özgür: Sen beni sarhoş nerede gördün?

Özgür: Konuştuk mu?

Çakma Melek: Sahildeydin. Konum atmışsın İnstagram storye. Biraz sabrettim sonra dayanamadım Sahile yanına indim.

Özgür: Sen bana yazmadan bir gün önce?

Çakma Melek: Evet. O gün bana canının çok yandığını anlattın uzun uzun.

Çakma Melek: Seni bu kadar üzen her şeye lanet ettim. Bir yandan Seni bu kadar üzecek kadar onu sevmene imrendim.

Özgür: Biz uzun uzun sohbet ettik ve ben hatırlamıyorum.

Özgür: O kadar içmek benim neyime ise zaten.

Özgür: Beni eve de mi sen bıraktın? Abim aldım demişti.

Çakma Melek: Abine senden mesaj attım. Geldi aldı seni.

Özgür: Saçmalamadım pek fazla umarım.

Çakma Melek: İlk yanına öylesine biri gibi oturdum sonra baktım kafan güzel yanına geldim.

Özgür: Ayıp sen benim sarhoşluğumdan yararlanmışsın.

Çakma Melek: Aslında sen benden yararlandın diyebiliriz.

Özgür: Kötü bir şey mi yaptım? Gerçi yapsam sabah odamda değil hastanede uyanırdım.

Özgür: Var sende o potansiyel.

Çakma Melek: Kötü bir şey yapmadın. Sadece benim gelmemi bekliyormuş gibi saatlerce konuştun.

Çakma Melek: Cemre ve o itle olan anılarından bahsettin ama ben hiç öyle bir senaryo beklemiyordum.

Özgür: İnan bende beklemiyordum.

Çakma Melek: Bana bir gece borcun var.

Çakma Melek: Bende bir gün aşık olup sarhoş olacağım ve sana uzun uzun onu anlatacağım.

Özgür: Kırdım seni o gün değil mi?

Çakma Melek: Bilemezdin.

Özgür: Bilemezdim ama bir gece sözüm olsun.

Özgür: Çok üzüldün mü?

Çakma Melek: Hem seni dinlerken hem gece boyu hüngür hüngür ağladım.

Çakma Melek: O gece içimde biraz bile sen varsan bittin.

Özgür: Bana yazdıkların vedaydı yani.

Çakma Melek: Olaylar uzamasaydı ve sen güzelce okuluna gitseydin Evet vedaydı.

Özgür: Şimdi korkun duygularının başa sarması mı?

Çakma Melek: Evet. Üzgünüm Özgür tekrar o berbat günlere dönemem.

Çakma Melek: Geceleri uyumadığım sabahları senin peşinde koştuğun. Sıkıntıdan hastanelik olduğum günlere dönemem.

Özgür: Bunu bilerek asla izin vermem zaten.

Özgür: Zamanında bunları yaşattığım için özür dilerim.

MELEK KARİNESİ | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin