Yorum yapmayı ve yıldızlamayı unutmayın<3
Asya: Sınırı aştığını düşünmüyorum zaten Özgür rahat olabilirsin.
Özgür: O zaman anonim olayındaki sinirinde geçti.
Asya: Bu sözlerimden bunu nasıl çıkardın bilmiyorum ama evet geçti.
Özgür: Yess bee.
Asya: Sakin ol.
Özgür: Tamam tamam. Soruyorum o zaman.
Asya: Bekliyorum.
Özgür: Okulu bahane ederek Bursa dan geldiğini söylemiştin. Benim bir katkım var mıydı?
Asya: Sadece senin için yazdım okulu. Çünkü başka okullara gitmek için bir sebebim yoktu.
Özgür: Sana ergen dediğim de niye sinirlenmiştin?
Asya: Seninle kısa bir diyalog yaşamıştım ve o sıra bana ergen muhabbeti bunlar diyip gitmiştin.
Özgür: Asıl ben ergenlik yapmışım. Özür dilerim.
Asya: Önemli değil.
Özgür: Sırada ki soru o zaman. Bursunu kesildiğinde babanın kızdığını söylemiştin ama sanki beklediğin bu değildi.
Asya: Babamla ilişkimiz bir aile ortamı gibi değil. Ben onun zaten başarı mekanizmasıydım. Eğitimim için mecbur ödemeye devam etti.
Özgür: Bu konu da en büyük ömrüm aslında. Başarına engel oldum.
Asya: Kendim isteyerek yaptım Özgür. Evet senin içindi ama senin yüzünden değildi.
Özgür: Ses kaydına neden büyük tepki verdin.
Asya: Seni unutmaya çalışırken ilk sesini unuttum. Sesini hatırlarsam başa dönerim diye korktum.
Özgür: Ben nefretinden sanmıştım.
Asya: Biz birbirimizi hiçbir zaman düzgün anlamadık zaten.
Özgür: O yüzden akılmadakileri soruyorum.
Asya: O yüzden sorduklarında cevap veriyorum.
Özgür: Peki.
Asya: Devam edebilirsin.
Özgür: Darp edildiğinde kendimi çok suçladım.
Asya: Bu soru mu?
Özgür: İtiraf diyelim. O şerefsizden seni koruyamadım. Özür dilerim.
Asya: Özgür kendini suçlu hissedecek şeyler arama bu da senin suçun değildi.
Özgür: Engel olamıyorum buna.
Asya: Sorularına devam et lütfen.
Özgür: Kereme aşık mıydın?
Asya: Hayır sadece hoşlantıydı ve o bile kısa sürdü.
Özgür: Peki bana aşık mıydın?
Asya: Evet.
Özgür: Aşk geçer mi peki?
Asya: Bilmem zamanla geçmez ama tükenir ve artık geçerliliğini yitirir.
Asya: Platonik olunca önüne geçilmez bir hal alıyor ama aşılıyor.
Özgür: Platonik değil. Ben sana aşığım o zaman olsa bu yine böyle olurdu.
Asya: Neden?
Özgür: Seni ilk tanımaya başladığımda bana karşı birinin ilk defa karşılıksız yardım ettiğini anlamıştım. Sonra yavaş yavaş dile getirilmeyen aşkın nasıl hissedileceğini fark ettim.
Özgür: Birini görmeden ilk defa bir şeyler hissettim. Minnet biraz da sevgi.
Asya: Sonra ne değişti.
Özgür: O görmediğim bir gün karşıma çıktı. O gün tamamlandım sanki. Saçların, beyaz tenin, meraklı bakışların hatta dahası benim için bir zamanlar attığına emin olduğum kalbin. Dedim tamam evimi buldum.
Asya: Aşk mıydı bu?
Özgür: Aşktı. Aşık olmuştum, aşk buydu, aşıktım ve aşığım.
Özgür: Deli gibi belki saçma diyeceğin kadar çok. Aşığım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK KARİNESİ | TEXTİNG
Teen Fiction0551 *** ** **: 2 yıl 3 ay 17 gün. 0551 *** ** **: Sana aşık olarak geçirdiğim süre. 0551 *** ** **: Bence yetti ve arttı bile. 0551 *** ** **: Eziyetime bu gün son vermek istedim. 0551 *** ** **: İyiki doğdun sevgilim. 0551 *** ** **: Ve merhaba.