{13} | Ex a Styles - zoči voči

5.4K 347 16
                                    

Silný vietor narážal do mojej tváre. Ľudia kráčajúci istou časťou New Yorku ako ja so Stylesom si kabáty tisli k svojmu telu, aby v sebe udržali aspoň nejaké teplo. Zima už prebiehala v plnom prúde a Newyorčania už očakávali prvý sneh. Vždy som milovala toto obdobie. Keď sa celé mesto ponorí do bielej prikrývky a keď okolo vás svietia rôzne svetielka. Možno by mi práve tento výhľad mal prinášať pokoj a potešenie, no dnes som sa cítila mizerne. Nevnímala som ani Stylesa, ktorý mi celú cestu autom niečo rozprával. Dnes som sa totižto opäť zobudila upotená a so slzami v očiach. Nechápala som toto obdobie. Nicolas bol u mňa minulosť, no spomienky vo forme snov alebo skôr by som mohla povedať nočných môr sa neustále vracali. A ja som začínala z toho byť zúfalá.

"Počúvate ma vôbec?" Pohľad som okamžite strelila na Stylesa, ktorý si ma podozrivo obzeral.

"Áno, počúvam," povedala som rýchlo a napravila som si šál, ktorý sa mi mojim rýchlim pohybom hlavy zošuchol nižšie, a môj krk ovial štipľavý chlad.

"Áno? A čo som rozprával?" Venoval mi spytavý pohľad, na čo som ten svoj od neho odvrátila.

"Určite nejakú hlúposť, Styles." Prevrátila som očami a vstúpila som do reštaurácie, v ktorej sme sa s Horanom stretli aj nedávno. Popravde som ani nevedela, kvôli čomu sme sa mali s Horanom opäť stretnúť, no mal to na starosti Styles, takže by to malo byť v poriadku. Poslednú dobu sa začal práci venovať naplno a začal menej odvrávať, za čo som bola aj v celku rada. Ako som už spomínala, posledné dni som bola mimo.

"Ste v poriadku?" Pevný stisk na mojom predlaktí ma prinútil zastaviť. Venovala som mu neurčitý pohľad a prikývla som.

"Horan čaká." Hlavou som kývla smerom ku stolom, ktoré boli zväčša obsadené. Styles svoj stisk uvoľnil a ja som sa vybrala smerom ku stolu, kde som videla sedieť Nialla. Stylesovú prítomnosť som cítila tesne za sebou, preto som sa nezastavovala. Posledné dni som sa snažila vyhýbať akémukoľvek kontaktu s ním. Zrejme to bolo kvôli tým snom. Neraz mi Styles pripomínal Nicolasa jeho správaním a ja som si od neho držala určitý odstup. Vedela som, že si to všimol, no bola som rada, že sa tým moc nezaťažoval.

Došli sme až k stolu, kde sme sa s Horanom privítali a sadli sme si.

"Smiem vedieť dôvod, prečo sme tento prostý obed odložili o tri dni?" spýtal sa, keď nám čašník doniesol pitie. Ja som si ako jediná objednala pohár bieleho vína, keďže dnes sme tu boli Stylesovím autom.

"Mali sme veľa práce. Tento prostý obed mohol počkať, Horan," povedala som pokojne a dopriala som si malý dúšok vína.

"Ehm...Harry, Gemma sa ťa pýta, či prídete aj so Sarah na Vianoce k rodičom. Stretne sa tam celá rodina." Pohľad som obrátila na Stylesa, ktorý sa zamračil. Bolo zjavné, že Nialla rád nemá.

"Moja sestra sa ma to mohla opýtať aj sama a nie posielať to po nejakom idiotovi," odvrkol, na čo sa zamračený výraz objavil na Horanovej tvári. Bolo jasné, že napätá atmosféra sa začala zvyšovať.

"Neviem čo máš za problém, Harold, ale mal by si sa už do riti zmieriť s tým, že ja a tvoja sestra sme spolu!" Pobavene som si zahryzla do pery a so záujmom som sledovala hádku týchto dvoch. Zrejme tento obed bude ešte zábava.

LIGHT ┃Harry Styles SK┃PozastavenéDonde viven las historias. Descúbrelo ahora