{4} | Meet Girlfriend

6K 301 30
                                    

So zamračeným výrazom tváre som zavrela dvere na aute a zamkla ho. Jednou rukou som si pridržiavala kabát pri tele, aby ma neodhaľoval a nebola mi zima. Moje oči boli pevne zabodnuté do jeho širokého chrbta a ladnej chôdze, ktorou sa pohyboval smerom do reštaurácie. Ani sa neobťažoval počkať ma.

Isteže som bola naňho nahnevaná. Nie len že ma urazil, bol opäť drzí a to si k svojej šéfke jednoducho dovoliť nemôže.

Pri hlavných dverách som ho dobehla a on ma pustil pred seba.

"Dávajte si na mňa pozor, Styles. Síce vás nevyhodím, ale môžeš mať ešte problémy." Vyhrážanie nebola práve moja najsilnejšia stránka, taktiež som ho často nepreferovala, no on mi nedával na výber. Odplatou mi bol iba jeho arogantný pohľad, na čo som ten svoj radšej odvrátila a kráčala som dnu. Vedela som, že jeho zelené oči zákerne ako mačka pozorujú každý môj pohyb, no nenechala som sa rozhodiť. Rozhliadla som sa po reštaurácií, kde som uvidela Horana, ako na mňa kýval. S povzdychom som vykročila smerom k nemu, pozorujúc jeho šokovaný pohľad, keď zrejme zbadal Stylesa za mnou.

"Č-čo? Harry?" povedal okamžite ako sa postavil, jeho oči boli zamierene iba na chlapa za mnou. Prevrátila som očami a otočila som sa tak, aby som videla na oboch. Zrejme ani jeden z nich nečakal toto stretnutie.

"Niall, toto je môj dočasný pracovný partner." Slovo dočasný som naschvál zvýraznila, na čo som bola obdarovaná iba jeho pretočením očí a následne ich zamračene zabodnutých do Horana.

"No, ale zrejem sa poznáte." Mykla som plecami a vyzliekla som si kabát. Niall pribehol ku mne a odsunul mi stoličku, za čo som sa mu poďakovala a posadila sa.

"Čo to ma znamenať?" Jeho šepot narazil do môjho ucha, keď sa cez operadlo mierne nahol ku mne a snažil sa ma jemne zasunúť k stolu.

"Spýtaj sa môjho otca," odpovedala som a oči som upriamila na Stylesa, ktorý si sadol na stoličku vedľa, zatiaľ čo Niall oproti. Nemohlo mi uniknúť, ako tí dvaja na seba pozerali. Styles Nialla obdaroval iba zamračeným pohľadom, zatiaľ čo sa naňho Niall snažil nedívať.

"Tak, odkiaľ sa poznáte?" Prsty som si preplietla dokopy a položila ich na stôl. Bolo zábavne ich sledovať.

"Harryho sestra je moja priateľka." Po Niallovich slovách sa moje pery mierne pootvorili, pred tým, než sa sformulovali do úsmevu, zatiaľ čo ho Styles počastoval nahnevaným pohľadom. Opäť.

"Gemma?" Harryho oči okamžite vyhľadali tie moje.

"Poznáte sa?" spýtal sa mierne šokovane. Zrejem to nečakal, ako aj to, že Niall pracuje práve pre mňa. Čomu vlastne ani nerozumiem.

"Niall nás zoznámil na firemnom večierku. Keď je v podstate Niall váš švagor, prečo toľké prekvapenie, keď ste ho tu zbadal?" hovorila som stále s úsmevom. Vedela som, že Styles sa necíti moc príjemne v tejto spoločnosti, preto som si to čo najviac užívala.

"Nie je môj švagor, ani nebude. A kde pracuje ma naozaj nezaujímalo." Z Harryho sršala zlosť na všetky strany. Nevedela som, čo medzi nimi je a prečo sa nenávidia, no naozaj som to chcela zistiť.

"Ou, takže sa nemáte radi?" Nadvihla som obočie, na čo sa tento krát na mňa zamračili obaja. Ruky som zodvihla do ochranného gesta a rozhodla sa to pre tento krát nechať. Budem mať ešte veľa príležitostí sa to dozvedieť.

"Takže, mohli by sme sa pustiť do toho, prečo sme sem prišli?" povedal mierne nervózne Horan a prstami si zašiel za kravatu, ktorú si mierne odtlačil z krku. Potichu som sa nad tým zasmiala.

LIGHT ┃Harry Styles SK┃PozastavenéWhere stories live. Discover now