Mala som pocit, že mi oči vypadnú z jamiek. V živote som takto šokovaná nebola a už vôbec som nečakala, že by som mohla niečoho takéhoto byť svedkom.
"Panebože. Moc sa vám ospravedlňujeme, slečna Edelman. Bože môj," hovorila rýchlo Sarah a navliekala na seba tričko, zatiaľ čo ja som bez pohybu stála, s ústami šokovane otvorenými a pozerala na nich. Za mojim chrbtom som počula tichý smiech, ktorý jednoznačne patril Zaynovi, no ani ten som nevnímala. Moje oči boli stále upreté na pár ľudí, ktorý si to chceli rozdať na mojom gauči.
Sledovala som výrazy oboch a bolo jasne vidieť, že im to je naozaj trápne. Do pekla, to si zo mňa robíte srandu?!
"Okamžite sa oblečte a vypadnite z mojej kancelárie. Styles, s vami si pohovorím," povedala som až prekvapivo kľudným hlasom, no vedela som, že práve to ma robilo viac zastrašujúco. Otočila som sa na päte a rýchlim krokom som vyšla z kancelárie.
"Zavolaj aj Horana," dodala som ešte Zaynovi, ktorý ma uprene s cukajúcimi kútikmi pier pozoroval, no ignorovala som to a kráčala som z kancelárie. Prisahám, že viac naštvaná a znechutená som ešte nebola. Do pekla, ak majú svoje potreby, nech si ich riešia kľudne aj na ulici alebo na verejných záchodoch, no do čerta nie v mojej kancelárií na mojom hlúpom gauči!!! Zamestnanci na mňa nenápadne zazerali. Bolo všetkým jasné, že o malú chvíľu vo firme Edelman zavládne peklo, keď je ich šéfka takto nahnevaná. Snažila som sa zachovať chladnú hlavu, no bolo to tak ťažké, že som to nemohla ovládať. Naštvane som došla k automatu a stlačila tlačítko na prípravu kávy. Nikdy som si obyčajnú kávu z automatu nedávala. Bola nechutná. Buď som si ju robila v mojom kávomate, alebo mi ju doniesol Zayn. Táto slúžila iba pre mojich zamestnancov, no bola som tak vytočená, že so poriadne ani nevedela, čo robím. Prekliatý Styles.
S mierne trasúcimi rukami som vytiahla kelímok kávy a priložila si ho k perám. Náhle sa dostavil bodavý pocit, keď sa žeravá tekutina stretla s mojim jazykom a ja som naštvane sykla. Sánku som stisla pevne k sebe a kelímok som zahodila do koša. Vedela som, že všetky oči zamestnancov sú práve na mne, preto som sa k nim otočila.
"Čo je? Snáď nemáte nič iné na práci ako na mňa hľadieť?!" zakričala som po nich, na čo všetci rýchlo premiestnili svoje pohľady opäť do papierov a počítačov. Nervózne som prechádzala z miesta na miesto čakajúc, kedy sa tá hlupaňa uráči vypadnúť z mojej kancelárie ako aj ten debil Styles. Do šľaka! Okamžite by som ho vyrazila. Ale okamžite! Ten chlap prekračuje všetky pravidlá a ja už mám toho plné zuby. Ak obaja prežijeme tú služobnú cestu, osobne jemu aj sebe zatlieskam. Do pekla, prečo si musel vybrať práve túto firmu? Prečo práve ja som nútená pracovať s takým idiotom?
"Cas, čakajú ťa v kancelárií." Počula som z diaľky Zaynov hlas, na čo som sa k nemu okamžite otočila. Zhlboka som sa nadýchla a ruky som zovrela v päsť, pred tým, než som vykročila smerom k nemu.
"Budeš moc kričať?" spýtal sa Zayn, na čo som po ňom okamžite strelila naštvaným pohľadom. Ruky zodvihol do obranného gesta a vrátil sa k svojmu stolu za pultom, kde trávil väčšinu dňa. Snažila som sa zachovať si chladnú hlavu, no v momente ako som otvorila dvere a oboch ich tam uvidela, doslova som cítila, ako všetko vo mne vrie. Stisla som pery pevne k sebe a potichu som zavrela. Obaja na mňa upierali svoje pohľady vediac, čo ich čaká. Pomaly som prechádzala k stolu, za ktorý som si plánovala sadnúť, no pred tým som sa ešte pozrela na Stylesa.
"Robili ste to aj na mojom stole alebo si môžem pokojne sadnúť?" povedala som ľahostajne, aj keď som mu to chcela poriadne vykričať do tváre.
"Nie." Jeho hlas bol tichý a zahanbený, no stále ma svojimi prefíkanými očami uprene pozoroval. Akoby mu to bolo jedno.
"Fajn," zasyčala som a posadila sa. Potichu som si povzdychla a oprela sa, pri čom som si ruky nechala položené na opierkach kresla. V kancelárií panovalo napäté ticho, zatiaľ čo ja som ich uprene pozorovala. Styles mi pohľad sebavedomo a nebojácne opätoval a Horan sa skôr díval všade inde, len nie na mňa.
YOU ARE READING
LIGHT ┃Harry Styles SK┃Pozastavené
Fanfiction- Žena so srdcom ohraničeným múrmi, ktoré nedovolila nikomu prekonať. Žena utápajuca sa v temnote, túžiac po záchrane. - Muž, ktorý do jej temnoty priniesol SVETLO. "Stavili sme sa a ty si prehrala. Chcem svoju odmenu Cassidy. Chcem teba." WARNIN...