Na čierne obtiahnuté šaty som si obliekla zimný kabát, keďže vonku ešte stále poletoval sneh. Okolo krku som si obmotala šál a venovala som posledný pohľad môjmu odraz v zrkadle. Práve som sa chystala na obed s mojimi rodičmi. No, vlastne aj s Harrym, ktorý by sa mal tiež práve teraz chystať. Nemala som z toho najlepší pocit. Sedieť za stolom s mojimi rodičmi a s chlapom, s ktorým som sa už opakovane vyspala a pri tom spolu nič nemáme mi príde divné. Celá táto situácia je divná. Veď ja predsa spávam s mojim zamestnancom. Čo som to ja za šéfku? Nespoznávam sa. Nikdy sa mi nič podobné nestalo. No nikdy pre mňa nepracoval nikto podobný ako je Harry Styles. Chlap, ktorý vás očarí iba jedným prostým pohľadom.
Z môjho premýšľania ma vyrušilo klopanie na dvere. Srdce sa mi prudko rozbúchalo, keď som si uvedomila, že za dverami mojej hotelovej izby stojí práve on. Nervózne som si prešla po látke kabátu a otvorila som dvere. Nemohla som si pomôcť, no pri pohľade naňho som si mierne zahryzla do pery. Vyzeral ako vždy neodolateľne. Pod čiernym rozopnutym kabátom sa skrývala biela košeľa s malými čiernymi bodkami. Vlasy mal vyčesané dohora a hneď ako som otvorila dvere som ucítila tú jeho príjemnú vôňu. Ach, Cassidy. Si z tohto človeka úplne mimo.
"Dobrý deň, šéfka." Na jeho tvári sa objavil úsmev, ktorý som mu opätovala.
"Dobrý, Styles."
"Dnes vám to pristane." Venovala som mu úškrn a zavrela som za sebou dvere.
"Tieto lichôtky si nechajte pre niekoho iného. Poďme." Jeho pery sa roztiahli do ešte väčšieho úsmevu. Myslím, že obom sa nám toto provokovanie páčilo.
Jeho ruka pristála na tej mojej a ja som bola násilím otočená k nemu tvárou.
"Dnes sa nedočkám ani bozku, slečna Edelman?" povedal tichým, no za to hravým hlasom a v dlaniach pevne stisol moje boky. Nemohla som odtrhnúť zrak od jeho tváre. Bol tak krásny.
"Odmenu dostaneš až keď si ju zaslúžiš. Aj tu sme ako v práci, Harry." Dlaň som položila na jeho hruď a jemne mu po nej prešla.
"Ale ja si po včerajšku odmenu zaslúžim, nemyslíš?" V hlave sa mi okamžite premietla spomienka na minulú noc. Panebože, niečo také som ešte nezažila. Harry rozhodne patrí na prvé miesto v rebríčku mojich sexuálnych partnerov. Venovala som mu úsmev a potom som ho zľahka pobozkala.
"Ja som to vedel," povedal viac menej pre seba a nahol sa ku mne pre ďalší bozk, ktorý som mu však nedovolila.
"Musíme ísť." Rýchlo som od neho odstúpila a s úškrnom na perách som vykročila do prázdnej chodby tohto luxusného hotela, cítiac Harryho prítomnosť za mnou.
.........
Reštaurácia v ktorej sme sa mali stretnúť s mojimi rodičmi nebola od hotela príliš ďaleko. Požičané auto Harry odparkoval na parkovisku vedľa na prvý pohľad luxusnej budovy, kde okrem nášho auta bolo ešte kopu ďalších.
Práve som sa chystala vystúpiť, keď Harryho ruka pristála na mojom stehne, čo mi vo vystúpení do chladného dňa zabránilo. Venovala som mu spytavý pohľad, ktorý mi okamžite opätoval.
YOU ARE READING
LIGHT ┃Harry Styles SK┃Pozastavené
Fanfiction- Žena so srdcom ohraničeným múrmi, ktoré nedovolila nikomu prekonať. Žena utápajuca sa v temnote, túžiac po záchrane. - Muž, ktorý do jej temnoty priniesol SVETLO. "Stavili sme sa a ty si prehrala. Chcem svoju odmenu Cassidy. Chcem teba." WARNIN...