1 / 3 Bájitaltan

308 12 0
                                    

Reggeli után Átváltozástannal kezdtünk majd következőnek Ginnyvel a pince fele vettük az irányt és bár már nem Piton tartja a diákok nagyrésze még mindig nem rajong érte. Az új tanárunk is elég szigorú és fegyelmet követelő, bár elnézőbb mint Piton volt és nem szólogat be.
Én mindig is szerettem a Bájitaltant és igaz nem minden tanítási módszerrel értettem egyet amit a fekete hajú tanár alkalmazott mégis hatásos volt.
- Mai órán párba fognak dolgozni és hogy kicsi nehezítés legyen benne a párokat én teszem össze a két házból. - világositott fel minket mire sokan fel jajgattak. - Emellett felváltva fognak dolgozni. 10percenként fogják váltani egymást. Aki főz az nem látja a receptet. - mondta el a szabályokat majd elkezdte párba rakni az embereket. - Nos akkor kezdjük Neville Longbottom álljon Blaise Zambini mellé. - nézett az amúgy is fal fehér fiúra aki kétségbe esetten nézett vissza rá. - Pansy Parkinson fáradjon Ginny Weasley mellé - a vörös lány arca érzelem mentes volt ugyanúgy mint a Mardekáros lányé. - Hermione Granger - szólt nekem. - Menjen mondjuk. - nézett körbe. - Legyen mondjuk a párja Draco Malfoy. - nézett a keresztbe font karu fiúra akivel találkozott a tekintetünk. A tanár folytatta a pár állítást míg én a cuccaimmal a szőke mellé léptem. A torkomba hatalmas gombóc keletkezett és a tenyerem is izzadni kezdett. Eddig sikerült el kerülni és a távolságot megtartani, de most elég feszült lettem.
Egy szót se szóltunk csak álltunk és vártunk. Éreztem ahogy Ginny tekintete szinte lyukat éget belém viszont nem néztem rá, inkább belül erősítettem magam. - Jolvan mivel úgyis dupla óra lesz elég idejük elkészíteni a következő Bájitalt ami a Kötelék főzet. Neki is kezdhetnek. A váltásnál szólok.
Beszéd nélkül eldöntötűk ki kezd. Én maradtam ő pedig elindult az asztal végébe.
- hozzávalók - szólalt meg nyugodt hangon én pedig egy mély lélegzet vétel után csillapítottam a szívverésem. - 30ml forrás víz, 3 csipet mész por, 5 csipkebogyó leve, 1 citromfű levél, 2 kakastarély, 1 béka láb, 1 kanál csiga nyálka, és 8 kamilla virág. - sorolta majd miután feltettem az üstöt az asztalra elindultam az alapanyagokért az agyam pedig egyből át váltott és csak a feladatra fókuszáltam. - A forrás vizet fel kell melegíteni és mikor elérte a 50°C bele kell tenni az apróra vágott kakastarélyt. - felszeleteltem az első hozzávalót majd a forrás víz alá gyűjtottam tüzet, mikor elérte a megfelelő melegséget bele tettem a kakastarélyt. - Össze kell préselni a bogyókat.
-Váltás - szólt a tanár miután a bogyókkal elkészültem.
-Rendben most a bogyók levét össze kell keverni a mész porral és ha 100°C-os a főzet bele tenni. - adtam az utasítást mire szó nélkül neki kezdett. - 5x balra és 5x jobbra kell keverni lassan. - olvastam tovább. - A béka lábát ketté kell vágni hosszában és az egyiket bele kell tenni. - nehézen ketté vágta majd bele tette a főzetbe.
- Váltás.
- Most csak keverni kell 5 percig jobbra. - a kezem két perc után kezdett egészen fájni óvatosan át tettem a másik kezembe amivel a végéig kevertem. - A csiga nyálkáját habbosra kell verni. - nem mondom hogy könnyű és gyors folyamat volt mert kb 10percig kellett habosítani amíg jó nem lett.
- Váltás.
- A kamilla virágot össze kell őrőlni. - félre tolta a habos csiga nyálkát elvette a mozsárt és elkezdte őrőlni a virágot. - Most pedig egy edénybe egy merőkanálal ki kell venni a főzetből és a kamilla virággal össze kell keverni. Miután ez kész a csiga nyálka felét is ehez hozzá kell adni. Ezt össze kell jól keverni és az üstbe borítani. - mindent úgy csinált ahogy mondtam egyszer se kérdőjelezett meg. - Most a béka lábáról le kell szedni a húsát a csontot le kell morzsolni.
- A hús kell még? - nézett rám hirtelen.
- Majd előbb morzsold le valószínűleg utána úgyis váltani kellesz. - mondtam mire bólintott. Olyan hirtelen szólalt meg hogy meglepődni is elfelejtettem. És igazam is lett épphogy befejezte az őrlést már váltottunk is.
- A húst egy másik üstbe kell megfőzni amig levet kezd engedni. - oda nyújtotta a saját üstjét én pedig alá gyújtottam és bele tettem a béka húsát miután feldaraboltam.
- Nem kellett volna feldarabolni. - mondta halkan szinte magának.
- Lehet a recept nem írja viszont sokkal hamarabb kifő belőle a víz. - mondtam mire bólintott.
- Most ki kell venni a húst és a léhez kell önteni a csiga nyál maradékát. És amikor már bezöldült bele kell önteni a másikba. - két perc után elég zöldnek nyilvánítottam és át akartam önteni.
- Vigyázz meleg. Ne fog meg kézzel - nyújtott oda egy anyagot.
-Köszönöm. - néztem rá hálásan és esküszöm láttam egy halvány mosolyt az arcán.
Alig bírtam megemelni, az ő üstje nehezebb volt az enyémnél.
- Au. - jajgattam fel mikor megcsúszott a kezem és a tenyerem alól kicsúszott az anyag egy kicsit és egyből le tettem.
-Mutasd. - nyújtotta a kezét.
- Jól vagyok- ráztam meg a kezem de mikor felnéztem és láttam a szemöldök ráncoló arcát oda nyújtottam.
- Menj a csaphoz öblítsd le. Majd én folytatom- mondta.
- De a feladat.
- Menj és öblítsd le.- mondta kicsit ingerültebben.
- Váltás.
Gyorsan tettem amit mondott majd mire vissza értem hozzá öntötte az üstje tartalmát a főzethez.
-Mond mit csináljak aztán ezt vizezd be és tekerd a kezedre. - nyújtotta oda a nyakkendőjét. - Ne ellenkezz - mondta mikor nyitottam a szám.
- Keverni kell míg lila nem lesz jobbra ha lila akkor balra kell keverni amig kék nem lesz. - mondtam majd bekötöttem a kezem a vizes nyakkendővel.
- Most? - nézett rám.
- 5 percig hagyni kell.
- Váltás.
- Hogy van a kezed? - kérdezte miután helyet cseréltünk.
- Jobban. - mondtam mire csak bólintott.
- Felkel aprítani a citromfű levelet. És utána már csak keverni kell 15percig.
- Mindegy merre?
- Igen. Ajánlás van. " Ajánlott ott 5 percig jobbra és 10percig balra kavarni"
- Rendben. - az ajánlás szerint kezdtem el. Lassan váltás volt és már balra kavartam mivel nem lehet megállni mögém jött és a kezével felvette a mozdulatott amit végeztem hogy megszakítás nélkül tudja folytatni amit elkezdtem. A leheletét éreztem a nyakamon és kissebb borzongás haladt végig a testemen.
- Váltás. - jelzett újra a tanár mire a fiú a kezét a kezemre tette én pedig lassan elengedtem és el léptem előle. Akárhányszor hozzám ért mintha apró áram ütést éreztem volna. Mikor tekintetünk újra találkozott arc izmai kissé megfeszültek.
- Ha kezd világos kék lenni be kell fejezni a keverést és el kell zárni a tüzet. - mondtam halkan.
- Rendben van elvileg kész kell lennie mindenkinek. - nézett körbe Crownslic professzor. - Na most a főzet amit el készítettek arra szolgál hogy akik megisszák egy napig érzik egymás érzéseit legyen testi avagy lelki. Persze ha mondjuk egyikük elájul a másik nem fog. Minden páros munkáját megnézem a mostani állapotában és azoknak akik jól készítették el felajánlom hogy ha megisszák megduplázom a jegyüket. - mondta majd körbe indult. Az osztályból 5 párosnak lett olyan állapotú mint amit el kellett érni. - Na van olyan páros aki be vállalja? - megbeszélés nélkül nyújtottuk fel a kezünket ami szinte reflex szerű volt. Minden feladatra jelentkeztem mindig át se gondolva mibe ütöm a fejszém és így történt most is - Oh egy bátor páros. Na akkor kérem szedjenek ki egy egy fiolával és tegyenek bele egy hajszálat. Egyikük egyikbe másikuk a másikba. - utasított és éreztem ahogy minden szempár ránk figyel. Nem igazán őrültem és a sugdolozások se segítettek.
- Majd én ki öntöm. - vette ki a kezemből mikor eszre vette hogy remeg. Miután kiöntötte mindkettőt bele tettük a hajszálakat.
- Most pedig cseréljenek és igyák meg. - egymásra néztünk, majd kicsérltük.
- Biztos? - kérdezte.
- Egyszer élünk. - rántottam vállat mosolyogva. - Egs. - nyújtottam ő bólintott és hozzá koccintotta a sajátját.
- Rendben van. Mostmár mehetnek útjukra. - majd legyintett egyet és minden a helyére került.- Maguk ketten maradjanak. - szólt ránk. - Pár perc kell míg a szérum feloldodik bármi mellék hatást észlelnek szóljanak. Figyeltem magukat végig. Meg kell dicsérnem magukat igazán jól dolgoztak együtt. Szeretném kérni magukat hogy írják le a tapasztalataikat a bajitalal kapcsolatban. - nézett ránk feldobódva.
- Rendben. - feleltük egyszerre.
- Fáj a keze? - kapta rám a tekintetét.
- Meg vagyok - mondtam halkan
- Jolvan menjenek nyugodtan.
Amint kiértünk Draco el is kapta a kezem.
- Ég ugye? - nézett rám miközben letekerte a nyakkendőt.
- Úgyis tudod. - húztam vállat majd maró érzést éreztem a karomon. - Merlinre mi ez?- néztem rá.
- Úgyis tudod- nézte tovább a tenyerem majd elmormolt égés csillapító bűbájt. - Ez enyhíti majd de nem szűnteti meg. De ezt is tudod.
- Ez mindig így fáj? - néztem rá csodálkozva.
- Csak az elején. - mondta szűkszavúan de a szeme mindent elárúlt. Kezemre pedig vissza tette a nyakkendőjét amit egy pálca mozdulattal szintén lehűtött
-Hermione. Minden rendben? - jött oda Ginny mögötte lemaradva pedig a másik két Mardekáros. - Hallottam hogy jajgattál.
- Semmiség csak kicsit megégettem. - néztem a kezemre.
- Ne nézessük meg a gyengélkedőn? - nézett rám aggódva.
- Nem már volt segítségem. - pillantottam a szőke fiúra aki csak biccentett egyet de éreztem hogy jól esett neki.
-Menni kéne lassan Runaismeretre. - mondta.
- Én is arra megyek. - szólalt meg Blaise.
- Nekem Jóslás lesz. - mondta unottan Parkinson. - Majd utána ütközünk- intett majd tovább ment. Ginnyvel furcsálva össze néztünk. Szokatlan hogy nem vagyunk porig alázva.
- Menjünk. - mondta Malfoy majd elindult mi pedig tőlük lemaradva mentünk.
- Ez nagyon fura. - suttogta Ginny.
-Ne is mond. Olyan mintha nem is a valóság lenne.

MegmentőWhere stories live. Discover now