Ešte hodnú chvíľu som naňho iba bez slova hľadela. Popravde, naozaj som nevedela, čo mu na toto povedať.
"Um... Mal by si sa zmieriť s tým, že už sa k tebe nevrátim." Snažila som sa vyznieť tvrdo, no moc sa mi to nedarilo. Bola som naozaj vyvedená z miery. O čo mu ide? Nervózne som zrak presunula na Harryho, ktorý si nás už všimol.
"Myslel som si, že nebudeš súhlasiť, ale je tu predsa len nejaká šanca, že by si ma neodmietla?" Pohľadom sa snažil udržať moje oči na ňom. Toto predsa nemôže byť pravda. Ten chlap sa zbláznil.
"Nicolas, uvedomuješ si, o čo ma tu žiadaš? Ty si snáď nespomínaš na to, čo všetko som s tebou musela zažiť a čo všetko som si vytrpela? Zabudla som, konečne som zabudla tak sa s tým zmier aj ty!" povedala som tvrdo a otočila som sa na odchod, no jeho rýchla ruka ma včas zastavila.
"Ani si nevieš predstaviť, ako ma to mrzí. Bol som idiot. No zmenil som sa, naozaj. Uvedomil som si všetko čo som ti spôsoboval a viem, bol som neskutočný magor. Možno ma to neospravelňuje, no ja ti chcem dokázať, že mi ešte stále na tebe záleží a že by som to ešte mohol napraviť. Chcem ti to všetko oplatiť, všetko zlé čo som ti spravil." Jeho pohľad sa priamo vpíjal do toho môjho no ja som sa nedôverčivo zamračila.
"Sú to už dva roky. Zmierila som sa s tým. Sprav to už konečne aj ty." Pohľad som odvrátila. Nebolo mi vôbec príjemné sa s Nicolasom o tomto baviť.
"Ja viem, Cas. Al eja nemôžem na teba zabudnúť. Skúšal som to, ale nejde to. Keby som tak mohol vrátiť čas..." Ach bože, prečo mi tento chlap neustále vstupuje do života? Nie Cassidy, nenechaj sa zlomiť. Nicolas je minulosť. Práve keď som mu chcela niečo odpovedať, do našej debaty vstúpila tretia osoba.
"Nerád vás ruším ale mali by sme ísť, Cassidy. Máme ešte jedno stretnutie." Môj pohľad ako na povel strelil k vysokému kučeravému mužovi. Svoj pohľad držal pevne na mne ktorým mi doslova prikázal, aby som nenamietala. No to som ani nemala v pláne. Aj keď som dobre vedela, že žiadne stretnutie už na dnes nemáme a že si to samozrejme Harry iba vymyslel som prikývla a otočila sa na Nicolasa.
"Eh, máš pravdu, už by sme mali ísť. Rada som sa s tebou porozprávala, Nick." Trpko som sa usmiala. Táto situácia mi prišla nanajvýš trápna, no bola som rada, že som sa úspešne vyhla odpovedi, ktorú zrejme Nick čakal. Či by som mu ešte odpustila alebo nie. No bola by som toho schopná? Po tom všetkom? Neviem.
"Napíšem ti," povedal, pri čom sa na okamih pozrel na Stylesa, čím si bol vedomí, že ho naštve. Harry si našťastie zachoval chladnú hlavu a zdržal sa komentára.
"Maj sa, Nick."
.............
Následne na to, ako sme odišli od Nicolasa sme sa rozlúčili aj s rodičmi a zamierili sme späť na hotel. Cesta autom bola ticha, čo som naozaj nečakala. Vedela som, že Harryho celý tento cirkus dnes mierne rozhodil, no čo som mohla robiť. Navyše, medzi nami nič nie je. Okrem sexu. Do kelu, zase som tam, kde som bola. Spávam s chlapmi, keď s nimi nič nemám. Prídem si ako nejaká štetka. Ale keď...Pri Stylesovi si proste nemôžem pomôcť. Ten chlap je v posteli diabol, v dobrom slovazmysle a myslím, že si to veľmi dobre uvedomuje.
"Okolkej zajtra vyrážame?" prehovorila som do ticha auta. Bolo nezvyčajné, že bol Harry ticho.
"Už som dohodol let na dvanástu. A na ďalší deň by sme mali mať v Londýne nejakú konferenciu, neviem, musím sa na to ešte pozrieť," povedal pokojným hlasom, aj keď jeho obočie bolo skrčené, čo značilo, že nebol práve vo svojej koži.
"Fajn," chabo som odpovedala. Nebudem sa s ním rozprávať ak nechce. Prečo by som mala? Neurobila som nič zlé. Aj keby som sa s Nicolasom bozkávala, môže mu to byť jedno. Som slobodná. No neviem si predstaviť jeho reakciu, keby som sa s Nicolasom pobozkala. Zrejme by vyletel z kože. Len sme sa rozprávali a teraz sa nerozpráva on so mnou. Harry je neskutočne žiarlivý typ, nemám takých chlapov rada. Nicolas bol presne taký istý, preto mi ho možno niekedy pripomína.
YOU ARE READING
LIGHT ┃Harry Styles SK┃Pozastavené
Fanfiction- Žena so srdcom ohraničeným múrmi, ktoré nedovolila nikomu prekonať. Žena utápajuca sa v temnote, túžiac po záchrane. - Muž, ktorý do jej temnoty priniesol SVETLO. "Stavili sme sa a ty si prehrala. Chcem svoju odmenu Cassidy. Chcem teba." WARNIN...