9. Bölüm

4.9K 240 7
                                    

Yorum yapmayı ve yıldızlamayı unutmayın <3

Çakma Melek: Ne demek şimdi bu.

Özgür: Merhaba, ben Özgür Okten.

Çakma Melek: Özgür...

Özgür: Sizde Çakma Melek olmalısınız.

Çakma Melek: Yapma.

Özgür: Bende memnun oldum. Duyduğuma göre aynı üniversitedeymişiz.

Çakma Melek: Evet doğru duymuşsunuz. 

Özgür: Tıp fakültesindeyim ben. Peki siz.

Çakma Melek: Özgür, oyun mu bu?

Özgür: Koskoca fakültenin eminim yarısı kızdır Çakma Melek merak etme ifşa olacağın şeyler sormayacağım. 

Çakma Melek: Hukuk.

Özgür: Siktir. Sen hukuk okuyup bu kadar suça mı bulaşıyorsun?

Çakma Melek: Adam öldürdüm sanki tepkiye bak. Alt tarafı bir kaç imza.

Özgür: Kızım sana hukuk adalet öğretiliyor hayata geçir diye. Sen neden uymuyorsun?

Çakma Melek: Burnu boktan kurtulmayan bir tanıdığım varda onun yüzünden.

Özgür: Tarif et bakalım kimmiş. Yakışıklı uzun boylu bir şey mi?

Çakma Melek: Yok yüzüne bakılmaz. Boyu desen 1.65.

Özgür: Kuru iftira 1.90ım.

Çakma Melek: Neeee.

Çakma Melek: Yalan atma. 

Özgür: Al metreyi gel ölç lan.

Çakma Melek: Neyse bende 1.70im sorun değil.

Özgür: Hukuk 1.70 kızlar listesi...

Çakma Melek: Ah hayır ya. Değilim 1.50yim yalan attım. 

Özgür: Söyledin bir kere. 

Çakma Melek: Başka bilgi almadan tanışma faslını kapatsak.

Özgür: Yok ya sen ebeme dayıma kadar bil ama ben iki bilgiyle kalayım.

Çakma Melek: Özgür...

Özgür: Efendim.

Çakma Melek: Senin dayın yok annen tek çocuk.

Özgür: Hadi ya ben bu bilgiyi nasıl kaçırdım. 

Özgür: Sabır ya. Kızım lafın gelişiydi o. 

Çakma Melek: Tamam be. 

Çakma Melek: Bilgi alamayacaksın ama unut bunu. 

Özgür: Bir gün gelir sen çıkarsın karşıma. O zaman hatırlatırım uzun uzun kahve eşliğinde.

Çakma Melek: Görür müyüz o günleri be.

Özgür: İzin verirsen göreceğiz.

Çakma Melek: Bu merakın geçmişte ki sevgimden mi yoksa şuan ki yazma cesaretimden mi geliyor?

Özgür: Geçmişi geçmişte fark etseydim merak ederdim. Şuan bana cesaret edip yazmandan dolayı. 

Çakma Melek: Bulsan ne olacak. Ha bu kız mıymış deyip yoluna mı bakacaksın?

Özgür: Arkadaş olabiliriz madem bana karşı duygularında yok. Bu ilişki arkadaşlığa döner.

Çakma Melek: Buna hazır olduğumu sanmıyorum. Tamam belki aptalca belki koşa koşa kabul etmeliyim ama korkuyorum.

Çakma Melek: Konunun sen olduğu çok yaralar aldım ben Özgür. Mideme kramp oldun kalbime ağrı. Her şeyin üstüne set çekemem.  

Özgür: Seni zorlayamam. Sadece en azından çıkar ilişkisi olmasın istedim. Sanki seninle işim bitmişte yoluma bakmışım gibi olmasın diye teklif ettim.

Çakma Melek: İnce düşüncen için teşekkür ederim. 

Özgür: Senin aklındakilerinin yanında benimkisi bir fikirdi sadece. 

Çakma Melek: Arkadaş olduğumuz da ister istemez hayatımızın bir parçası olacağız. Birbirimizde ki yerlerimiz çok farklı.

Çakma Melek: Sen benim bir zamanlar bir kalp odacığımın parçasıydın. Bense senin adını bilmediğin bir kızım. Bunun da sebebi benim. 

Özgür: Anlıyorum. En azından arada yazmak istersen burada olacağımı bil. 

Çakma Melek: Bunun bile anlamı bende ne kadar büyük bilemezsin...



MELEK KARİNESİ | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin