"O čom hovoríte?" Nemusela som sa naňho ani pozrieť, aby som vedela, že sa mračí. Bolo to jasné z jeho hlasu. Za ten čas, čo s ním pracujem už som si to stihla všimnúť. Keď sa mračil mal iný hlas, keď sa usmieval, jeho hlas bol opäť iný, tak isto ako aj keď mu na perách trónil drzí úškrn.
"Ospravedlňujúci email od vašej priateľky. Styles, naozaj nepotrebujem, aby sa mi nejako podliezala alebo niečo. To poškvrnené miesto, ako som si stihla všimnúť zmizlo, a ja sa pokúsim na to zabudnúť," povedala som s nadvihnutým obočím, na čo sa na mňa nechápavo pozrel.
"Neviem o čom hovoríte. No som rád, že ste si všimla, že som ten gauč naozaj vymenil."
"Samozrejme, že som si to všimla. Tento gauč totižto nie je presne taký istý, aký som tu mala, takže ste to odflákol, Styles,“ povedala som, na čo sa na mňa začal okamžite mračiť. Bola som rada, že ho takto provokujem. Ten chlap by potreboval naozaj od niekoho príučku.
„Zožeňte Horana a prediskutujte tieto body čo som mu napísala." Vystrela som ruku v ktorej som držala papier s bodmi, ktorých by sa aspoň čiastočne mali držať, aby táto firma mihnutím oka nezkrachovala. S prižmúrenými očami odo mňa papier prebral.
"Nemali by ste pri tom byť aj vy?" spýtal sa.
"To ste až natoľko neschopný, že to nedokážete sám?" povedala som ironicky, na čo sa jeho sánka napla a zamračil sa. Vedela som, že som ho tým urazila, no to bol môj cieľ. nech sa od nervov aj zblázni.
"Myslím si, že som dostatočne schopný, slečna. Len vy to nechcete vidieť." Ironicky sa usmial, na čo som nadvihla obočie.
"Naozaj? To si nemyslím. Pri pohovore ste vravel, že budete prínosom pre túto formu. Zatiaľ sa žiaden prínos neobjavil." S očami stále uprenými na ňom som prešla k stolu, za ktorý som si sadla. Táto konverzácia v podstate nemala ani hlavu ani pätu, a ja som sa sama sebe čudovala, prečo sa s tým hlupákom vôbec rozprávam.
"Ešte som plne nestihol ukázať, čo vo mne je." S rukami vo vreckách sa pomaly približoval ku mne.
"Myslím, že ste toho ukázali až dosť Styles, mali by ste sa už konečne naplno venovať práci a nie premýšľaním nad tým, kde najbližšie pretiahnete svoju priateľku.“ Posmešnosť v mojom hlase sa nedala skrývať, a ja som si dobre uvedomovala, ako ho týmto vytáčam.
„Vy snáď vidíte do mojej hlavy?“
„Mám vás prečítaného." Usmiala som sa a prsty na stole som si preplietla. Jeden kútik jeho pier sa zodvihol, keď sa na jeho dlhých, štíhlych nohách dostal až ku kreslu oproti, na ktoré si sadol.
"Tak schválne. Čo ste o mne zistila?" Mierne naklonil hlavu do boku a uprene ma sledoval, pri čom čakal na moje slová. Venovala som mu ironický úsmev a oprela som sa.
"Zrejme si vás ľudia veľmi nevšímajú, keďže sa snažíte na seba upozorniť a chcete byť stredobodom pozornosti. Ste drzí, pretože vás doma rozmaznávali a myslíte si, že môžete všetko. Podľa mňa ste s priateľkou hlavne kvôli sexu, ktorá o tom samozrejme nevie. Uskutočňujete ho na hocakom mieste a je vám jedno ako to dopadne. Zrejme ste zvyknutý na to, že vás ženy obletujú a presne to ste si myslel, že sa stane, keď nastúpite do mojej firmy. A teraz ste úprimne sklamaný a ukrivdený, že na mňa tie vaše pohľady neplatia a, že sa vami nenechám rozhodiť." Na konci môjho preslovu som mu venovala úsmev, ktorý si aj on udržiaval celý čas čo som rozprávala.
"Fajn, teraz poviem, čo som ja postrehol na vás." Predlaktiami sa oprel o stôl, pri čom na mňa uprene pozeral. Rukou som mu naznačila, že môže začať a pozorne som ho počúvala. Naozaj som bola zvedavá, čo z neho vypadne.
YOU ARE READING
LIGHT ┃Harry Styles SK┃Pozastavené
Fanfiction- Žena so srdcom ohraničeným múrmi, ktoré nedovolila nikomu prekonať. Žena utápajuca sa v temnote, túžiac po záchrane. - Muž, ktorý do jej temnoty priniesol SVETLO. "Stavili sme sa a ty si prehrala. Chcem svoju odmenu Cassidy. Chcem teba." WARNIN...