{24} | "Konárik"

1.9K 148 28
                                    

Prekvapene som nadvihla obočie nad jeho slovami. Z jednej strany som chápala, prečo nechce, aby som sa stretávala s Nicolasom, je žiarlivý a po tom čo sa medzi nami deje bude zrejme v tom, že teraz sme už v nejakom vzťahu, čo nie je moc dobré,no z druhej strany, nenávidím, keď mi niekto rozkazuje a ani Harry nebude vynimka. A navyše, on bude so Sarah. Ach bože. Zase mi to dievča vŕta hlavou. Áno viem, viem. Robím zlú vec. Veľmi zlú. Vždycky som si bola istá tým, že by som takúto vec niekomu nikdy nespravila. Ale urobila som to. Lenže Harry... Ach Harry.

"Harry, myslím si, že sa môžem stretávať s kým uznám za vhodné. A nechcem sa už na túto tému baviť, prosím," povedala som a odvrátila som sa k stolu s úmyslom upratať ten neporiadok čo sme tu narobili. 

"Môžeš sa stretávať s kým uznáš za vhodné, Cassidy, no s Gilbertom nie!" povedal rázne na čo som sa naňho zamračene otočila. 

"Teraz mi budeš akože zakazovať?" mierne som zvýšila hlas, čo som si ani neuvedomovala.

"Áno," odvrkol a odvrátil zrak. Ironicky som sa zasmiala.

"No tak to si na veľkom omyle môj zlatý. Ja nie som tvoj majetok, dobre?" ruky som si založila v bok a pohľad som z jeho tváre nespustila.

"Vieš čo, pani riaditeľka? Rob si čo chceš, kludne sa choď pohrať s Gilbertovym vtákom vo velkosti päť ročného chlapca! Mne je to jedno," zvýšil hlas aj on A naštvaným krokom sa vybral smerom ku dverám.

"Ako môžeš vedieť, že ho má takého?" skríkla som po ňom, no on sa nezastavil a kráčal ďalej, no pri dverách sa na mňa ešte otočil.

"Miláčik, poriadny penis si nevidela odkedy si nespoznala mňa," žmurkol a ja som sa naštvane zamračila.

"Zase si nefandi, konárik," usmiala som sa, a kysli pohľad sa teraz objavil na jeho tvári. 

"Moja anakonda nie je žiaden konárik dobre?!" 

"Nerozčuľuj sa, z toho ti nepodrastie," snažila som sa v sebe udržať smiech, ktorý sa neúprosne dral na povrch.

"Strč sa, riaditeľka!" s týmito slovami sa dvere mojej kancelárie zabuchli a ja som so sprievodom tichého smiechu pokrútila hlavou. Ten chlap je neskutočný idiot. Prečo ma vždy priťahovali iba blbci?

........

Z práce som odišla skôr s úmyslom, že pôjdem ešte na nákupy. Dnes som opäť chytila mániu nakupovať topánky. Ach bože ako ja milujem topánky. 

Moje kroky smerovali do prvého značkového obchodu, ktorý mi padol do rany. Pri nakupovaní som sa vedela vždy perfektne zrelaxovať. Moja myseľ stále odbiehala k Harrymu. Ten chlap sa mi neuveritelne dostal pod kožu, neviem, čo mám robiť. Neviem si predstaviť, že by som to mala všetko nechať tak. Obľúbila som si jeho prítomnosť, dotyky, bozky... no asi by som mala. Nie som jediná žena v jeho živote. Nie že by som tam chcela patriť ale...ach sama neviem čo chcem. Nevyznám sa sama v sebe.  Poplietol mi hlavu a ja som zmätená z mojich pocitov. 

Chcela by som Harryho. No nie na vzťah. Na vzťahy viac neverím, je t obyčajne klišé. No taktiež sa mi  nepáči, že sa oňho musím deliť s inou. Nemala som s touto hru vôbec začínať. No Harrymu Stylesovi sa nedá odolať. A obaja sme si to dobre uvedomovali. 

"Slečna Edelman?" ozva sa za mnou hlas a ja som sa strhla od ľaku. Naštvane som sa otčila, kto ruší moje nakupovanie, no keď som uvidela Sarah ako sa na mňa usmieva, pokúsila som sa upokojiť.

"Ehm, dobrý deň, Sarah," povedala som milo, no necítila som sa moc príjemne. Len som dúfala, že sa pozdravíme a naše cesty sa rozídu, no nebolo tak.

LIGHT ┃Harry Styles SK┃PozastavenéWhere stories live. Discover now