ᵒ༄07༄ᵒ 𝐌𝐚𝐜𝐤 𝐦𝐞 𝐌𝐢𝐧𝐞 🔞

3.2K 392 88
                                    

එයා මගෙ නිකටින් අල්ලගනම මගෙ Upper lip එක උරවන්න ගත්තා.. ඒ තොල් හරිම සීතලයි.. මට නිකං හුරු නැති ගතියක් එක්ක ඇඟ නිකං මොකද්ද වෙලා ගියා උනත් මං ඒකට ආසයි වගේ ඒකනෙ මගෙ ඇස් පිය උනේ...

ඔප්ප මගෙ බෙල්ල පස්සෙන් අල්ලං මගෙ Under lip එකත් upper lip එකත් මාරුවෙන් මාරුවටත් එක වෙලාවකට මගෙ තොල් යුගල දෙකම ආවරනය කරගන උරවමින් සියුම් හැපීම් කරන්න ගත්තෙ හරිම Romantic විදිහට... මම එයාගෙ කර වටෙන් අත් පටලගන හාදුවට සහයක් වෙන අස්සෙ මට දැනුන එයා මගෙ ෆ්‍රොක් එකේ ශිප් එක අරිනව වගේ...

එයාගෙ ඇඟිලි මගෙ පිටේ වදින්න වදින්න මම පිට අකුලමින් ලැජ්ජ උනත් එයානම් ඒක නතර කලේ නෑ... බ්‍රා එකේ කොක්කත් පන්නල ඔප්ප මාව ඇඳෙන් තියල මගෙ පස්සට ඇවිල්ල උරහිස් වලින් ගව්මත් බ්‍රා එකත් පැන්නුවා..
මම ලැජ්ජාවට අත් දෙකෙන් boobs cover කර ගත්තෙ ඉස්සරහ කන්නාඩියෙන් ඔප්පට ඒව පේන නිසා... එයා මගෙ පිටට හේත්තු වෙලා මගෙ අත් අයින් කරල මගෙ අත් යටින් එයාගෙ අත් දෙක අරං ඇවිල්ල boobs පොඩි කරන්න ගත්තා...

ආහ්ම්.... හ්හාහ්.....

එයාගෙ දරදඬු සීතල ඇඟිලි මගෙ බූබ් පොඩිකරද්දි මට ඉබේටම කෙඳිරි ගෑවුනා.. මම එයාගෙ උරහිසට ඔලුවෙ බර දීලා අත් දෙකෙන්ම ගව්ම පොඩි කරල අල්ලගන ඒක විඳින්න ගත්තා.. එයාගෙ අත් වලට මිරිකෙන මගෙ boobs නිකං රත් වෙලා වගේ මට දැනුනෙ...

මගෙ ඉනෙන් අල්ලල උස්සල ඔප්ප මාව එයාගෙ පැත්තට හරවගන ඔඩොක්කුවෙන් කකුල් දෙපසට හිටින්න මාව හදාගත්තා.. අඩවන් උන ඇස් වලින් මගෙ ඇස් මත් කරපු එයා මගෙ ඉන පස්සෙන් අත් දෙක යවල හිරකරගන එයාගෙ සීතල තොල් මගෙ බෙල්ලට අරගන ආවා..

ආහ්.... ම්.... ම්හ්....හ්හාහ්... හ්හාහ්....

දෙයියනේ මේකනම් පිස්සුවක්.. මේක අමුතුම හැඟීමක්... ආදරනීයයි සරාගී.. ඔප්ප එයාගෙ දත් වලින් මගෙ බෙල්ලෙ උරහිස් සියුම් හැපීම් කරන ගමන් උරව උරව ඒ තොල් මගෙ බූබ් උඩට අරං එද්දි මාව ගැස්සිලා ගියා... එයාගෙ කටට මගෙ බූබ්ස් මාරුවෙන් මාරුවට අරගන සූප්පු කර කර උරවන්න ගත්තෙ මගෙ බූබ් වල කෙල තවරමින්...

මගෙ Nipples එයා දත් අතරට හිරකරගන උඩට අදිමින් වෙලාවකට මාව රිද්දුවා..

𝐃.𝐏 | 𝐒𝐆  ( ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ ) Where stories live. Discover now