67. Bölüm

2.3K 110 5
                                    

Yorum yapmayı ve yıldızlamayı unutmayın <3

"Ne demek iki gün oldu ya, biz sevgili olurken full HD izledin sen bizi. Benim haberim iki gün sonra mı oldu?" Zeynep harika bir senfoni eşliğinde eve giriş yaptığında ardında ki 4 erkek ona eşlik etmişti.

"Hoş geldin Zeynep." Özgür dalga geçer gibi oturduğu koltuktan Zeynebe el sallarken kafasına yastığı yemişti.

"Seni nişanlıma dövdürürüm çocuk adam ol. Ben seninle konuşmuyorum Asyamla konuşuyorum." Özgürden dikkatini alıp baha verdi. "Büyü mü yaptı bu sana?"

"Hayır tabii ki Zeynep. Konuşup anlaştık biraz da barıştık. Hem senin de istediğin bu değil miydi niye kızgınsın?"

"Ya ben senelerdir bunun için uğraşıyorum siz bi konuştuk oldu diyorsunuz. Hem de ben bunu sosyal medyadan öğreniyorum." Harun kollarını açıp Zeynebe sarıldığında kedi gibi uysallaştı.

"Hayatım artık tebrik etme aşamasına geçsen mi? Bizde bekliyoruz burada."

"Yenge kahve var mı bana kriz geliyor da?" Soruyu Berk sorarken kimseden ses çıkmamıştı.

"Asya sana diyor." Özgürün uyarmasıyla gözlerim fal taşı gibi açıldı.

"Ben mi yenge?" Üveysle Bekir tepkime gülmekten yıkılırken Berk kafasını salladı. "Var tabi olmaz mı? Siz oturun ben getiriyorum."

Mutfağa geçerken ardımdan gelen Özgürü hissediyordum. Kahve yapmak için ketilda ki suyu açtığımda yanımda bitti. "Kafa yorarlarsa söyle postalıyım."

"Ne kadar arkadaş canlısısın sen öyle sevgilim."

"Ben sen canlısıyım bebeğim. Sen iste şuan bile gönderirim."

Mutfak mermerden yaslandığım da önümde durup bana doğru eğildi. "Benim de arkadaşlarım onlar lütfen böyle düşünme."

"Talha gelecek mi?" Sabah mesajlaşma fırsatımız olduğunda yolda olduğunu söylemişti.

"Gelecek önce evine uğrayıp sonra bana geçecek. Alması gerek eşyaları varmış." Bu da Özgürün gideceği anlamına geliyordu. "Teşekkür ederim beni yalnız bırakmadığın için."

"Ben kalmaya devam etsem. Gelmese o Talha denen." İlk Talhadan bahsettiğim günden beri önüne bir set kurmuştu.

"Seni de işinden gücünden ediyorum. Talha sadece akşamları eve geliyor bende zaten o saate kadar okulda oluyorum."

"Okuldan beraber geliriz eve işte. Hem okulda hem evde beraberiz  miss." Kulağa güzel gelse de buna gerek yoktu. Onun da bir evi ve düzeni vardı.

"Düzenini bozmak istemiyorum Özgür lütfen."

"Kızım benim düzenim mi var? Kim nereye çekerse oraya savruluyorum. Bu sefer de sen çek." Önüne düşen saçlarını geriye geriye çekip yüzünü net açtım.

"Fazla muhabbet tez ayrılık sevgilim."

"Tamam, istemiyorsan zorlama yok. Eğer en ufak bir tedirginlik hissedersen beni arıyorsun ama." Su ısındığı için attığında kollarının arasından çıkmaya çalıştım. "Önce söz ver."

"Tamam söz hatta seni acil aramalara alacağım."

"Akıllı meleğim benim." Dudaklarıma öpücük kondurup çekilcekken başka bir ses aramıza karıştı.

"Nimetlerin içinde zina mı yapılır lan ahlaksızlar?"

"Nimetlerin içinde zina mı yapılır lan ahlaksızlar?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MELEK KARİNESİ | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin