Oči som ťažko odlepila od seba a ťažko som si povzdychla. Celé telo ma mierne pobolievalo a v hlave mi trešťalo. Ťažko som tvár otočila k spiacemu Stylesovi vedľa mňa. Do pekla, takže som sa s ním naozaj vyspala? Nie, ja rozhodne nie som normálna.
Pohľad som odvrátila ku stene, na ktorú som iba chvíľku bezvýznamne hľadela. Mala by som odtiaľto čo najrýchlejšie zmiznúť. Pokým sa nezobudí. Aj keď som si bola istá, že sa rozhovoru s ním nevyhnem, no práve teraz som sa o včerajšej noci baviť nechcela. Vlastne, vôbec som sa o včerajšej noci baviť nechcela. Včerajšia noc sa vôbec stať nemala. A som si toho plne vedomá. No mala som si to uvedomiť aj včera, keď som mu vliezla do postele.
Pomaly som sa postavila a rýchlo sa rozhliadla po izbe, kde bolo pohádzané naše oblečenie. V rýchlosti som na seba natiahla spodné prádlo a nohavice. Všetko som sa snažila robiť čo v najmenšej tichosti, keďže Harry ešte stále sladko spal. Ostatné veci som vzala do rúk a rýchlo som vybehla z izby. Až vtedy som si vydýchla. Srdce mi divoko bilo a ruky sa mi triasli. Do pekla! Ten fakt, že som cez chodbu hotela prebehla iba v podprsenke som moc neriešila. V podstate som ani netušila, koľko je hodín, preto som nevedela, či na chodbe niekoho stretnem alebo nie.
Zavrela som za sebou dvere mojej izby a s úľavou som vydýchla. Cítila som sa zle. Zle z toho, že som mu tak ľahko podľahla. Toto nie som ja. Nikdy som nedovolila chlapovi robiť si so mnou čo chce. Nikdy.
Veci som odhodila na posteľ a s povzdychom som zamierila rovno do kúpeľne. Vyzliekla som zo seba všetko oblečenie, nedočkavo túžiac po horúcich kvapkách vody.
Blažene som vydýchla, keď horúca voda začala dopadať na moje plecia a pomaly v malých potôčikoch stekala po mojom tele. Zaklonila som hlavu dozadu a len si to užívala.
V hlave sa mi objavila spomienka na včerajšiu noc. Rukou som si prešla po krku až na dekolt. Tá predstava, ako jeho pery prešli po každom tomto kúsku môjho tela ma privádzala do šialenstva. Ako si ma dominantne k sebe tisol, no pri tom sa ma nežne dotýkal. Jeho vôňa, ktorá doslova dráždila moje čuchové bunky, jeho hebké vlasy, jeho svaly, jeho pery...
Mala som chuť vyliezť z tej sprchy a vrátiť sa k nemu. Pritúliť sa a pobozkať ho. Včerajšia noc bola nezabudnuteľná, úžasná. No posledná. Všetky moje predstavy o tom, ako by som sa k nemu vrátila v momente vyfučali, keď som si spomenula na Sarah.
Sarah je tá, ktorej by sa mal dotýkať a bozkávať ju, nie ja. Ja som iba jeho šéfka.
No čo bude ďalej? Bude to ako pred tým? budeme mať iba pracovný vzťah?Nebude to také aké to bolo pred tým. Nemôže byť. Po včerajšku rozhodne nie. Tie ukradnuté bozky pred tým sa rozhodne nemohli vyrovnať včerajšku. A ja sama sa ani neodvážim hádať, čo bude nasledovať, keď budem s Harrym. No popravde, vôbec sa na to neteším.
...........
Keď som sa zobudila, bolo niečo okolo pol jednej poobede. Ako som vyšla zo sprchy som si šla hneď ľahnúť. Necítila som sa vôbec vyspato, čo som samozrejme ani byť nemohla, keďže som celú noc strávila...ehm, inou aktivitou ako je spanie.
Pohľad mi padol na mobil, na ktorom svietila nová správa. Rozospato som sa poň natiahla a správu som otvorila.
MAMA: Ahoj Cass, zajtra s otcom ideme do Írska kvôli nejakému vybavovaniu. Vraj by si tam ešte mala byť, tak by sme mohli zájsť na večeru, čo povieš? Otec vravel, že môžeš pozvať aj Harryho, rád by s ním niečo prebral. Tešíme sa na teba, mám ťa rada :)
Mobil som odložila späť na nočný stolík. Nečakala som, že sa s našimi budem zase tak skoro vidieť. Hlavne nie s mamou. V poslednej dobe mi narobila toľko nepríjemností. A tou nepríjemnosťou myslím Nicolasa. Moje jediné skutočné prianie je, aby sa s tým mama už konečne vyrovnala. Aby ma konečne pochopila.
STAI LEGGENDO
LIGHT ┃Harry Styles SK┃Pozastavené
Fanfiction- Žena so srdcom ohraničeným múrmi, ktoré nedovolila nikomu prekonať. Žena utápajuca sa v temnote, túžiac po záchrane. - Muž, ktorý do jej temnoty priniesol SVETLO. "Stavili sme sa a ty si prehrala. Chcem svoju odmenu Cassidy. Chcem teba." WARNIN...