3. Bölüm

6K 280 18
                                    

Yorum yapmayı ve kalplemeyi unutmayın <3

***

Özgür: Bana salak diyorsun ama salak olan sensin.

Özgür: Yakalanmışsın bursunu kesilmiş.

Özgür: %100 bursun varmış üstelik. Bir de gizlilik istemişsin. 'Özgürün haberi yok. Ergen gibi eğlence arıyordum.' Diye açıklama mı olur kızım?

0554 *** ** **: Sen dedin ergenim işte. Ergen olarak %100 bursumdan da oldum.

Özgür: Nasıl okumayı düşünüyorsun ya da ailene ne demeyi?

0554 *** ** **: Bilmem babam belki duyarsa ayda yılda bir aradığında azarlar kapatır ya da eve geldiğinde yıkar döker ama gün sonunda öder merak etme eşek yüküyle parası var.

Özgür: Arkam sağlam diyorsun yani.

0554 *** ** **: Aynen bak o kadar şey yazdım bunu demek istedim aynen.

Özgür: Bir sonra ki hamlen ne? Hocaların sistemini hackleyip beni var yazdırmak mı?

0554 *** ** **: Uyumak.

0554 *** ** **: Böyle aylarca belki de sonsuza denk.

0554 *** ** **: O yüzden üzgünüm Özgür seni alay dolu sözlerinle ve devamsızlıklarınla baş başa bırakıyorum.

Özgür: Peki iyi uykular. (Görüldü)

***

0554 *** ** **: Babam ödedi.

Özgür: Neyi?

0554 *** ** **: Ah tabii çoktan unuttun bile değil mi?

0554 *** ** **: Merak etme diye yazmıştım. Bursu.

Özgür: Doğru o vardı değil mi? Güzel sevindim.

0554 *** ** **: Bu kadar mutlu olmak kalbe zarar ya sevinme bu kadar.

Özgür: :)

Özgür: Kızdı peki baban?

0554 *** ** **: Kızmak ne kelime ebemi si...

Özgür: Hak ettin bunu.

0554 *** ** **: Evet hak ettim.

0554 *** ** **: Salak gibi değmeyecek birinin akademik kariyerini kurtarmaya çalıştım. Bunu cidden hak ettim bana ders oldu.

Özgür: Kendimi suçlu hissetmem mi gerek?

Özgür: Ben anlamıyorum seni uyardım beni suçlayamazsın.

0554 *** ** **: Suçlamıyorum.

Özgür: Değmeyecek biriyim gözünde ama.

0554 *** ** **: Çünkü hala okula gitmiyorsun.

Özgür: Tamam lan gideceğim. Olacakları o zaman gör bakalım. Sonra beni okuldan uzaklaştırmaya çalışırsan o zaman bozuşuruz.

0554 *** ** **: Bu ne demek şimdi?

Özgür: İzle ve gör demek.

0554 *** ** **:  İçime kurt düşürmek zorunda mısın? 

Özgür: Sebepsiz yere okula gitmemezlik yapmıyor hele senin sandığın gibi aşk acısı çektiğim için hiç yapmıyorum. 

Özgür: Bunu da yarın öğrenirsin.

0554 *** ** **: Sebebi ne olursa olsun okul hayatını etkilememeli.

 0554 *** ** **: Özgür, benim amacım emek emek bu yerlere gelmişken bunu kaybetmemen. 

Özgür: Keyfi bir durum olduğunu sanman beni tanımadığının en büyük kanıtı aslında biliyor musun?

0554 *** ** **: Haklısın. Kusura bakma. Sadece o kızla ayrılmış olmana bağladım hal ve hareketlerini. Dertlerini bilecek kadar yakın değilim sana.

0554 *** ** **: Bir şeyleri düzeltmek istemiştim sadece. Konu sen olunca her zaman olduğu gibi beceriksiz oluyorum. 

Özgür: Neler yaşadın bilmiyorum. Bu hayatta en  sevmediğim şeylerden biri bir kadını kırmak. Sana ne yaptım?

MELEK KARİNESİ | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin