{10} | Keď sa darí, tak sa darí

4K 318 20
                                    

Jeho pery sa dravo obtierali o tie moje a ja som doslova cítila, ako celá horím. Naposledy som sa s nikým takto bozkávala asi pred rokom. Po rozchode s Nickom som asi rok preplakala a potom som sa vyspala s každým, ktorý bol príťažlivý a dostupný. Bol to proste nejaký skrat. Nie som štetka. No potom to opäť prestalo a ja som sa chlapom doslova vyhýbala. Priznávam, že to bolo hlavne kvôli novinárom, ktorí si na mne v tej dobe dobre zmlsli.

Jeho ruky pevne stisli môj zadok a ja som nepatrne vzdychla. Jeho vlasy som pevne zvierala v rukách a nechávala svoje pery napospas jeho dravým bozkom, ktoré teraz vrážali do môjho tela ten úžasný zabudnutý pocit. Priznávam, že mi to chýbalo, a ako moc!

Panebože, naozaj sa opitá bozkávam so Stylesom v hotelovom bare?! Do pekla.

Pomaly som sa od neho odtiahla , na čo sa naše pery s tichým cmuknutím odpojili. Ruky som mala zapreté o jeho pevné ramená, zatiaľ čo on mal tie svoje na mojich bokoch a očami ma uprene sledoval.

"Em...Mala by som ísť do svojej izby," povedala som neutrálnym hlasom, pri čom som mu stále hľadela do tváre. Pomaly som z neho zliezla. Bola som opatrná, nechcela som sa tu zvaliť na zem a urobiť si pred ním ešte väčšiu hanbu ako to, že som ho pobozkala.

Nereagoval na moje slová, iba ma sledoval. Rukou som sa oprela o bar, keď som sa otočila na odchod. Hlava sa mi pekelne točila a nemusela som sa ani dívať do zrkadla aby som vedela, aká som do tváre červená. Pohla som sa smerom ku dverám. Všimla som si barmanov vďačný pohľad ktorý už dokonca bol prezlečený do svojho oblečenia, nie do pracovného. No ja som mu bola vďačná viac za to, že ma so Stylesom pri tomto omyle nevidel.

Všimla som si, ako Styles kráča za mnou. Otvorila som jedny z dvojkrídlových dverí a vykročila som von. Recepčná ešte stále bola na svojom mieste. Snažila som sa okolo nej prejsť normálnym rokom, no bolo to viac než ťažké. Rýchlo som sa dostala k výťahu, cítiac jeho pohľad na mne. Ešte stále ma bez slova nasledoval. Možno by som sa za triezveho stavu cítila trápnejšie a hlúpejšie, no teraz mi to až tak nepripadalo. Pristihla som sa pri tom, ako som pri chôdzi čo najviac hýbala bokmi, keďže som vedela, že sa Styles díva. Na tvári sa mi zjavil úškrn. Naozaj sa snažím Stylesa zviesť?

Došla som až ku výťahu, ktorý som tlačítkom privolala. Jazykom som si prešla po perách, na čo som ucítila chuť vodky, ktorú som na svojich perách mala od tých Stylesovych. Medzi nami vládlo ticho. Nemala som v pláne nič hovoriť, ani som nechcela. Pravda bola taká, že som mala chuť Stylesovi ukázať, čo je vo mne. No nemohla som, som predsa jeho šéfka.

Obaja sme nastúpili. Jeho pohľad bol stále na mne, pri čom ja som sa naňho snažila nedívať a schovať úsmev, ktorý sa mi pri mojich nemravných myšlienkach dral na pery. Výťah sa pohol a tak isto urobil aj Styles. Svoj pohľad som predsa len premiestnila na jeho vysokú postavu a zahryzla som si do pery.

"Vždy sa bozkávate s vašimi pracovnými partnermi, slečna?" spýtal sa a postavil sa vedľa mňa. Mohla som jasne cítiť jeho príjemnú vôňu, keď som mierne zodvihla zrak k jeho tvári.

"Ak sú aspoň tak sexi ako vy, Styles, tak prečo nie?" Usmiala som sa, na čo sa aj na jeho tvári objavil úškrn.

"Alkohol by ste mala piť častejšie. Konečne som od vás počul nejakú pochvalu." Jeho ruka sa jemne dotkla môjho boku a otočil si ma k sebe.

"Za iných okolností si to zrejme nezaslúžite." Ruku som položila na jeho hruď a prešla som po nej. Do šľaka. Tak moc som túžila vidieť jeho telo bez toho hlúpeho trička.

Hlavu som opäť zodvihla dohora. Bez rozmýšľania som svoje pery opäť pritisla na tie jeho a venovala som mu pár vášnivých bozkov. Výťah s cinknutím zastal a ja som sa od neho odtiahla.

LIGHT ┃Harry Styles SK┃PozastavenéWhere stories live. Discover now