Alakulunk

211 12 0
                                    

A könyvtár után egyből a szobámba rohantam.
Volna.
A társalgóba Ginnybe futottam aki csodálkozva nézte ijedt fejemet. Egyből a szobájába terelt ahol először a kezembe nyomott egy pohár vizet amit egyből meg is ittam.
- Sikerült kicsit meg nyugodni? - kérdezte aggódva mire bólintottam. - Akkor avas be kérlek. Mitől borultál így ki?
- Oh Ginny. Olyan buta vagyok. Merlinre mit gondoltam? - supajtoztam.
- Dracoról van szó? - puhatolozott.
- Ajh úgy szégyellem magam. - temettem az arcom a tenyerembe. - A könyvtárba voltunk. Tudod mondtam hogy tanulunk. Tök jól haladtunk meg hozott kaját is ebédre. Aztán felálltam és a könyvsorhoz mentem egy könyvért. Keresgéltem egy fél órát és a könyv ami kellett az magasan volt és mikor nyújtóztam volna érte Draco le vette. Ami amúgy nagyon kedves gesztus volt. Már épp indultam volna a helyemre mikor meghallottuk hogy valaki a könyvtáros hölgynek szólt. Hagrid volt képzeld. Szólt neki a hölgy hogy körbe néz hogy van e ott valaki mert nem akarja úgy ott hagyni a termet. Na ez után jött a csavar. - meséltem Ginny pedig úgy figyelt mint aki moziba van már csak a popcorn hiányzott a kezéből. - Egy pillanat múlva már a mellettünk lévő padon ültem mivel Draco megfogott felrakott majd elém állt és fedő bűbájt vont körénk.
-Iiijjj de izgi- suttogta a vörös lány csillogó szemmel.
- Ne tudd meg. A szívem azt hittem ki esik a helyéről. Annyira közel állt Ginny.. Nem is tudtam másra figyelni. Önkéntelenül kezdtem vizsgálni minden részét az arcának. Ez még nem is gáz. De amit utána csináltam..
- Mond már. - szól rám izgatottan mikor az arcom megint eltakartam.
- Teljesen el feledkeztem magamról. Nem is gondolkodtam mit csinálok. Annyira elvarázsolt az egész lénye. A kezeim maguktól mozogtak és... Ajjhh Ginny... Az ujjaimmal végig sikítottam az Ádámcsutkáján.-suttogtam mire a szája leesett és láttam alig birja vissza tartani a nevetést. - Ki csinál ilyet? Nem hiszem el..
- És mit reagált?
- Konkrétan egy pillanat múlva azt hittem hogy rám esik ezért a kezeim a mellkasára tapadtak, de ő a kezével megtámasztotta magát a falon majd egy mély lélegzetet vett. Majd azt mondta "Hermione nem kéne".
-Aaaaaaaahhhh. Tudood mit jelent ez? - sipitotta.
-Ginny halkan, kihallatszik. - szóltam rá.
- Hermione. Draco begerjedt rád. - jelentette ki mire teljesen kifutott a vér az ereimből. - Jaj ne legyél úgy meg lepve. Szerinted nem lesz hatással rá ha így nyúlsz hozzá? - kacagott. - Na mond tovább.
- Hát továbbra is ott ültem. Nem tudom meddig néztük egymást. Nem tudtam ki olvasni mire gondolhat. Annyira közel volt. Merlinre.. Le se tudtam venni a szemem a szájáról. Végül mondtam hogy mennünk kéne de továbbra sem mozdultunk. Vagyis de mert még közelebb volt mint az előző pillanatba. Annyira közel hogy a lehelete kiszáritotta a szám.
- És? Meg csókolt? - lelkendezett a lány.
- Mi? Neem. Ginny. - háborodtam fel bár nem tudom miért. - Amikor benedvesitettem a szám elfordult. Fogalmam sincs hogy miért. Pár pillanat múlva pedig azt mondta hogy "jobb lesz ha mész". - zártam le csalódottan. - Szerintem rá jött hogy milyen helyzetben van velem. Vagy undorítónak tartott.
- Na jó. Most állj le.. - szólt szigorúan a barátnőm. - Most meg osztok veled valamit. - ült törökülésbe. - Ha egy férfi így reagál ezekre az nem azért van mert undorodik tőled. Pont hogy az ellenkezője. Teljesen elvetted az eszét.
- És mivel magyarázod azt hogy el küldött ahelyett hogy megcsókolt volna? - kérdeztem fen hangon amin magam is meglepődtem.
- Azzal hogy tisztel annyira hogy ne így történjen meg az első csókotok vagy bármi más. - mondta Ginny kioktatva.
- Nem hiszem. - ráztam a fejem. - Ron sosem reagált így a közelségemre.
- Te is tudod jól hogy Ronnal semmi izgató nem volt a kapcsolatokba már pedig azért mert nem volt meg a vonzalom sose. Szerettétek egymást. Ennyi. De köztetek több van. És vald be csak nyugodtan hogy mindig is több volt.
- Ginny szerintem túl gondolod. Igen a Ronnal való kapcsolatom nem volt túl fűtött. De hogy vonzhatnék egy olyat mint Draco. Láttad már? - hülledeztem.
- Láttam. Téged is látlak. Sőt én titeket is látlak. Hidd el tökéletesek lennétek együtt.
-Mindenesetre nem tudom hogy mi legyen. Nem akarok úgy elbújni mint a múltkor, de nem tudok úgy tenni sem hogy nem történt semmi.
- Ma már vége a napnak maximum vacsinál találkoztok. Csak légy természetes. Ha feljön beszéljétek meg ha meg nem akkor majd rájöttök mi legyen. Holnap van a bál. Élvezd ki. - biztatott majd egy kis idő múlva elmentünk vacsizni.
Dracot nem láttam az asztaluknál gondoltam majd később fog jönni. Miután jól laktam felmentem a szobámba majd lefürödtem és egy könyvet olvasva másztam be az ágyamba.

MegmentőWhere stories live. Discover now