Yorum yapmayı ve yıldızlamayı unutmayın <3
Bir mesaj bir bildirim sesi... İnanmamak için bir çok kez deneyip yine aynı sonucu almıştım.
Titreyen ellerimle masayı itip ayağa kalktım. Ortalıkta ses kesilirken herkes bana döndü. Ayağa kalkmamın şiddetiyle sandalyem yere buldu. "Asya ne oldu iyi misin?" Herkesin bakışları bendeyken benim ki Özgürdeydi.
Bakışları bayıktı, içtiği kadehlerin etkisi üstündeydi. "Sendin." Anlamayan bakışları beni bulurken Harun yanıma gelmişti.
"Kimdi? Ne oluyor güzelim?" Kolumu tutmaya çalıştığında ondan kaçındım. Herkes ayaklanırken Özgür kalkıp benim tarafıma geçti.
"Oyun oynadın benimle." Sol gözümden akan yaşın sıcaklığını hissettin. "Neden?"
"Dinle beni ağlama." Eli gözyaşımı silmek için uzanırken benim elim onun yanağına tokat atmak için çoktan çarpmıştı. Herkesin ağzından şaşkınlık nidası koparken kimse umurumda değildi.
"İntikam mı aldın? Seni seviyorum yazdın onlarca kez. Ben diyemediğim için intikam mı aldın? İki kelime demiştin, bu kadar basit miydi?" Ona karşı uzun zaman sonra bir şey hissettim. Kırgınlık.
"Niye kendini kandırıyorsun lan." Bağırışı benim irkilmeme sebep oldu. "Seviyorum, dediğim gibi hep diyeceğim gibi seviyorum. Beynindeki o lanetler savurduğum bahaneleri sikiyim." Sarhoştu ama ne dediğinin farkındaydı.
"Birader sakin ol. Düzgünce konuşun." Bekir önüne geçip omzuna dokundu.
Aklımda dönen seviyorum sözü beynimden vurulmama sebep oldu. "Kandırdın beni."
"Kandırmadım cesaret edemedim. Gelip sana seviyorum diyemedim. Bitirdin beni içinde, bunu kaç kere yüzüme vurdun. Nasıl diyeyim lan?" Gözleri kızarmıştı.
"2 yıl dedin, ay saydın, gün saydın Özgür." Titreyen sesime ben bile yabancıydım.
"Seni gördüğüm ilk gün. Keremle sevgili olduğunu söylediğin ilk gün. O gün kalbim çarptı ilk sana." Bende biten onda başlamıştı. Geçti çok geç. "Gittin Kereme. Tek kelime edemedim gittin."
Hızla karşısına geçip iki elimde göğsüne vurdum. "Başkasıyla olursan ilk bana de, giderim hayatından dedin." Bir kez daha vurdum. "Ne bekliyordun benden." Yükselen sesimle gözlerini kapattı.
"Asya vurma." Harunun uyarısına kulak asmadım.
"Bana inat gittin ona." Ellerimi tutmaya kalktığında bir kez daha vurdum.
"Kullanmış beni. Aldı mı intikamını acı verdi mi sana? O da kullandı beni. Gerçi anlattım sana değil mi bunları? Beni kandırarak aldın bütün bilgileri." Dedim. "Bir günle geç kalmış olamazsın bana. Gelip diyemedin mi hislerini? Gittim bir kez daha karardı hayatım."
"Sen dedin mi?" Diyemedim. "Lise de daha çocukken aşıktım dedin. Kaç yıl geçti, sende bittim öyle geldin bana. Paramparça oldum toparlamak için geldin. Toparladın defolup gittin. Senin gitmelerin topladığın halimden beter etti beni."
İtirafları yere çökmeme sebep olacak kadar sarstı ama durdum karşısında. "Sen kaçtın benden. Sen gelmedin bana. Sokuk bir anonim olsam da geldim ben sana." Önce gözünden akan yaşı, ardından az önce uyarılara rağmen vurduğum göğsünden akan kanı gördüm.
2/3 Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK KARİNESİ | TEXTİNG
Genç Kurgu0551 *** ** **: 2 yıl 3 ay 17 gün. 0551 *** ** **: Sana aşık olarak geçirdiğim süre. 0551 *** ** **: Bence yetti ve arttı bile. 0551 *** ** **: Eziyetime bu gün son vermek istedim. 0551 *** ** **: İyiki doğdun sevgilim. 0551 *** ** **: Ve merhaba.